Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Posted: 22.09.2004 16:46 Post subject: Billetter til Rosenborg - Arsenal ønskes
Hej, jeg var en af de uheldige som ikke fik en billetpakke. Men jeg og en ven vil MEGET gerne se Rosenborg - Arsenal. Vi er derfor interesserede i at købe 2 billetter til kampen. MEN vi gider ikke betale flere 100 kroner i overpris . Dvs alle jer "svartbørshaier" kan holde jer væk.
Der er nok ikke stor chance for at vi får 2 billetter men vi tænkte vi ligeså godt kan prøve. _________________ Sliter
Du har sikkert allerede sett det, Harald, men i alle fall: Det blir mulig å kjøpe billetter direkte fra RBK på onsdag dersom du ikke får tak i på annet vis: Fortsatt Arsenal-billetter igjen
Posted: 22.09.2004 20:42 Post subject:
Ja jeg har set den, men sådan som jeg forstår det så skal man vel møde op på Lerkendal stadion for at få fat i billetterne ? Hvis det er tilfældet kan jeg ihvertfald ikke da det bliver for dyrt at rejse til Trondheim uden at være sikker på at få billett.
Men tak for hjælpen _________________ Sliter