English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dino Islamovic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 37, 38, 39  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 07.07.2020 17:19    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
zaphod81 wrote:
man kan jo lure på hvor mange treningsuker som har vært bortkastet på et spillemønster som ikke fungerer.


Tja, Horneland startet vel tidlig i fjor, så 60-70 ca?


Tipper vi kan si 0 uker. Denne uken er jo første uken Henriksen får mer enn restitusjpn.

Problemet under Horneland var nok mer at han ikke fant nøkkelen til å få det utmimkamp, enn at det har vært bortkastet trening.

Henriksen har jo gjort de klassiske trekkene en ny trener gjør med et lg som ikke får ut i kamp det de har trent på. Godt humør, ufarliggjøring mentaltog noen få fokuspunkter.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 10.07.2020 00:09    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
I dag var han imponerende.


Når senador sier han var bra så er jeg solgt. 10/10 would buy again.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 413

PostPosted: 12.07.2020 11:05    Post subject: Reply with quote

Etter syv kamper kan vi slå fast at Joacim Jonsson hadde rett. Det lukter ikke mange mål av balkan-svensken, og Dino er dermed et feilkjøp. Han har overraskende dårlig avslutningsteknikk der han lener seg over på den ene siden og sikter på målet, og skyter utenfor. Han passer ikke inn som nier i RBKs 4-3-3. Den plassen bør gå til Torgeir Børven som vi vet er en garrantist for mål. Dette tullet med sidespisser kan vi legge ifra oss med en gang. Horneland har dratt hjem, og noen må faktisk slå innleggene også. Laget blir ubalansert med en sidespiss. Hvis vi ønsker å snu Ven og spille med tier, kan Gjermund Åsen gjøre det. Dette gjorde han med stor suksess i Tromsø. Dino kan være backup for Børven ut sesongen, mens Botheim kan lånes ut. Etter sesongen selges Islamovich, mens Botheim blir backup i 2021 hvis årets utlån er en suksess. Dorsin bør ikke legge mer prestisje i denne signeringen.
RBK
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 12.07.2020 11:10    Post subject: Reply with quote

Ekspert Joacim Jonsson har alltid rett. Han har en fortid i Fredrikstad FK, og internasjonal erfaring. Sylskarp observasjon at det ikke lukter mange mål- har scora 1 så langt!
Min mening er at Dino har vært en av våre beste(uten at det sier så mye da), og at det antageligvis går an å bruke han til noe på en fotballbane.
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 413

PostPosted: 12.07.2020 11:31    Post subject: Reply with quote

Dette sa JJ i vinter da vi hentet han. Vi skal selvsagt ikke legge opp spillestilen etter Dino. Vi skal hente spillere som passer til RBKs spillestil, noe som alltid har vært suksesskriteriet til RBK. Og ikke minst har Bodø Glimt suksess med det nå.
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 12.07.2020 12:00    Post subject: Reply with quote

Vow. enda bedre av Jonsson. Dino var vel en berykta storscorer i Allsvenskan? Dersom han skal score alle målene, og kun det, da skjønner jeg ikke hvorfor vi henta Børven. Men, det er nå meg da.
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1850

PostPosted: 12.07.2020 13:14    Post subject: Reply with quote

Han scorer nok under 10 seriemål i år så han holder snittet sitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 12.07.2020 13:32    Post subject: Reply with quote

Samma for meg hvor mange mål han scorer, så lenge han bidrar til at laget scorer flest mulig mål. De siste kampene har han vist at han fungerer som et oppspillspunkt som også kan distribuere ballen videre til medspillere. Han viste noen ganger i Sverige at han har en god skuddfot. Får sikkert se flere mål og gode skudd fra han etterhvert som han og laget blir bedre og mer samspilte.
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 413

PostPosted: 12.07.2020 14:16    Post subject: Reply with quote

Dino stats: https://en.wikipedia.org/...movi%C4%87

Aldri vært storskårer, noe som er rollen til en midtspiss i Rosenborg. Her har Dorsin feilet, og da han skjønte det så hentet RBK Børven.
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 12.07.2020 14:35    Post subject: Reply with quote

Da får vi bare slå fast at Dorsin ikke har tilgang til Wikipedia, alternativt at han glemte å sjekke.

Jeg synes Dino likner på en god utgave av Gøran Sørloth, og han hadde vi da vitterlig bruk for.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 12.07.2020 14:38    Post subject: Reply with quote

Sunde spilte bak Iversen med et visst hell, kanskje vi kunne teste det.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 12.07.2020 19:45    Post subject: Reply with quote

Da Ivers er daud har jeg lite tro på prosjektet.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1164

PostPosted: 12.07.2020 20:00    Post subject: Reply with quote

Ser dessverre lite gode midtspissegenskaper i Dino. Har sikkert noen andre egenskaper som kan brukes et eller annet sted, men i 10er rollen har vi nok flere andre gode (bedre?) alternativer. Bør etter min mening sitte å skravvle på siden sammen med Botheim.
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 12.07.2020 20:13    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Da Ivers er daud har jeg lite tro på prosjektet.


Skulle til å skrive det samme men kjente att det var litt sånn "too soon?" og dreit i det.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 12.07.2020 20:17    Post subject: Reply with quote

Vi bør, etter min mening, snu treeren på midtbanen for å få det beste ut av dagens tropp. Da vil vi kunne stille med Skjelbred og Zachariassen som «sittende» midtbanespillere og Dino som fremskutt midtbanemann. Foran seg kunne han hatt Adegbenro/Ceide, Børven og Ceide/Helland/Holse. For ordens skyld, ikke alle på en gang! Tror den formasjonen passer best til dagens stall!
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 12.07.2020 22:29    Post subject: Reply with quote

såkalte legender på Lillestrøm har heller dårlig smak, ikke overraskende.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 13.07.2020 02:47    Post subject: Reply with quote

Hæ? Nei, altså jeg synes det er morsomt jeg, galgenhumor er topp det. Men jeg har vel fått dårlig smak med årene jeg også da sikkert.

Og den der "han er fra Lillestrøm" ladet med negativitet kun basert på geografisk plassering kan du bare legge av deg med en gang. Og når du har vært her i femten år kan du få lov til å disse Zorac.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 413

PostPosted: 13.07.2020 09:39    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Vi bør, etter min mening, snu treeren på midtbanen for å få det beste ut av dagens tropp. Da vil vi kunne stille med Skjelbred og Zachariassen som «sittende» midtbanespillere og Dino som fremskutt midtbanemann. Foran seg kunne han hatt Adegbenro/Ceide, Børven og Ceide/Helland/Holse. For ordens skyld, ikke alle på en gang! Tror den formasjonen passer best til dagens stall!
Jeg finner det interessant at du vil ha de to mest løpsterke spillerne til RBK som "sittende".
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 413

PostPosted: 13.07.2020 09:41    Post subject: Reply with quote

El Duderino wrote:
Da får vi bare slå fast at Dorsin ikke har tilgang til Wikipedia, alternativt at han glemte å sjekke.

Jeg synes Dino likner på en god utgave av Gøran Sørloth, og han hadde vi da vitterlig bruk for.
Du mener at Gøran Sørloth ikke var god?
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 13.07.2020 09:45    Post subject: Reply with quote

27Sapara wrote:
Jeg finner det interessant at du vil ha de to mest løpsterke spillerne til RBK som "sittende".

«Sittende» er vel mer betegnelsen på plassen. Hørte Pedersen i godset kalte det to 6’ere. Vi hadde vel en 6’er før som også sprang en del. Tror ikke det blir mindre løping, selv om man spiller på den «sittende» plassen. Tror både Kanté i Chelsea og Pogba i United løper ganske mye. De løser vel også den «sittende» posisjonen på litt ulike måter. Tror en snudd V på midten er det som passer troppen best for øyeblikket!
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 13.07.2020 10:55    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Hæ? Nei, altså jeg synes det er morsomt jeg, galgenhumor er topp det. Men jeg har vel fått dårlig smak med årene jeg også da sikkert.

Og den der "han er fra Lillestrøm" ladet med negativitet kun basert på geografisk plassering kan du bare legge av deg med en gang. Og når du har vært her i femten år kan du få lov til å disse Zorac.


Fastholder det meste som kommer fra Lillestrøm (unntaket er vel Frode Kippe) som regel er smakløst.
I demokratiets ånd vil jeg hevde at jeg har rett til å si hva jeg mener, uavhengig av fartstid. Det gjelder og innlegg fra medlemmer av menighetsrådet.
Forøvrig er det vel få som har diskutert Dino i 15 år her inne. Eller?
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9663
Location: Drammen

PostPosted: 13.07.2020 16:02    Post subject: Reply with quote

Sånn for ordens skyld, bare fordi det er en vanlig misforståelse, så kan det jo nevnes at hverken demokratiet, geografisk lokasjon eller hva man mener selv setter grensene for hva man kan skrive på forumet. RBKweb er ikke operert av det offentlige, så vi er så freidige å ha egne forumregler som styrer hva som er greit og ikke. Hverken meninger om hvor folk bor eller spøker om at Ivers har vært død i 5 år og dermed ikke kan spille på topp bryter i særlig grad med dem. Det er dog fint å holde seg til emnet for den respektive tråden. Smile

El Duderino wrote:
Forøvrig er det vel få som har diskutert Dino i 15 år her inne. Eller?


Misforståelseshumor basert på noe alle forsto intensjonen med er gøy.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1256

PostPosted: 11.08.2020 09:59    Post subject: Reply with quote

Bør starte neste kamp. Viktig at de som leverer belønnes. Mot Aafk blir det uansett lite bakrom sentralt, og vi kan dra mer nytte av en spiss som trekker nedover, holder på ballen og åpner rom for vingene.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 11.08.2020 11:57    Post subject: Reply with quote

Hvis Islmovic hadde trent litt på å avslutte raskt og faktisk klart å få ballen ut i hjørnene (og gjerne med litt kraft også), ville han blitt en vesentlig bedre spiss.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 11.08.2020 12:54    Post subject: Reply with quote

Tipper han blir knallgod med litt tillit og et fungerende kollektiv.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 37, 38, 39  Next
Page 15 of 39

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb