English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2024
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 26.03.2024 23:39    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Som psykolog, er mitt bidrag til diskusjonen mest verdifullt når det gjelder psykologiske aspekter, spesielt i forbindelse med motivasjon. Her mener jeg at mange av de kommentarene som kommer er faglig svake.


I call bullshit.

Rimelig sikker på at du ikke har kommet med et eneste bidrag på det feltet der overhodet. Vi pleier å legge merke til at enkeltbrukere har peiling/interesse på spesifikke felt som ikke går direkte på det fotballfaglige.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2577

PostPosted: 27.03.2024 00:11    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Jeg vil forøvrig anbefale de som er inne på siden å ikke snakke ned spillerne og opp treneren. Spillerne våre er gode nok for seriegull, hvis de får riktige rammebetingelsene. Det er de som skal gjøre jobben og de virker langt fra fornøyde om dagen ( https://www.rbkweb.no/vis/17227 ).


Lest artikkelen? Eneste som er misnøye for er skader og tildels landslagsoppdrag som gjør at vi ikke har fått satt og øvd inn en elver.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballack13
Junior


Joined: 09 Nov 2014
Posts: 25
Location: Trondheim

PostPosted: 27.03.2024 02:40    Post subject: Reply with quote

( https://www.rbkweb.no/vis/17227 )

Bart1, la du ved den lenken for å eksemplifisere Rosenborgspillernes misnøye? Jeg er ingen psykolog, så gjerne forklar en lekmann hva spillerne er misfornøyde med. Jeg leser at det har vært mye skader og fravær. Det har også gjort oppkjøringen utfordrende og det har vært vanskelig å spille inn en førsteellever og skape relasjoner. Når vi møter Sandefjord stiller vi sannsynligvis med 11 mann som ikke har startet sammen før. Når du ila tre måneder aldri får spilt med de beste spillerne sammen kan jo stallen være så uendret den bare vil.

Hvis erfaring er nøkkelen til suksess i ethvert yrke, hvorfor er Nypan da en bedre spiller enn Henriksen? Egnethet, talent og motivasjon spiller vel også inn når det kommer til hvor godt en person utøver yrket sitt? (jeg hadde for øvrig gått for en 32 år litt mindre erfaren hore enn en 60 år gammel sliten veteran om jeg måtte valgt.)

Godt mulig at Kjetil Knutsen hadde fått RBK raskere til suksess enn AJ. Men KK ville ikke til RBK, så det er egentlig ikke relevant. Det ville ikke de ikke navngitte danskene du har fortalt er mer egnet enn AJ heller, så jeg foreslår at vi forholder oss til at AJ er den treneren RBK maktet å få tak i ut fra klubbens ressurser og attraktivitet.
Back to top
View user's profile Send private message
thomas_katt
Proff


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 496
Location: Tromsø

PostPosted: 27.03.2024 09:23    Post subject: Reply with quote

Til tross for kun 23 postede innlegg viser Ballack over her at rutine og erfaring ikke er alt, gjennom et meget godt innlegg 😂
_________________
ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1890
Location: Selsbakk

PostPosted: 27.03.2024 10:13    Post subject: Reply with quote

Ballack13 wrote:
( https://www.rbkweb.no/vis/17227 )

Bart1, la du ved den lenken for å eksemplifisere Rosenborgspillernes misnøye? Jeg er ingen psykolog, så gjerne forklar en lekmann hva spillerne er misfornøyde med. Jeg leser at det har vært mye skader og fravær. Det har også gjort oppkjøringen utfordrende og det har vært vanskelig å spille inn en førsteellever og skape relasjoner. Når vi møter Sandefjord stiller vi sannsynligvis med 11 mann som ikke har startet sammen før. Når du ila tre måneder aldri får spilt med de beste spillerne sammen kan jo stallen være så uendret den bare vil.

Hvis erfaring er nøkkelen til suksess i ethvert yrke, hvorfor er Nypan da en bedre spiller enn Henriksen? Egnethet, talent og motivasjon spiller vel også inn når det kommer til hvor godt en person utøver yrket sitt? (jeg hadde for øvrig gått for en 32 år litt mindre erfaren hore enn en 60 år gammel sliten veteran om jeg måtte valgt.)

Godt mulig at Kjetil Knutsen hadde fått RBK raskere til suksess enn AJ. Men KK ville ikke til RBK, så det er egentlig ikke relevant. Det ville ikke de ikke navngitte danskene du har fortalt er mer egnet enn AJ heller, så jeg foreslår at vi forholder oss til at AJ er den treneren RBK maktet å få tak i ut fra klubbens ressurser og attraktivitet.

Ett bra innlegg og jeg er langt fra skråsikker på det jeg skriver. Jeg skriver det jeg tror.

Når det kommer til misnøye blant spillerne i RBK, synes flere tegn å peke i samme retning. Linken la jeg med siden den kom samtidig med at jeg skrev innlegget. De mener det er mye rot og sier kun det man alltid sier før en kamp. Den ekstreme troen som mange andre lag har på seriestarten kan vi vel være enig at vi ikke har? Laget mangler den gnisten det en gang hadde, og det har vært rapporter om en leder som har forsøkt ulike tilnærminger uten suksess, en merkbar fadese i pausen mot VIF, og kommentatorer som har uttrykt overraskelse over lagets demotiverte fremtoning. Hvis spillerne er inne på forumet vil de se at de er overbetalte, elendige suttrekopper - som kun er reddet av en fantastisk trener. "Det sier litt at vi er så svake, på tross av en enormt dyktig trener". Dette, sammen med en rekke negative ytringer om klubben, tegner et bilde av interne utfordringer. Hvis spillerne ikke er demotiverte, så vil jeg bli svært overrasket - basert på min erfaring.

Det er forøvrig uomtvistelig at unge, talentrike spillere kan utmerke seg på høyt nivå selv med begrenset erfaring, takket være deres råtalent og evne til å gjøre en umiddelbar innvirkning. Eksemplet med Nypan versus Henriksen illustrerer hvordan talent kan overgå erfaring på banen.

På den andre siden krever trenerrollen på toppnivå en omfattende forståelse som strekker seg langt utover spillets grunnleggende. Dette inkluderer menneskeledelse, psykologi, motstå press og håndtering av komplekse sosiale dynamikker. Erfaring er essensielt for å utvikle disse ferdighetene.

Angående RBKs utfordringer med skader, fravær, og etableringen av en stabil førstelagstropp - dette gjelder for alle lag i Eliteserien. Det vi er best på er unnnskyldninger og selvbedrag.

Selvbedraget her på forumet og i RBK ledelsen som har pågått de siste årene. Det er erkjennelsen av at problemene RBK står overfor krever en ærlig vurdering og handling, snarere enn selvbedrag, er et synspunkt jeg finner meg selv uventet enig i med tidligere Nemesis; Perry (se gårdagens VG artikkel - https://www.vg.no/sport/f...livsfarlig )

Til slutt vil jeg understreke at dette er hva jeg tror. Jeg tror også at AJ er en trener som kan bli veldig god. Men - jeg mener at det vi skal måle han på er hva vi ser på banen - ikke hva som blir sagt. Der har han levert til stryk foreløpig - etter min mening. Spillerne derimot har gjort en god innsats for å lykkes, men har ikke fått rammevilkårene som gjør at de kan blomstre.


Jeg ser forøvrig at VG deler min bekymring - https://www.vg.no/sport/f...r-vg-lupen
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2071

PostPosted: 27.03.2024 11:39    Post subject: Reply with quote

Akkurat den med at spillerne gjør det som må til for å lykkes ,men begrenses av rammebetingelsene er jeg uenig i Bart1.
Det jeg ser er at det er for mange som ikke presterer individuelt der de bør være. En ting at de ikke er der ferdighetsmessig , men ser for ofte en form for mental latskap i mangel av bedre ord, det er alltid noen andre som skal ordne opp. Når man står 3-4 meter unna en motspiller før innlegg fra kant,du ser at motspiller er absolutt fri og likevel ikke gjør noen ting, da er det noe fundamentalt galt med holdningene. Dette var kun ett eksempel , du kan se det samme i duellspill, returløp etc.
AJ ser ut til å slite med det samme som forgjengerne ,arvet en stall med overbetalte middelmådigheter uten ærgjerrighet utover å være på lønnstoppen.
AJ og Jordi står for en moderne type fotball som krever mye av spillerne, kanskje for mye for denne troppen.
Back to top
View user's profile Send private message
HupOranje
Junior


Joined: 26 Apr 2019
Posts: 82

PostPosted: 27.03.2024 11:44    Post subject: Reply with quote

Kjetil Knutsen har blant annet vært i håndgemeng med Roma sitt trenerteam, han har vært i munnhuggeri med dommerforeningen og han har fått kritikk i media da han omtalte en konflikt med UEFA som et overgrep. I tillegg så kom han til B/G helt uten erfaring som trener på «toppnivå».

Det er så ufattelig søkt at fanden skal males på absolutt alle veggene og at den mest lovende treneren vi har hatt på veldig lenge skal sages og undergraves for alt og ingenting.

Hvis vi nå klarer å undergrave Alfred så mye at han må gå - hva da…? Skal vi spørre en gammel og mett middelmådighet som Nordlie eller han fra Odd/VIF? Skal vi hente tilbake en gammel og mett middelmådighet som Reka eller Perry? Skal vi prøve å hente noen som har utrettet noe internasjonalt, men som er så ødelagt som person at han ikke fungerer som trener? Skal vi konkurrere med Ajax, Leverkusen, Milan, etc på up and coming eller solide trenere? Eller skal vi konkurrere med Madrid, Barça og resten av gigantene om Pep, Ancelotti, Conte, Alonso, etc?

Hva faen er det du vil?
Back to top
View user's profile Send private message
Sjopols
Junior


Joined: 19 Dec 2011
Posts: 23

PostPosted: 27.03.2024 12:04    Post subject: Reply with quote

Er imponert over hvor mye piss man kan få seg til å skrive. Det er ikke blitt spilt EN eneste tellende kamp enda og man får ikke konkludert med noe som helst før tidligst etter kommende sesong. Ferdig diskutert
Back to top
View user's profile Send private message
fatslick
Senior


Joined: 02 Mar 2024
Posts: 198

PostPosted: 27.03.2024 12:11    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Ett bra innlegg og jeg er langt fra skråsikker på det jeg skriver. Jeg skriver det jeg tror.

Når det kommer til misnøye blant spillerne i RBK, synes flere tegn å peke i samme retning. Linken la jeg med siden den kom samtidig med at jeg skrev innlegget. De mener det er mye rot og sier kun det man alltid sier før en kamp. Den ekstreme troen som mange andre lag har på seriestarten kan vi vel være enig at vi ikke har? Laget mangler den gnisten det en gang hadde, og det har vært rapporter om en leder som har forsøkt ulike tilnærminger uten suksess, en merkbar fadese i pausen mot VIF, og kommentatorer som har uttrykt overraskelse over lagets demotiverte fremtoning. Hvis spillerne er inne på forumet vil de se at de er overbetalte, elendige suttrekopper - som kun er reddet av en fantastisk trener. "Det sier litt at vi er så svake, på tross av en enormt dyktig trener". Dette, sammen med en rekke negative ytringer om klubben, tegner et bilde av interne utfordringer. Hvis spillerne ikke er demotiverte, så vil jeg bli svært overrasket - basert på min erfaring.

Det er forøvrig uomtvistelig at unge, talentrike spillere kan utmerke seg på høyt nivå selv med begrenset erfaring, takket være deres råtalent og evne til å gjøre en umiddelbar innvirkning. Eksemplet med Nypan versus Henriksen illustrerer hvordan talent kan overgå erfaring på banen.

På den andre siden krever trenerrollen på toppnivå en omfattende forståelse som strekker seg langt utover spillets grunnleggende. Dette inkluderer menneskeledelse, psykologi, motstå press og håndtering av komplekse sosiale dynamikker. Erfaring er essensielt for å utvikle disse ferdighetene.

Angående RBKs utfordringer med skader, fravær, og etableringen av en stabil førstelagstropp - dette gjelder for alle lag i Eliteserien. Det vi er best på er unnnskyldninger og selvbedrag.

Selvbedraget her på forumet og i RBK ledelsen som har pågått de siste årene. Det er erkjennelsen av at problemene RBK står overfor krever en ærlig vurdering og handling, snarere enn selvbedrag, er et synspunkt jeg finner meg selv uventet enig i med tidligere Nemesis; Perry (se gårdagens VG artikkel - https://www.vg.no/sport/f...livsfarlig )

Til slutt vil jeg understreke at dette er hva jeg tror. Jeg tror også at AJ er en trener som kan bli veldig god. Men - jeg mener at det vi skal måle han på er hva vi ser på banen - ikke hva som blir sagt. Der har han levert til stryk foreløpig - etter min mening. Spillerne derimot har gjort en god innsats for å lykkes, men har ikke fått rammevilkårene som gjør at de kan blomstre.


Jeg ser forøvrig at VG deler min bekymring - https://www.vg.no/sport/f...r-vg-lupen


Hvordan objektivt måler en misnøye hos spillere basert på oppvarming? Og er det ikke risiko at det blir en subjektiv vurdering. Tar en i hele tatt høyde for ulike fremgangsmåter til fotballkamp. Noen spillere går gjerne inn i sin "boble", mens andre kødder og trikser med en ball gjennom hele oppvarmingen.

Jeg mener det er viktig å minne fotballspillere som mottar lønn på øverste nivå, at de er veldig priviligert. Snittlønna for fotballspillere på øverste nivå er langt over snittet for samfunnet ellers. Da kan en påpeke at det er veldig mange av de som tjener vesentlig mindre, som betaler sesongbilletter og alle typer "merch" som bidrar til inntekter for klubben, og som bidrar til lønna for spillere

I RBK og andre klubber, så er nok spillere hjertelig velkommen å komme med konstruktiv kritikk. Det som ikke er ok, er spillere som tuter i media. Med dagens "klikk-horeri" så kommer det ikke noe godt ut av det. Noe som heller ikke er ok er brønnpissing i garderoben
Back to top
View user's profile Send private message
Frank1
Junior


Joined: 10 Mar 2024
Posts: 33

PostPosted: 27.03.2024 12:13    Post subject: Reply with quote

VG tipper RBK på 6 plass, er vel et greit utgangspunkt
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1221
Location: Oslo

PostPosted: 27.03.2024 14:37    Post subject: Reply with quote

Tre mulige scenarier:

A) 4-8 plass.
- trenerteamet får solgt inn sin moderne fotball
- veteranene får opp tempo og prestasjon
- talentene blomstrer
- mulig nødvendig defensiv forsterkning

B) 7-11 plass (som i fjor)

C) 10-14
- stallen stritter imot moderne fotball og krav fra teamet
- veteranene fortsetter å daffe
- skadehistorikken vår fortsetter eller tiltar i alvorlighetsgrad

Inntil videre er tipset 7. plass, men jeg har blitt mer bekymra de siste ukene...
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2003

PostPosted: 27.03.2024 22:43    Post subject: Reply with quote

Frank1 wrote:
VG tipper RBK på 6 plass, er vel et greit utgangspunkt
Jeg tror RBK havner på 3-6.plass. De som er pessimistiske, som Løvfaldli, må huske lagoppstillingen mot Viking, og glemme resultatet.

Er forøvrig imponert over Løvfaldli, han er ekspert på alt, fotball, Langrenn,skiskyting og friidrett. Det neste blir vel Vollyball og Skotthyll. Hvorfor har ikke norsk idrett annsatt mannen?
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2577

PostPosted: 27.03.2024 23:58    Post subject: Reply with quote

Problemet er at det er en lagoppstilling vi vil se i mange kamper. Minus Sadiku. Skader herjer i troppen.
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1868

PostPosted: 28.03.2024 00:01    Post subject: Reply with quote

Det har det gjort i all evighet nå, fortsatt klarer ikke RBK og bli kvitt det og få en proff pysio og lege stab
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1890
Location: Selsbakk

PostPosted: 28.03.2024 01:01    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært blant de mest markante kritikerne av ledelsen gjennom de siste årene. Likevel, jeg må innrømme at deres budsjetterte plassering denne gangen virker svært treffsikker. Jeg har en sterk følelse av at vi kommer til å ende opp på en fjerdeplass i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 28.03.2024 08:52    Post subject: Reply with quote

De baserer den på et snitt av siste 5 års serieplasseringer elns. Må ha vært mer enn 5 for å budsjettere med 2. plass ifjor dog.

Så det er ganske sjablongmessig og ikke basert på en egen vurdering av sportslig nivå mot resten i øyeblikket.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
ErdoganLomas
Proff


Joined: 14 Aug 2014
Posts: 398

PostPosted: 28.03.2024 09:07    Post subject: Reply with quote

4.plass og et lag i utvikling kan jeg fint leve med i 2024. Blir det mulighet for europaspill i 2025, skal vi være veldig fornøyde med årets sesong. Det som er fint er at det fort kan bli europacup også for 5.plassen dersom lag nr 1-4 spiller cupfinalen.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4921

PostPosted: 28.03.2024 09:20    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Jeg har vært blant de mest markante kritikerne av ledelsen gjennom de siste årene.


Haha for en vakker statement <3 Vi skulle hørt på deg.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 949

PostPosted: 28.03.2024 10:00    Post subject: Reply with quote

ErdoganLomas wrote:
4.plass og et lag i utvikling kan jeg fint leve med i 2024. Blir det mulighet for europaspill i 2025, skal vi være veldig fornøyde med årets sesong. Det som er fint er at det fort kan bli europacup også for 5.plassen dersom lag nr 1-4 spiller cupfinalen.


Jeg tror 4. plass er det høyeste vi kan håpe på. Samtidig er jeg like bekymret for at vi havner i bunnsjiktet. Det vi har vist i oppkjøringa har ikke vært overbevisende.

Vi kan ha et brukbart toppnivå, men bunnivået er altfor lavt, og vi er svake for ofte. Vi så det mot Viking sist, det er det samme som i fjor. RBK som blir avkledd og presset i stykker på bortebane. For at vi skal ta steg, er vi nødt til å beherske denne delen av spillet bedre. Vi må mestre å dra til eksempelvis Hamar, Kristiansund, Tromsø og Fredrikstad uten å bli overrumplet, ligge under, miste humøret og tape stort. Vi må ha tryggheten til å spille vårt spill, mestre det, og få med oss poeng jevnlig. Der ligger en nøkkel, men jeg er redd det er et stykke til vi er der.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3205
Location: Oslo

PostPosted: 28.03.2024 10:43    Post subject: Reply with quote

Det er lite som tilsier at vi skal kjempe på øvre halvdel om man ser på hva vi har prestert i treningskampene. Og med en mer ambisiøs spillestil så er risikoen høyere for at vi står der med tre mål i fleisen før en halvtime er spilt.

Kanskje kan noen brikker falle på plass med spillere tilbake fra skade. Og at vi på mirakuløst vis ser helt annerledes ut i tellende kamper slik vi gjorde i den første sesongen med Rekdal.

Lenge siden det ha vært så mange spørsmålstegn før sesongstart.

Bli uansett veldig spennende å se hva Alfred klarer å få ut av ungguttene og gampene på midtbanen RBK
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
ErdoganLomas
Proff


Joined: 14 Aug 2014
Posts: 398

PostPosted: 28.03.2024 10:59    Post subject: Reply with quote

Jeg har tro på at vi får spilt inn et lag frem mot sommeren slik at vi blir en poengsanker i høstsesongen. Dessverre har jo nok en oppkjøring gått i å lære seg noe nytt og mange skader, så vi vil trenge vårsesongen på å sette laget. Får vi i gang spissene som har vært helt fraværende i oppkjøringen er vi et stykke på vei RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18497

PostPosted: 28.03.2024 11:19    Post subject: Reply with quote

TV2 tipper oss nr. 5

Optimistisk tips fra TV2. Bare jeg som får følelsen av at teksten er skrevet av en 10-åring eller AI? Det står jo heller ikke hvem som har skrevet den.
Back to top
View user's profile Send private message
HupOranje
Junior


Joined: 26 Apr 2019
Posts: 82

PostPosted: 28.03.2024 12:00    Post subject: Reply with quote

Nåssåladden wrote:
Det er lite som tilsier at vi skal kjempe på øvre halvdel om man ser på hva vi har prestert i treningskampene. Og med en mer ambisiøs spillestil så er risikoen høyere for at vi står der med tre mål i fleisen før en halvtime er spilt.

Kanskje kan noen brikker falle på plass med spillere tilbake fra skade. Og at vi på mirakuløst vis ser helt annerledes ut i tellende kamper slik vi gjorde i den første sesongen med Rekdal.

Lenge siden det ha vært så mange spørsmålstegn før sesongstart.

Bli uansett veldig spennende å se hva Alfred klarer å få ut av ungguttene og gampene på midtbanen RBK


Jeg mener å se (eller har overbevist meg om å se?) at vi spiller markant bedre og mer samspilt når vi har en mer toppet 11’er (f.eks. mot Tromsø), og at spillet sitter dårlig når vi må improvisere en 11’er (f.eks. mot Viking).

Med toppet 11’er tenker jeg at det kanskje ikke er helt urealistisk å havne en plass i gruppen bak de som kommer til å legge seg i tet.

Samspill og forståelse av system tenker jeg at kommer til å bedre seg kontinuerlig gjennom sesongen, fravær (landslag, etc) tenker jeg kommer til å bli ryddigere og gi bedre tilgjengelighet på spillere, og når det kommer til skader så … kan vi vel ikke annet enn å håpe…

Rydding i, og spissing av, spillerstall kommer nok til å pågå kontinuerlig, men det er vel ikke noe som tyder på at det kommer til å skje en revolusjon i år. Vi må nok bygge sakte og på lang sikt resulterer det forhåpentligvis i en styrket stall som harmonerer mye bedre med hvordan vi ønsker å spille.
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2003

PostPosted: 28.03.2024 12:04    Post subject: Reply with quote

Fra toppen av artikkelen : « Hver dag frem mot seriestart slippes to nye lag. Det er TV 2s eksperter Jesper Mathisen og Yaw Amankwah som står bak vurderingene.»

Alle tips mellom 3-6 er edruelig.

Hvis RBK får en god start, så kan det bli interessant. Det samme om Fredriksen eller Nelson starter godt, og blir interessant for utlandet. Nypan drar den dagen han føler for det. Hvis enkelte får lite spilletid, så spørs det hvor lenge de ønsker tresmak i rumpa og RBK2 fotball, at de ønsker å bli solgt. Jeg tror på et positivt og interessant sesong for RBK..
Back to top
View user's profile Send private message
fatslick
Senior


Joined: 02 Mar 2024
Posts: 198

PostPosted: 28.03.2024 12:30    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Fra toppen av artikkelen : « Hver dag frem mot seriestart slippes to nye lag. Det er TV 2s eksperter Jesper Mathisen og Yaw Amankwah som står bak vurderingene.»

Alle tips mellom 3-6 er edruelig.

Hvis RBK får en god start, så kan det bli interessant. Det samme om Fredriksen eller Nelson starter godt, og blir interessant for utlandet. Nypan drar den dagen han føler for det. Hvis enkelte får lite spilletid, så spørs det hvor lenge de ønsker tresmak i rumpa og RBK2 fotball, at de ønsker å bli solgt. Jeg tror på et positivt og interessant sesong for RBK..


Frederiksen syns jeg har noe uforløst over seg. Nelson har jeg gitt opp. Han er helt bortevekk på venstrekanten i det offensive spillet.

Ser en på motstanden i det første kampene så har de lag som er vurdert bak dem. Problemet for RBk når det gjelder Nelson er at de har ingen som konkurrerer om plassen og som kan presse. Den som er nærmest er vel vår venn med det polsk-klingende navnet. Men det er far out. For han er knapt blitt brukt, utenom denne lekekampen mot Nardo
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Next
Page 19 of 23

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb