English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg bryter ikke med prinippene

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 05.11.2004 10:50    Post subject: Rosenborg bryter ikke med prinippene Reply with quote

http://fotball.adressa.no...leID=69944

Det å stå for prinsippene sine er noe jeg finner svært prisverdig, og noe jeg selv prøver å gjøre så langt det er mulig. Denne gangen vet jeg imidlertid ikke om jeg ville holdt på prinsippene hvis jeg hadde vært i RBK-systemet. Jeg ville iallefall ha endret litt på dem. Jeg tror nemelig at prinsippene til Rosenborg desverre er i ferd med å bli urealistiske. Det er vel å bra med sunn økonomisk styring, og som landest beste klubb skal Rosenborg gå foran som et godt eksempel. Men skal de gjøre det til en hver pris? Bratseth & Co. må begynne å innse at økonomien i norsk fotball er på vei oppover igjen.
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 05.11.2004 10:52    Post subject: Reply with quote

Hvis de ikke letter litt på prinsippene så vil det ikke gå mange år før vi sliter med at de andre lagene har bedre spillere enn oss, noe som igjen kan føre til at vår storhetstid faktisk er over. Jeg synes ihvertfall de bør heve grensa til 10-12 millioner.
trondh
Veteran

PostPosted: 05.11.2004 11:36    Post subject: Reply with quote

Det blir litt både og dette med prinsippene. Å betale en høy sum i overgang er jo mulig. Det viktige er vel å holde lønningene på et akseptabelt nivå. Å betale 600000 som adressa skrev månedslønnen til Iversen er i Vålerenga er jo å ta helt av. Selv om Vålerenga sikkert mener det isolert sett har lønt seg, vil de ikke ha sjansen til å ha mange spillere på det lønnsnivået.
Et like stort problem for RBK synes jeg er at de gir bort spillere som klubben ikke har bruk for, enten gratis eller til lave priser.
Når Sogndal fornyer kontrakten med Ødegaard og forlanger internasjonal pris, burde RBK også fått noe igjen for f.eks Lars Blixt. Nå havner vel ikke han i Sogndal, men RBK burde gjøre mere for å få igjen penger for dem som ikke får plass på laget.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb