English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dette var trist............................

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 14.09.2004 23:22    Post subject: Dette var trist............................ Reply with quote

2 - 1 ......... hva skal man si til det? 1 omgang var en fryd, alt stemte bortsett fra å få ballen mellom de to stengene......... Tragisk, uflaks kan man kalle det. Må allikevel si at når det skjer mange nok ganger så er det ikke uflaks lenger. Rosenborg er rett og slett ikke farlige nok helt fremme når de spiller på bortebane. De mangler den ene spilleren som klarer å sette kanskje bare kampens eneste sjanse. Tror ikke de mangler han, men at han rett og slett ikke ble benyttet. Kan ikke fatte og begripe hvorfor ikke Daniel Braaten ble brukt om ikke fra start så tidligere. Skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke Braaten er en type spiller som kan heve laget når spruten ikke lenger er der. Jeg tror at Braaten spiller på det nivået resten av laget legger seg på. Derfor tror jeg det er utrolig viktig å bruke han mens laget fortsatt kommer til sjanser og avslutninger foran mål. Ikke når tempoet er i ferd med å ebbe ut eller, det spilles med et minimum av fart på ballen, slik det egentlig ble gjort i hele andre omgang. Vel, trist, kampen burde faktisk vært vunnet. Helt ærlig tror jeg det fort kan bli siste plass nå og ytterst få poeng. Om ikke Braaten benyttes mere og Helstad kommer i form så tror jeg vi kommer til å slite med å score. Vi har sett det i tippeligaen. Ikke scores det like mange mål som før og det er flere lag enn oss som har 2 av sine spillere høyt oppe på toppscorer lista, der har vi bare Frode som faller gjennom internasjonalt da han ikke er hurtig eller teknisk nok. Guffen, Guffen følelse, tror jeg koker meg en kopp ali kaffe.

God natt.
Back to top
View user's profile Send private message
Skip
Proff

PostPosted: 16.09.2004 14:35    Post subject: Reply with quote

Utrolig bittert Crying or Very sad !! Vi var klart det beste laget, men dette handlet bare om tilfeldigheter, vi var bedere enn Panatanaikos. Frode ble jeg ganske irritert på til slutt Crying or Very sad
Det frisparket på slutten burde nok heller Brattbakk ha tatt, tror han hadde satt den
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jalla
Junior

PostPosted: 17.09.2004 14:41    Post subject: Reply with quote

Bratigol-jenta: Nei dette var winsnes posisjon. Han har scoret to mål i serien denne sessongen akkurat fra dette holdet så han gjorde rett i å ta frisparket.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb