Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Vet klubben sa at hovedtrener skulle være ansatt i god tid før jul, men er det noen av dere som har tanker rundt når en eventuell offentligjøring av KI vil finne sted?