English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Mjøndalen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
6%
 6%  [ 3 ]
Reitan
4%
 4%  [ 2 ]
Reginiussen
4%
 4%  [ 2 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Konate
0%
 0%  [ 0 ]
Henriksen
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelbred
9%
 9%  [ 4 ]
Zachariassen
65%
 65%  [ 28 ]
Holse
4%
 4%  [ 2 ]
Wiedesheim-Paul
0%
 0%  [ 0 ]
E. Ceide
2%
 2%  [ 1 ]
Adegbenro
2%
 2%  [ 1 ]
Total Votes : 43

Author Message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 10.12.2020 20:29    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
senador wrote:
Klubben er ferdig!


Da er det vel ikke noe vits å følge klubben mer da?
Jeg pleier som regel å slutte forholde meg til ting som jeg anser som ferdig i alle fall.


Men så er det ikke klubben han er interessert i heller, men å spre kvalme og få oppmerksomhet fra de som er interessert i den.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 10.12.2020 20:33    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Zarm93 wrote:
senador wrote:
Klubben er ferdig!


Da er det vel ikke noe vits å følge klubben mer da?
Jeg pleier som regel å slutte forholde meg til ting som jeg anser som ferdig i alle fall.


Men så er det ikke klubben han er interessert i heller, men å spre kvalme og få oppmerksomhet fra de som er interessert i den.


Nei, klubben presterer kvalmt. Du får rette skytsen mot de som styrer klubben!
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 10.12.2020 20:35    Post subject: Reply with quote

Spartacus wrote:
Deilig med seier! Spillet vil komme. I mellomtiden må noen påta seg å holde et grunnkurs i sko valg til SA.


Sturmabteilung? Er de fortsatt i drift?
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 10.12.2020 20:36    Post subject: Reply with quote

Ja de er ganske ille, men de har enda ikke overgått det elendige nivået ditt senador!
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4271
Location: Stiftstaden

PostPosted: 10.12.2020 20:40    Post subject: Reply with quote

Er glad for seier, men fy faen for en prøvelse det er å se på RBK for tiden!
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 10.12.2020 20:40    Post subject: Reply with quote

Ja møkkakamp. Ja Rosenborg sliter. osv osv.

Men jeg er kjempeglad. Vi vant og det er fortsatt sjangs på Europa spill og om klubben skal komme seg opp igjen er det en viktig ingrediens

Unner gutta å juble. Det er viktig å feire og få igjen noe for slitet, selv om spillet har vært rævaræva.

Akkurat nå tar man det man får. poengene som teller nå. Finspill blir det ikke noe av i år nå er det bare å kjempe til krampa tar en for topp4.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 10.12.2020 20:47    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Ja de er ganske ille, men de har enda ikke overgått det elendige nivået ditt senador!


Vet ikke helt. Jeg har fått rett i mine bekymringer. Så kan jo du fortsatt kamuflere det i at jeg er altfor negativ. Men du kommer ikke unna at en del vesentlige ting må jeg ha sett som du og flere andre ikke har sett i lang tid! Det kan jo være noe å tenke på når du bringer nivå på banen her.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 10.12.2020 20:47    Post subject: Reply with quote

I påvente av at sesongen bare skal bli ferdig, så hadde jeg helt glemt at det var kamp i dag.

Skåring 4,5 minutt på overtid, 1-0 seier, og terningkast 1 på VGs børs forteller meg at det var kanskje like greit.

Dere som lider dere gjennom dette skal ha all honnør.

Bra at VIF avga poeng.

Håper Hareide får mer dreis på sakene i vinterpausen. Nok 2020 nå.
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2074
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 10.12.2020 20:58    Post subject: Reply with quote

Forferdelig kamp, deilig fortjent seier. Mjøndalen er et ræva lag som jeg håper aldri rykker opp igjen. De har en strategi, og den er ikke vakker.

Vi er på sesongens tredje trener. Det er veldig synlig. Spesielt siden de tre ikke er veldig kompatible i spillestil. Det kan nesten ikke bli bra. Vi har ikke relasjoner og bevegelser gode nok til å bryte ned lag som Mjøndalen for tida. Mangler også den skarpe spissen som scorer viktige mål. RWP er dessverre et stykke unna, og har ingen god kampform inne. Vi skaper jo noe i dag, og må ha hatt et sted mellom 10 og 15 avslutninger? Problemet er at de ikke kommer som gode sjanser, men mer etter litt planløse tilfeldigheter. Det lukter ikke mål av andre enn Doff.

Jeg har problem med å se planen vår. Hva er det egentlig vi prøver på? Hvorfor ser det så hjelpesløst klumsete ut? Vi har mange bra spillere, men de spiller ikke på samme lag.
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 10.12.2020 21:01    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
moomoo wrote:
senador wrote:
Ja, akkurat, men dette burde man ha sett i 2016/2017! Ikke nå.


Helt enig i det Senador. tok vekk dommedagsviruset så kommentaren din ikke lenger ser ut som den kommer fra et palass nord for Sør Korea Wink


Dommedag? Molde er en god klubb for tida og BG har sin beste sesong på flere lysår. Det kommer til å bli tatt grep! Da sier deg seg at vi kommer til å skinne som solen på sommerhimmelen. Vi er klubb på tur opp og fram, som favorittklubben min LSK som holder 1.div/nedre TL nivå.


Ahhh så glad jeg fikk tak i den anti pessimist softwaren altså :p
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 10.12.2020 21:04    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Vet ikke helt. Jeg har fått rett i mine bekymringer. Så kan jo du fortsatt kamuflere det i at jeg er altfor negativ. Men du kommer ikke unna at en del vesentlige ting må jeg ha sett som du og flere andre ikke har sett i lang tid! Det kan jo være noe å tenke på når du bringer nivå på banen her.


Ja du fortsetter å gjenta det. Men i realiteten så kommenterer du nedturen absolutt alle har fått med seg. Det triste med deg er at å kommentere Rosenborgs nedtur og reaksjonene du får tilsynelatende er selve livet ditt samtidig som du ikke engang evner å sy sammen en eneste leseverdig kritikk, og det er nok du kunne tatt av!. Bare en haug med dritt, selvfølgeligheter, etterpåklokskap og pisspreik formulert med et barneskole vokabular med en absurd holdning om at du noensinne har kommet med noe annet enn det åpenbare - forsuret gange 1000. Du er en trist, stakkarslig person som ikke fortjener en eneste respons noengang igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 10.12.2020 21:23    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
Åsen, Konradsen, Henriksen, Zach og Skjelbred på banen samtidig altså.


Der har du forklaringen.
Back to top
View user's profile Send private message
Jankomeister
Junior


Joined: 12 Jan 2019
Posts: 50

PostPosted: 10.12.2020 21:25    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Montana wrote:
Ja de er ganske ille, men de har enda ikke overgått det elendige nivået ditt senador!


Vet ikke helt. Jeg har fått rett i mine bekymringer. Så kan jo du fortsatt kamuflere det i at jeg er altfor negativ. Men du kommer ikke unna at en del vesentlige ting må jeg ha sett som du og flere andre ikke har sett i lang tid! Det kan jo være noe å tenke på når du bringer nivå på banen her.



Du hadde jo ikke vært fornøyd om vi vant CL heller..
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 10.12.2020 21:29    Post subject: Reply with quote

Deilig med en seier! Selv om det skorter på godt angrepsspill og avslutteregenskaper. Forhåpentligvis følger litt lavere skuldre fremover. RBK
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 10.12.2020 21:37    Post subject: Reply with quote

Dæm prøvd Mjøndalen, det ska dæm ha
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 10.12.2020 23:14    Post subject: Reply with quote

Fikk jo endelig se Skjeldbred sentral og Henriksen som indreløper, ikke at det ble så enormt mye samspill av det, men mer godfot, samtidig så kom det løp fra midtbanen og inn mellom stopper og back, og en og annen bevegelse inn mot første stolpe når det en sjelden gang kom en spiller med ball ned til linja.

Det er tendenser til ting vi har etterlyst lenge, men fremdeles som et puslespill av slaget med noen tusen biter hvor du har sortert ut biter med ramme, biter med himmel, biter med brostein osv...

Skal ikke bare sette ting på plass, du må også finne de rette bitene også.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 10.12.2020 23:17    Post subject: Reply with quote

1) Hvordan orker folk å følge Mjøndalen? Jeg trodde vi var triste for tida. Jeg har hatt det mer moro med omgangssyke i begge ender enn å se MIF i dag.

2) Hvorfor prøver vi, med noen få unntak, å spille angrepsfotball basert på nøyaktig det Mjøndalen er gode på å forsvare seg mot? Ingen overraskelse at taktikken deres er kjøttvegg; hvorfor ikke prøve å spille seg gjennom i stedet for å slå innlegg og langballer inn i luftrom som er det eneste stedet de matcher oss individuelt?

3) Når vi jager scoring og trenger litt ekstra offensivt krydder, hvorfor tar Åge ut angrepsspillere og setter inn midtbanespillere?

Taktikken i denne kampen var (nok en gang) slett, både i spilleplan og bytter underveis. Det var ikke veldig mye å hente på lukket skyggetrening allikevel, gitt. Overraskende nok.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 10.12.2020 23:30    Post subject: Reply with quote

1) Det er vel ikke mange utenfor Mjøndalen som følger de? Det er de som dyrker Tony Pulis også. Uansett godt å bli kvitt de.

2) Veldig vanskelig å trenge gjennom i innside korridorene. Må være tålmodige, mye spillvendinger. og deretter prøve å bryte linjene med en pasning mellom linjene.

3) Var underholdene at vi brukte Samuel som oppspillspunkt på slutten av kampen.

Tror dette blir bra til neste år. Er bare å bruke resten av sesongen som trening.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 10.12.2020 23:30    Post subject: Reply with quote

Så vanvittig deilig med seier i dag. Lenge siden jeg har følt på en sånn glede. Det gledeligste er vel kanskje at vi slipper den defensive og kjedelige fotballen Mjøndalen står for kommende sesong. Synes Gauseth og co spiller alt for mye på elementer som er med på å hale ut tiden. Det er kanskje det som er medisinen for at lag som f. eks. Mjøndalen skal holde seg i ligaen. Jeg synes at de heller burde stikke fingeren i jorda, og heller innse det at OBOS-ligaen er en mer passende arena.

Synes det va svært gledelig å se de jubelscenene som ble vist etter at Zachariassen satt inn målet. Det viser iallfall at det er spillere som oppriktig har lyst til å vinne. Det er dessverre blitt for mange tap i årets sesong, men det er noe Åge får bruke vinteren til å luke bort.

Zachariassen og Adegbenro er spillere som virkelig preger dette laget, på en positiv måte. Synes Ciljan kom mer til sin rett i dagens kamp, særlig når han får komme fra dypt i banen med ballen. Henriksen hadde enkelte elementer i spillet sitt, som han må bygge videre på. Svært gledelig at vi endelig klarte å holde nullen igjen. Hovland gjorde en ok figur, men måtte selvfølgelig komme med en idiotisk blunder som kunne resultert i mål.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 10.12.2020 23:58    Post subject: Reply with quote

Klokken nærmer seg midnatt. Har holdt meg unna medier og akkurat blitt ferdig med kampen i nipptak.

Det bekymrer meg at omtrent ingen på dette laget kan slå harde gode innlegg. Reitan og Pa påfører meg irritert hud på unevnelige steder.
Når alt legges opp til innlegg fra kant er det jo rimelig patetisk at kanter og backer ikke klarer å treffe 16-meteren. Når de klarer det kommer som regel ballen ned med snø, spillerne står med hoftefeste og venter på at ballen skal lande.

Blir ikke mål av slik.
Utrolig mye dårlige spillere og påfølgende feil for tiden.

Digg med seier da!!!!

Edit: skrivefeilen var så morsom at jeg lot den stå. Nipptak! Very Happy
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 11.12.2020 00:13    Post subject: Reply with quote

Svar til Zoracs no 2)

Det har med komboen manglende ferdigheter og manglende grunnspill.
I eget overgangsspill har vi ikke løpene som åpner opp motstander og ballfører sliter ofte med nærteknikk og pasningsferdigheter.
Mot etablert er det enda verre. Å spille seg igjennom i midten skal vi pr nå ikke forlange, da må man gjennom på kant. Det krever enten at man vender spillet hurtig med langpasning når motstander har sideforskjøvet i en retning eller kombinasjonsspill på kant ( kant/ back). I begge tilfeller bør man innenfor 16 før pasning legges og da må det samtidige løp på begge stolper pluss 45 i boksen.
Vi har ingen som vender spillet, spillvendinger skjer gjerne som en omvendt trekant, dvs kant, midtstopper , kant eller gjerne ett ledd til. Vi har også ferdighetsutfordinger på kombinasjonsspill, mot Enga sist så kombinerte de seg glatt igjennom på kant, noe vi sjelden gjør.
Når da selvtilliten er på bånn så kjører man safe med offensive pasninger inn i boks bakfra i banen og håper på at det skjer noe.
Det gjør det sjelden.
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2004
Location: Bodø

PostPosted: 11.12.2020 00:46    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
(…) Edit: skrivefeilen var så morsom at jeg lot den stå. Nipptak! Very Happy


Først trodde jeg bare du brukte et, unnskyld uttrykket, veldig innavla dialekt-ord (som i typ «i rykk og napp»), men da jeg på editen skjønte det skulle stå «opptak», lo jeg Smile
Back to top
View user's profile Send private message
martibs
Veteran


Joined: 09 Apr 2006
Posts: 1112
Location: Oslo

PostPosted: 11.12.2020 08:55    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Det bekymrer meg at omtrent ingen på dette laget kan slå harde gode innlegg. Reitan og Pa påfører meg irritert hud på unevnelige steder.
Når alt legges opp til innlegg fra kant er det jo rimelig patetisk at kanter og backer ikke klarer å treffe 16-meteren. Når de klarer det kommer som regel ballen ned med snø, spillerne står med hoftefeste og venter på at ballen skal lande.

Har tenkt det samme om Reitan selv. Hvor mange kvalifiserte innlegg har han kommet til denne sesongen? Man kan jo si at det henger sammen med at samhandlingen ikke sitter for laget som helhet, men vi kan ihvertfall slå fast at han ikke har vist ferdigheter til å dra av en mann for å komme til innlegg på egen hånd.
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 11.12.2020 10:10    Post subject: Reply with quote

Det er faktisk skremmende på dette nivået, men ser det stadig vekk. Aner ikke hva forklaringen kan være. Merkelig hvis det skal være teknikken, men det kan være at de fokuserer for mye på presisjon. Synes en grei tommelfingerregel er at ballen skal slås hardt inn til bestemte soner, og ikke mot spesifikke spillere. Disse sonene skal være okkupert av medspillere.
_________________
“A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”

Zeman
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 11.12.2020 10:44    Post subject: Reply with quote

Hvis man satt med dobbelt nipptak og så denne kampen, så har man mildt sagt spesielle preferanser. Når det er sagt er jo VGs terningkast 1 åpenbart skuffelse hos "journalisten" over at vi scorer langt inne i overtid.

For det er jo først og fremst en slitekamp mot et drittlag dette, av en type vi har sett mange av tidligere, og kanskje spesielt mot Mjøndalen. I lys av det, og også med tanke på den stimen vi har vært i de siste kampene, så synes jeg vi gjør en grei førsteomgang. Vi klarer jo endelig å starte med Henriksen og Skjelbred i riktige roller, og det får vi helt greit betalt for, synes jeg. Skaper 3-4 sjanser, et par av de store, burde strengt tatt skapt flere gjennom banespillet med hakket mer besluttsomhet og bedre bevegelser. Vi savner en ordentlig målgjører i fremste ledd, særlig når den skarpeste av de blir liggende såpass dypt som Holse.

I andre omgang synes jeg samtlige involverte i hvitt mister tålmodigheten, og de som tenderer mot å bare løpe mot mål (Zachariassen, Konradsen, til dels Henriksen) stikker opp veldig tidlig, og de som tenderer mot å søke ball (Skjelbred, Holse) kommer veldig dypt for å hente. Hareide tar en del av momentet ut på egen hånd gjennom litt sånn panisk byttevirksomhet, og jeg synes noen av endringene virker lite gjennomtenkte. Adegbenro på topp for RWP er greit nok, men når vi engang har en litt sånn small guy-linje foran synes jeg det er litt sånn famlende å bare sende spillere inn i boksen uten egentlig å gjøre noen endringer på hvordan vi får ballen inn. Vi mangler jo totalt gjennombruddskraft på siste tredel så lenge vi konstant velger å stå med innoverføtter og slå innlegg rett opp mot Mjøndalens kjøttmur. Selv når Åsen kommer inn starter han jo på høyre side med feil fot. Etter min mening hadde det vært bedre å få satt opp backene til bedre innleggsposisjoner ved å doble på begge sider enn å ofre en kantspiller for å ha mer kjøtt i feltet. Slik det ble gjør vi den viktigste jobben til Mjøndalen - det å hindre innleggene i å slås fra gode posisjoner - for de.

Til syvende og sist er jo denne kampen både en kamp som vi vinner fortjent på spill og sjanser, men også en kamp vi hadde tapt 0-1 hvis ikke Mjøndalen stilte med en reservekeeper på spissplass. Seieren gir oss kanskje noe å bygge videre på selvtillitsmessig, men det er bekymringsverdig hvordan benken vår til stadighet ønsker å rive opp de tingene som begynner å fungere litt, og jeg er ærlig talt drittlei av grepet med Zachariassen på ving - som om det å flytte en målscorer 'opp i angrep' automatisk gjør ham farligere.

Børs:

Hansen BB 6 - Ekstremt viktig inngripen som redder kampen. Ellers solid og vokal opptreden.

Reitan 4 - Har naturligvis god kontroll defensivt, og settes ikke på noen prøver. Dårligere innlegg enn i de siste kampene. Veldig mye filming.

Reginiussen 5 - Står opp og bryter høyt, spiller enkelt. Ut med en liten skade.

Hovland 2 - Også han bryter mye, og slår en del gode langpasninger. Katastrofal stortabbe som for kunne kostet kampen bekrefter den stygge statistikken hans på dette, og da er han mentalt ute å kjøre en stund. Heftig trekk for det, naturligvis, for en midtstopper. Med gjentakelsesgebyr.

Konate 4 - Forserer mye opp langs linja. Svært variabel kvalitet på innleggene, men blir også satt opp i dårlige posisjoner.

Henriksen 5 - Bedre som indreløper, og viser at han fortsatt finner rutene inn i og rundt boks. Burde fått assist til Ceïde. Ikke kvikk nok i beina til å ha mange trusler når han kommer en mot en, og bør skyte mer og tidligere.

Skjelbred 6 - Vesentlig mer involvert her, både med ball og i gjenvinningsspillet. Får brukt rutinen og mobiliteten sin til å stå høyt og bryte tilbake etter brudd over hele sektoren. Spiller mer tålmodig enn truende, men det er ikke så lett å endre mot et så kompakt motstanderlag.

Zachariassen 6 - Kommer seg til sjanser, om og om igjen. Har selvtilliten til å gå for avslutninger på første touch. Med ball i beina blir hver involvering et gateslagsmål. Pluss for mål.

Holse 4 - Veldig involvert, og har tydelig lyst til å bidra, men finner ikke helt den siste pasningen. Blir utålmodig og trekker ut av farlig område.

W-Paul 2 - Forsvinner langt mer ut av kampen enn en midtspiss har lov til i en sånn kamp. Hvor var førstestolpeløpet da et enkelt kryssløp hadde gitt åpent mål? Framstår pinglete når han får sjansen sin.

Ceïde 3 - Åpner brukbart, og bør absolutt score. Må bli tøffere med seg selv og skyte tidligere, men nå brenner han jo veldig mange av forsøkene sine på å gjøre selv enkle ting på første touch.

Adegbenro 4 - Kommer inn og rister litt liv i angrepet. Flink til å skaffe cornere som dommerne ikke gir. Tydelig rusten i midtspissrollen, men viser i glimt at han har både interessante ferdigheter og naturlig fysikk. Ikke stor nok til å vinne de høye, rette oppspillene. Må skyte tidligere for å være en trussel.

Konradsen - Inn på midten, men trekker alt for høyt og tidlig inn omtrent som en stopper som sendes opp i angrep. Dårlig med ball, lite synlig.

Holmar - Inn for en skadet Reginiussen. Soper opp det som kommer.

Åsen - Slår mange dødballer på kort tid. Kommer seg over på venstre side etter noen vanskelige minutter på høyre.

Hareide 3 - Gjør riktig valg fra start her ved å snu om på midtbanen, endelig, men blir i mine øyne for utålmodig i jakten på seier når han kaster ut relasjonene for å få innpå 'målfarlige' enkeltspillere.

Dommer Hansen 3 - Endelig unngår vi de der store kampavgjørende feilene, og da får det heller være at han dømmer fordel Mjøndalen på hver eneste tvilssituasjon hele kampen.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
Page 10 of 11

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb