|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sakif Junior
|
Posted: 22.10.2004 00:49 Post subject: Tusen Takk By Rise |
|
|
Heppz. Tenkte det er på sin plass å lage en sang om By Rise. Iallefall syntes det som det eneste fornuftige for min del.
Melodi: Kongen av Lerkendal
Text:
Da du kom fræm i sæks å søtti, va du sultn på sukse. Du hadd trænt t dæ.. talentet, i midt norge et sted.. Det var gode år i trondhjæm, å nåkka fint va på gang. Så vi satt åss ned å laga, en ny Byyyy Rise sang.
Det har vært fint å værra trønder. I åran som har gått. Ei blomsteræng av minna ska dåkk vit at vi har fått.. Du ordna nye spillera, fra sør , og nord og væst.. Tusen takk By Rise. Du står støtt når det e blæst.
Ref. For når snøen lægg sæ kvit i klokkesvingen. Å hjerte banke ligan inn på ny. Du har vist vei, for troillongan t himmeln. Du e kongen av Lerkendal.
Du har ofte stått i stormen. Men trives best i ly.
En Rosenborger, med godt humør. Vi ælske dæ for det. Primas interbares, for å si det på latin. Tusen takk By Rise, Herre sangen her e din.
Ref. x2
PS! De som er missfornøyd med sangen, eller har noe stygt å si om By Rise, kan holde det inne. Takk  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 22.10.2004 00:58 Post subject: |
|
|
Sangen var grei nok den. Men vi har da allerede en sang til Ola. Laget av Dag Ingebrigtsen til Ola la opp som fotballspiller etter 95-sesongen. Tittelen var såvidt jeg husker "Goodbye, Ola, bye bye", og for alle som har cupfinale-CD'n fra 95, så er den å finne der. En av de vakreste sangene Ingebrigtsen har skrevet, i mine ører. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |