English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Carlo Holse
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 25.04.2020 09:31    Post subject: Reply with quote

BalleK wrote:
sannsynligvis er det en god grunn.

På bakgrunn av infoen vi har fått ville jeg heller sagt at det sannsynligvis ikke er en god grunn. Hadde han hatt en god grunn ville ikke Rosenborg prøvd å holde han igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 25.04.2020 09:55    Post subject: Reply with quote

Her legges det mye godvilje til ser jeg. La nå fyren få reise hjem hvis han vil det, det skjer jo ikke en dritt fotballmessig uansett. Smålig som faen å syte over dette.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 25.04.2020 10:30    Post subject: Reply with quote

At han reiser hjem for noen dager er ikke et problem isolert sett. Problemet er at han da gjør seg selv utilgjengelig til å trene og evt spille med laget, og gjøre jobben sin når han kommer tilbake i 14 dager. Den dagen de er klare for å sette en dato for seriestart antar jeg at det startes opp på kort varsel.
Klart, finnes det en god grunn for å reise hjem så ok. Men jeg tviler sterkt på at Rosenborg hadde utalt seg slik om det var en god grunn, da hadde de backet spilleren. De er ikke permiterte, jobben deres nå er å forberede seg til den dagen ligaen starter.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 25.04.2020 11:26    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Den dagen de er klare for å sette en dato for seriestart antar jeg at det startes opp på kort varsel.

Har vel vært flere som har uttalt at før det kan være aktuelt med offisielle/tellende kamper så trengs det minimum tre uker med oppkjøring med formasjonstreninger og treningskamper. Så når datoen kommer for seriestart vil det nok være en måned frem i tid om ikke mer. Så får man håpe Holse klarer å komme seg til Norge før full oppkjøringsperiode starter, så vil han i alle fall være spilleklar/tilgjengelig til de tellende kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 25.04.2020 11:28    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
At han reiser hjem for noen dager er ikke et problem isolert sett. Problemet er at han da gjør seg selv utilgjengelig til å trene og evt spille med laget, og gjøre jobben sin når han kommer tilbake i 14 dager.

Med andre ord er det nettopp isolert sett som er problemet her? Very Happy
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 25.04.2020 11:32    Post subject: Reply with quote

Wink Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 25.04.2020 14:36    Post subject: Reply with quote

Siden jeg startet Ankersen-koblingen så vil jeg bare si at jeg ikke mente å klandre Holse for noe, bare at uttalelsene luktet mistrivsel mer enn at det hadde skjedd noe spesielt i familien. Så er det klart at det er vanskeligere å trives på et nytt sted i dagens situasjon, så linken til Ankersen er ikke fair sånn sett.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 27.04.2020 21:26    Post subject: Reply with quote

Mormor var indlagt: Carlo Holse hastede hjem
Quote:
- Jeg har en mormor, der desværre har været indlagt med corona-symptomer. Det var heldigvis ikke corona, men det fik de røde lamper til at lyse, og jeg ville bare gerne hjem og se familien i den svære tid. Jeg var alene i Norge, så da jeg fik nyheden om min mormor, var det bare med at komme hjem.

- Det var lidt af et reality check. Jeg synes egentlig, det var gået godt. Jeg havde fået lejlighed og bil, og der var ved at være styr på livet uden for fodbolden, så jeg fik et lille chok, og jeg fik bekræftet, at det kunne komme tæt på, siger Carlo Holse.


Syns det er helt forståelig. Forhåpentligvis blir noen karanteneregler letta på i tiden fremover.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 27.04.2020 22:05    Post subject: Reply with quote

Den som ikke forstår hvorfor han ville hjem nå er enten en brønnpisser eller så uten familieforståelse at det ikke hører hjemme noe sted. Om dette var saken hele veien og Rosenborg prøvde å stoppe han fra å reise syns jeg det heller tyder på at klubben er nedsnødd.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 27.04.2020 22:37    Post subject: Reply with quote

Det skal dog sies at hva forsøket på å holde igjen gikk ut på er totalt i det blå. Det er forskjell på en forespørsel om han ikke kunne tenke seg å vente på prøveresultatene før han satt seg på flyet og å sette 180 kilo tunge Tyrone utafor døra hans med tang og blåselampe.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 27.04.2020 22:56    Post subject: Reply with quote

Om det var grunnen til at han dro til Danmark er det rart Rosenborg uttaler seg som de gjør. Burde ikke vert en sak.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 28.04.2020 06:49    Post subject: Reply with quote

Ja, enig, det var dette unødvendige sitatet som skapte spekulasjoner:
"– Han kom til RBK på et dårlig tidspunkt, og klart det har vært vanskelig. Vi har prøvd å ta vare på ham så godt vi kan, men det har vært vanskelig i og med at vi har vært isolerte. Han har vært veldig mye alene. Gruppetreningene er den eneste sosiale omgangen han har hatt. Det er klart det har vært en vanskelig tid for en ung gutt som har kommet til en ny klubb og et nytt land. Dette er også en del av bakteppet for at vi til slutt valgte å sende ham hjem til Danmark."
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 28.04.2020 14:01    Post subject: Reply with quote

Uenig. I den saken i Adressa (der vi ble fortalt at han hadde dratt hjem) så står det jo at det er familiære årsaker. At tidspunktet han kom på var ugunstig med corona og isolasjon gjør selvsagt at fyren føler seg enda lengre vekke fra familien hjemme.

Synes faktisk spekulasjonene her på Forumet har vært litt utidige. Og nå spekuleres det i om RBK har vært medfølende nok eller ikke. Jeg blir litt oppgitt... Vi er i en ekstremt spesiell tid der reising ikke er enkelt. Selvsagt måtte de snakke om dette på en skikkelig måte og ta en velbegrunnet beslutning om han kunne dra eller ikke.

Dette er en ikke-sak og har vært det hele tiden etter min mening.

Men nå skal det sies at vi ikke hadde hatt mye Forum-liv hvis vi ikke kunne spekulere vilt på rykter og ikke-saker - det er jo litt av Forumets sjel også det da. Men læll.
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.04.2020 18:40    Post subject: Reply with quote

Personlig var det ingressen til Adressa som jeg reagerte på. At de viste til personlige årsaker i stedet for familiære årsaker, var i hvert fall noe som danske medier hang seg opp i.

Litt utfyllende informasjon:

– Min mormor var innlagt på sykehus med koronasymptomer. I tillegg fryktet de alvorlig sykdom hos min far. Da var det tøft å sitte i Trondheim. Det var veldig vanskelig å være så langt vekk fra familien. Jeg bare måtte hjem, sier Carlo Holse til Adresseavisen.

(...)

NÃ¥ bekrefter Holse at han kommer tilbake til Trondheim denne uka.

– Avtalen var at vi skulle snakke sammen på torsdag, men at det har vært litt opp til meg. Nå tenker jeg egentlig at jo raskere jeg kommer tilbake jo bedre. Jeg kommer enten torsdag eller fredag denne uken, sier Holse.

Da venter to ukers karantene på dansken. Det betyr to nye uker uten at han kan delta på treningsfeltet på Lerkendal sammen med de andre spillerne.

Les mer: RBK-vingen hastet hjem til Danmark – fryktet at mormor var koronasmittet
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.05.2020 22:37    Post subject: Reply with quote

På torsdag ble altså karantenetida redusert fra 14 til ti dager. Gitt at Holse var tilbake som planlagt torsdag eller fredag i forrige uke er han vel enten allerede ferdig med karantenen eller i løpet av morgendagen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.05.2020 22:41    Post subject: Reply with quote

Intervju på Midtnytt i kveld.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rayman
Rutinert


Joined: 11 Aug 2019
Posts: 655
Location: Oslo

PostPosted: 29.06.2020 21:57    Post subject: Reply with quote

La nå denne mannen starte mot VIF. Jeg vil se mer!
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 22.08.2020 21:45    Post subject: Reply with quote

Den gutten imponerer i hver kamp. Kjempekjøp.
Men både Horneland og dels Rambo har jo latt Helland kommet før i køen.
Uforståelig.
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2456

PostPosted: 22.08.2020 21:51    Post subject: Reply with quote

Ingen tvil om at Holse blir viktig utover høsten, kvalitet i så godt som alt han gjør. Mener jeg leste at Åge var veldig imponert av han også. Blir sjokkert om Helland spiller i stedet fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 22.08.2020 21:51    Post subject: Reply with quote

Tror Holse ville startet denne kampen om han ikke hadde vært syk så å si hele uken. Blir morsomt å se hva Hareide vektlegger når han skal velge høyreving. Håper Holse får fortsette fremgangen sin.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 22.08.2020 21:52    Post subject: Reply with quote

EGA wrote:
Den gutten imponerer i hver kamp. Kjempekjøp.
Men både Horneland og dels Rambo har jo latt Helland kommet før i køen.
Uforståelig.


Tror ganske sikkert Holse hadde startet i dag om han ikke hadde vært sjuk det meste av uka. Han er klart bedre enn Helland, og bør også være en selvfølge fra start når han presterer slik.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 22.08.2020 21:57    Post subject: Reply with quote

Det lukter vel Helland til brann så snart Hareide er på plass
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 925

PostPosted: 22.08.2020 21:59    Post subject: Reply with quote

Hareide kommer garantert til å bruke Holse foran Helland. Hareide lar ikke gamle meritter eller status avgjøre. Den spilleren som er best, og som passer best inn i laget og planen, spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1849

PostPosted: 22.08.2020 22:09    Post subject: Reply with quote

Holse virker som et knallkjøp. Rett og slett.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 22.08.2020 22:17    Post subject: Reply with quote

Men det er jo fakta at Horneland brukte Helland før Holse. Vi kjente jo Holse lite, men ser jo nå at Horneland gjorde en gedigen feil. Jeg mener Rambo iogså kun lot Holse først få slippe til når Helland var skadet.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 39, 40, 41  Next
Page 7 of 41

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb