| View previous topic :: View next topic | 

| Author | Message | 

| Ardashir Junior

| 

|  Posted: 02.08.2017 15:50    Post subject: Selger studentbillett til RBK-Celtic |   |  
				| 
 |  
				| Kjøpte en studentbillett til kveldens kamp ved en feiltagelse. Koster 150 NOK hvis noen er interessert.
 Jeg bor like ved Lerkendal, så det er lett å få til en overlevering.
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| hhem Proff

| 

|  Posted: 02.08.2017 16:08    Post subject: Re: Selger studentbillett til RBK-Celtic |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Ardashir wrote: |  	  | Kjøpte en studentbillett til kveldens kamp ved en feiltagelse. Koster 150 NOK hvis noen er interessert.
 | 

Alle kan bruke studentbilletten. Sjekket med admininistrasjomen og de skrev at siden det var umulig å få kjøpt voksenbillett slipper alle inn med den billetten de har kjøpt.
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| Ardashir Junior

| 

|  Posted: 02.08.2017 17:38    Post subject: Re: Selger studentbillett til RBK-Celtic |   |  
				| 
 |  
				|  	  | hhem wrote: |  	  |  	  | Ardashir wrote: |  	  | Kjøpte en studentbillett til kveldens kamp ved en feiltagelse. Koster 150 NOK hvis noen er interessert.
 | 

Alle kan bruke studentbilletten. Sjekket med admininistrasjomen og de skrev at siden det var umulig å få kjøpt voksenbillett slipper alle inn med den billetten de har kjøpt.
 | 

Snodig, for etterpå prøvde jeg en gang til, og da fikk jeg kjøpt en voksenbillett til kr 200...

Imponerende av Ticketmaster...
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| hhem Proff

| 

|  Posted: 02.08.2017 17:50    Post subject: Re: Selger studentbillett til RBK-Celtic |   |  
				| 
 |  
				| Tror feilen kun var en kort periode etter kl 12 på fredag. |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

|  |