View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
JonasJ Junior
|
Posted: 26.05.2020 22:57 Post subject: Hur se RBK-matcher i Sverige? |
|
|
Är det någon som vet hur man som svenskt RBK-fan kan se matcherna i Sverige? Jag har mailat med Dplay/Discovery och Eliteserien men det verkar endast gå om jag registrerar ett konto med ett norskt betalkort och postadress, så då funkar ju inte VPN heller. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 27.05.2020 10:48 Post subject: |
|
|
Gratis strøm, finnes mange på verdensveven. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 17.10.2025 00:26 Post subject: |
|
|
Sjekket ut Onefootball.com? Mener de har rettighetene i andre land enn Norge – dog uten kommentatorer. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 17.10.2025 09:19 Post subject: |
|
|
Ja. Det er One Football som eier rettighetene til Eliteserien. De har en app som fungerer ganske bra for meg. Problemet er at streamen begynner akkurat ved kampstart. Det gjør at man ofte går glipp av avspark pga reklame.
Men dette minner meg om noen år siden da jeg kontaktet Norsk Toppfotball for å finne ut hvem som eide rettighetene i Storbritannia. Da fikk jeg svar fra markedssjefen om at det viste han ikke og det måtte han sjekke ut for meg.
Det er et steg opp at de nå vet hvem de har solgt rettighetene til iallefall. Det må være Hoftun-effekten. |
|
Back to top |
|
 |
|