English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
"Ikke la Brann og Vålerenga slå oss"

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Trenger Rosenborg en ny spiss?
Ja
50%
 50%  [ 9 ]
Nei
50%
 50%  [ 9 ]
Total Votes : 18

Author Message
brattigoal
Junior

PostPosted: 08.11.2004 22:11    Post subject: "Ikke la Brann og VÃ¥lerenga slÃ¥ oss" Reply with quote

- Sier Per Joar Hansen.

Vel, den utfordringen sender jeg i retur med klar beskjed til styret: Nå må dere kjøpe en skikkelig god spiss!
Ødegaard er det eneste realistiske kjøpet i Norge (evt. Iversen hvis tilgjengelig).

Det var tabbe nok å ikke kjøpe Sæternes i sommer, og jeg tror vi tar bronse dersom vi ikke skaffer en god spissmaker til Johnsen til neste sesong.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SkatePunk
Junior

PostPosted: 10.11.2004 15:36    Post subject: Reply with quote

Ja jeg er enig med deg, de trenger nye spillere, men de forhandler med sogndal angående ødegaard, men ingenting er klart ennå, men med han kan rosenborg få et løft. det mener da jeg Smile
Svennie
Senior

PostPosted: 15.11.2004 19:14    Post subject: Reply with quote

Rosenborg trenger nye spillere, men spisser er ikke det vi har mest behov for. Vi kunne mye heller trengt en midtstopper og en keeeper til.
JonasJHH
Senior

PostPosted: 15.11.2004 19:46    Post subject: Reply with quote

Frode er god nok for norsk serie, det burde være bevis nok at han blir toppscorer. Og argumentet om at Frode ikke holder mål fordi Ødegaard scorte 15 for det desiderte bunnlaget i tippeligaen er bare tull. Nå må det bli slutt på at spillere blir stemplet som dårlige fordi andre er gode. Jeg er enig i at Rosenborg trenger en ny spiss for å hevde seg internasjonalt. Og gjorde absolutt en stor tabbe da de ikke ville kjøpe Sæternes, men en enda større tabbe var å selge Azar.

Ja vi trenger en midtstopper, og forhåpentligvis får Rosenborg kjøpt Andresen som forsterkning på midtbanen. Keeper trenger vi absolutt ikke, og den eneste "realistiske" erstatteren for Espen, er Arni. Skjønt, det er vel heller lite sannsynlig at han kommer "hjem" nå.

Problemet med en ny midtstopper er at det er få som holder høy nok klasse og som vil komme til RBK. Hangeland og Soma har jo blitt argumentert side opp og side ned på dette forumet, men til liten nytte siden ingen av dem er interessert i å komme til RBK, og ingen av deres nåværende klubber er interesserte i å selge til RBK. Dessuten tror jeg RBK forsvaret vil få store problemer dersom man skal bytte ut alle 4 i bakerste ledd over en to års periode. Man kan tydelig se at samspillet i backrekka er mye dårligere med Dorsin og Russel på backene enn med Stensaas og Basma. Men det går på rutine, noe forhåpentligvis både Dorsin og Russel vil tilegne seg etterhvert.
Back to top
View user's profile Send private message
duttend
Proff

PostPosted: 15.11.2004 22:41    Post subject: Reply with quote

Vi trenger ikke flere spisser og spesielt ikke hvis Ødegaard signerer. En midtstopper er det vi trenger for å få suksess...
Back to top
Troinndern
Veteran

PostPosted: 15.11.2004 23:54    Post subject: Reply with quote

en ting vi ikke trenger er keeper. en landslagskeeper bør være nok på norskt nivå spør du meg
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb