View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Strandemann Junior
|
Posted: 16.10.2004 14:45 Post subject: Braaten vs Johnsen |
|
|
jeg synes nå at Frode Johnsen er en spiss Rosenborg burde satse på. Han bommet på åpent mål mot Panantinhaikos og var usynlig mot Arsenal, men alle er menneskelige. Daniel burde få en sjanse for å spille ut Frode, så Frode kan komme sterkt tillbake. Så banker vi Stabæk idag  _________________ Strand er best |
|
Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 16.10.2004 14:51 Post subject: |
|
|
Vil vel heller at Frode starter sentral.
Storflor - Johnsen - Braathen
Sounds like a plan  _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 16.10.2004 15:22 Post subject: |
|
|
frode burde ikke starte...han har spilt dårlig den siste tiden... ferdig med den saken... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 16.10.2004 18:28 Post subject: |
|
|
Han er så utrolig dårlig til å skyte... jeg begriper det ikke... Jeg blir SKIKKELIG overrasket de gangene han treffer rent. Han har mange gode kvaliteter: jobber steinhardt og scorer mange viktige mål, men han er rett og slett ikke god nok til å score med bena. |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 16.10.2004 18:34 Post subject: |
|
|
Jeg kan med hånden på hjerte si at selv JEG skyter bedre, og jeg la opp for 3 år siden. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 16.10.2004 19:10 Post subject: |
|
|
som jeg har skrevet en annen plass her, når en mann har 16 mål og nestemann 4 er det vanskelig å vrake han. Men Frode var bedre i juli/august men det var hele laget, inkl. Braaten. Tror heller Helstad må evt. erstatte Johnsen, Braaten er litt ujevn ennå og passer vel best som joker. |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 16.10.2004 20:25 Post subject: |
|
|
Er ikke noe galt så lenge han skårer mål, men det burde erlig talt være mulig å skyte i retning mål ihvertfall  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 16.10.2004 20:40 Post subject: |
|
|
Er ikke uenig i at Frode også skulle vært bedre. Men det gjelder vel for det meste av laget. Daniel gjorde ikke noe særlig figur i dag heller. Helstad lyser opp litt med et glimrende mål.
Og som sagt med Brattbakk og Winsnes byttet ut og en drøss med hodespillere på banen, er det helt på trynet at det ble prøvd på skudd på frisparkene, spesielt det Frode hadde, da skulle han vært en helt annen plass. De burde ha startet sånn som de startet 2.omg. På Lerkendal og mot et bunnlag i en kamp vi må vinne bør en være så offensiv at Frode hadde vært på midten og Helstad på topp, |
|
Back to top |
|
 |
|