| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Toom Senior
|
Posted: 07.09.2004 14:49 Post subject: Hvorfor spiller Petter Rudi på landslaget??!! |
|
|
Han ble trukket fram som den beste i kampen mot Italia, får skryt fordi han var flink til å holde på ballen og har god teknikk..
JEG FATTER DET IKKE?!
Den mannen er jo ikke god nok for landslaget, knapt god nok for Molde.
Han har jo teknikk som en elg jo! Han skulle liksom spille venstre kant da, men var det bare meg? Han var jo inne i midten hele tiden..
Jeg skjønner ikke hvordan Åge kan bruke han? Det er bare fordi han er Molde spiller..
Stod også i VG, hvis jeg ikke husker feil at Hareide prøvde å hente han til RBK før han tok over i fjor!! Takk Gud for at det ikke skjedde! |
|
| Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 07.09.2004 23:34 Post subject: |
|
|
Kunne ikke vært mer enig. Virker som en "takk for sist i Molde" gest av Åge Hareide. Det verste er at han får skryt og antageligvis kommer til å starte mot Hviterussland også...
Teknikk som en elg, ja... Kunne ikke sagt det bedre.  |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 08.09.2004 22:41 Post subject: |
|
|
| det gjorde han, men ble byttet ut i pausen |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 09.09.2004 12:06 Post subject: |
|
|
Hvis Petter Rudi hadde fortjent plass på landslaget hadde Norge kunne ledet 2-1 i Palermo og 2-0 i går. Det er greit at sjansene hans ikke er opplagte mål, men en landslagsspiller skal treffe mål (ikke som den i går) og sette keeperen på større prøve enn tilfellet var på Rudis avslutninger.
Ellers synes jeg det er utrolig veikt av Hareide at han bortforklarer og pusler på intervju etter kampen. Laget spilte elendig, uansett om de hadde målsjanser til å vinne. Norge hadde kanskje nok sjanser til å vinne under Semb også, det betyr ikke at de fortjente det. Hareide som trener synker bare lavere og lavere i respekt hos meg. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 09.09.2004 16:41 Post subject: |
|
|
jeg sa det da han trente rosenborg og jeg sier det igjen..... Hareide er IKKE det beste allternative vi eller Norge har.... itillegg spiller han kjedelig fotball... noe som aldri er et pluss... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 11.09.2004 14:49 Post subject: |
|
|
Nå er det jo ikke Hareide som spiller da... Litt tidlig ennå i VM-kvalikken å kritisere før laget egentlig har satt seg. Kampen mot Italia hadde jeg forventet tap, men hjemme på onsdag burde vi hatt 2 p til. Synes jeg ser mye av det samme på landslaget som jeg har sett på Rosenborg tidligere i år; spillerene bare rusler rundt uten mål og mening, istedet for å kjempe og gå på løp. Forstår heller ikke hvorfor Martin Andresen og Hoset spiller, i tillegg til Rudi? Der er det bridge og moter som gjelder. I fotball derimot er det fokus som gjelder. Få de UT!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 11.09.2004 15:50 Post subject: |
|
|
He sucks  |
|
| Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 14.09.2004 18:55 Post subject: |
|
|
| pelun wrote: | | Forstår heller ikke hvorfor Martin Andresen og Hoset spiller, i tillegg til Rudi? Der er det bridge og moter som gjelder. I fotball derimot er det fokus som gjelder. Få de UT!!! |
Moter og bridge gjelder vel ikke Rudi akkurat, hehe.. Mere elgjakt han har fokus på tror jeg.
Nå skal det sies at både Andresen og Hoseth er gode fotballspillere, si hva du vil om bridge og moter.
MEN RUDI??!!
JEG FATTER DET FORTSATT IKKE!! |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 16.09.2004 13:39 Post subject: |
|
|
| Hoset god? unnskyld meg, men jeg har sett han i tre landskamper på rad nå, og han bare surrer..i de siste kampene har nesten ikke kommentatorene nevnt navnet hans en gang! Han skuffer meg..men han kunne nok utviklet seg i rosenborg..FCK er for de som vil spille UEFA-cup |
|
| Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 16.09.2004 13:56 Post subject: |
|
|
Bare Superligaen egentlig, de er jo ikke med i Uefa cupen en gang i år  |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 16.09.2004 14:29 Post subject: |
|
|
| Hoseth er bare en primadonna! Tror jo han er Beckham! Herregud for en type... Ikke er han noe bedre enn andre heller. Han tar en plass på landslaget og spiller 90minutter. Selvsagt gjør han noe utpå der, men det er noe som en annen spiller kunne gjort bedre enn han. Rudi og Hoseth tar bare opp plass på landslaget. Jeg er derimot for at Hareide er den beste trenern, det fordi vi ikke har noen spesielt gode trenere i landet som ikke er opptatt... Som for eksempel Sollied. Han vil jo for all del ikke forlate klubben. Trist. Han skulle vært trener for RBK. By Rise hadde passet godt som hjelpetrener... synes jeg da... |
|
| Back to top |
|
 |
|