English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jonathan Levi
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31, 32  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nolla
Junior


Joined: 18 Oct 2019
Posts: 12

PostPosted: 19.10.2019 02:23    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Bedre og billigere løsning enn Akintola. Levi fast på høyre med Helland som back-up er nok det beste vi kan håpe på i 2020.


Får håpe han blir en bedre medspiller både i forsvar og angrep. Synes han var elendig på dette i Rosenborg. Horneland er nok rett mann til å tvinge han til å få øya opp fra ballen
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 19.10.2019 04:01    Post subject: Reply with quote

"ny signering" i boks. Tommel'n ned
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.10.2019 21:36    Post subject: Reply with quote

- Jag står för mitt val och de besluten jag fattade, sedan har säsongen blivit vad den har blivit. Jag började bra och sedan åkte jag på skadan. Sedan spelade jag med smärta, vilket följdes av att jag inte kunde vara med på hela sommaren och det var skittråkigt. Det var ingenting jag räknade med i februari när jag kritade på det här låneavtalet. Men så är det i fotbollen och det får man räkna med. Nu upplever att jag ändå kan spela trots lite smärtor. Det är klart att det inte var såhär man räknade, eller tänkte sig, att det skulle bli. Man trodde kanske att det skulle gå lite annorlunda, men nu blev det som det blev, och jag har trivts med allting i Borås och Elfsborg.

På vilket sätt upplever du att du har utvecklats i Elfsborg?

- Jag har utvecklats mycket, men kanske på ett litet annat plan. Man har fått ta för sig mer och fått lite mer ledaregenskaper. Jag känner att jag har fått ta mer eget ansvar och utvecklats på den biten. Sedan har jag fått jobba mycket mentalt också och man har lärt sig den biten - att ta hand om motgångar när det handlar om skadeproblem. På så sätt har jag lärt mig en del. Sedan fick jag en lite annan roll här än i Trondheim, så man har lärt sig en hel del.

Läs mera: Levi ska tillbaka till Rosenborg: "Jag saknar Trondheim"

I kveld ordnet han 1-0 i Örebro før han måtte gi seg ved pause i 2-2-kampen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 11.12.2019 11:32    Post subject: Reply with quote

Kan være på vei til Bajen

Quote:
Muamer Tankovic är ännu inte klar för Genoa - och det är just nu oklart om övergången blir av.

Men skulle mittfältaren lämna Bajen i vinter kan Rosenborgs Jonathan Levi bli landslagsmittfältarens ersättare.

Spelaren har fått tillåtelse av den norska klubben att föra en dialog med Hammarby.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 11.12.2019 11:37    Post subject: Reply with quote

Virker som overgangen som potensielt skulle Ã¥pne for Levi til Hammarby gÃ¥r i vasken, da tenker jeg vi burde vært «på» og tilbudt oss en enklere løsning: Tankovic mot Levi 😁😁
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 11.12.2019 12:14    Post subject: Reply with quote

Da er det nok litt som antatt, at den der glassklare holdningen til at Levi skulle tilbake hit handlet mer om at han ikke hadde noen konkret annen destinasjon enn at vi på død og liv vil bruke ham i laget neste sesong.

Det er fornuftig. Og det åpner for en signering i angrepsrekka.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 11.12.2019 14:34    Post subject: Reply with quote

Jeg synes også Tankovic høres spennende ut, spiss?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 11.12.2019 15:17    Post subject: Reply with quote

https://www.expressen.se/...-ellgard-/

sjekk videoen som ligger der fra Helsingborg - Elfsborg.
Kan se tydelig at Levi har utviklet seg. nydelig overblikk til tider og flott pasningsfot.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 11.12.2019 16:19    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Jeg synes også Tankovic høres spennende ut, spiss?


Potensielt den beste vingen i skandinavia nå, i alle fall sverige. Utgående kontrakt, ryktet til Genoa for 6 mill kroner, men overgangen går i vasken pga bytte av sportsdirektør! Det er en mann kjære Dorsin burde vært på ganske kjapt
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 11.12.2019 16:21    Post subject: Reply with quote

Mottatt bud på Levi:

https://www.adressa.no/10...4206b.html
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Snabeltann
Rutinert


Joined: 07 Jul 2012
Posts: 957

PostPosted: 11.12.2019 16:36    Post subject: Reply with quote

Horneland ønsker å beholde Levi. Levi ønsker tilsynelatende å være i RBK. Men, en ikke navngitt klubb (sannsynligvis Elfsborg) har lagt inn bud på ham og fått tillatelse av RBK til å forhandle med spilleren. Det trenger ikke bety at klubben har akseptert budet, men det tyder jo på at RBK er villig til å selge for rett pris eller hvis Levi virkelig ønsker overgang. Altså regnes kanskje ikke Levi som noen nøkkelspiller i 2020, men mer som stallfyll. Blir interessant å se, virker som det er hovedsakelig opp til Levi hvor han spiller neste sesong. Hvis han forlater RBK i januar så åpner jo det for å få inn en ny kantspiller. Ikke særlig mange venstrefota "sidespisser" som virker særlig aktuelle akkurat nå. Torgil Gjertsen er jo spekulert til RBK, men han har vel hovedsakelig spilt på venstre.
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 11.12.2019 16:42    Post subject: Reply with quote

Levi er spennende, men han virker litt for tung i beina, som Helland. Jeg tror Horneland ønsker spillere med tempo, hÃ¥per jeg. Større forflytningsevne😎
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 11.12.2019 18:31    Post subject: Reply with quote

Verdens raskeste ving, ekstremt hurtig fremover, bakover og sidelengs! Overblikk som får Iniesta til å blekne og avslutninger verden ikke har sett like til siden Batistuta herjet i serie A. Enhver klubb som får signert han for under 20 mill gjør tidenes kjøp!
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 11.12.2019 21:30    Post subject: Reply with quote

Hvis det stemmer at Tankovic kunne forlate Hammarby for 6 millioner så er det jo et røverkjøp! Jeg har ikke stor tro på Levi selv, så et bytte + noen kroner i mellom hadde rimet bra synes jeg. Tankovic har spilt både midtspiss og vensterving forresten, han er ikke en ren ving.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 11.12.2019 22:13    Post subject: Reply with quote

Bare å selge. Vi trenger å frigjøre midler til fornyelse av stallen. Levi har ikke vist noe som helst som tyder på at han vil/bør være noe førstevalgskandidat på kanten i 2020. Det er mer enn nok daukjøtt å bytte ut.
Back to top
View user's profile Send private message
wikivic
Proff


Joined: 12 Feb 2010
Posts: 251
Location: Oslo

PostPosted: 12.12.2019 00:39    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/elfsborgs-nasta-varvning-han-ersatter-stuhr-ellgard-/

sjekk videoen som ligger der fra Helsingborg - Elfsborg.
Kan se tydelig at Levi har utviklet seg. nydelig overblikk til tider og flott pasningsfot.


På den videoen der virker det som om Levi har blitt en del tyngre det siste året. Altså ikke noe raskere akkurat.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 12.12.2019 08:56    Post subject: Reply with quote

momonster wrote:
Horneland ønsker å beholde Levi. Levi ønsker tilsynelatende å være i RBK.


Jeg tror som sagt dette handler mer om hva man bør og må si når man henholdsvis har kontrakt med spiller, og har kontrakt med klubben. Jeg kan ikke helt se for meg at Horneland synes Levi passer i spillestilen hans, med mindre han er desperat etter en spiller som kan gå på raid alene (og i så fall, hvorfor ikke Helland?), og jeg sliter også med å se at Levi ikke helst skulle ville bli i den litt mer tempomessig avslappede Allsvenskan.

Jeg hadde helt glemt linken med Torgil Gjertsen. Han kommer vel inn en av dagene, tenker jeg - det handler kanskje om å få avklart hva som skjer med Adegbenro? For han skal vel neppe inn og spille i en posisjon han stort sett aldri har spilt i? Mer sannsynlig at han hentes som voksenalibi foran Ceide, og at sistnevnte (forhåpentligvis) tar mye av spilletiden i løpt av sesongen.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.01.2020 14:20    Post subject: Reply with quote

- Det går fort i denne businessen: En dag er man her, og en annen dag er man der. Akkurat nå er jeg her og forsøker å gjøre 100 prosent, kommenterer Levi.

- Hva som så skjer om én, to eller tre måneder vet ingen. Det vet jeg ikke sjøl heller. Vi får helt enkelt se.

- Har du lyst til å være i Rosenborg eller i Elfsborg?

- Selvfølgelig har jeg lyst til å være her. Jeg har signert for denne klubben for en grunn. Men fotball handler om at du skal spille ute på gressmatta og ikke sitte på siden. Hva som passer meg best, er for tidlig å si.

Les mer: - Hva som passer meg best, er for tidlig å si

– Elfsborg ønsker å ha meg med videre. Utenom dem vet jeg ikke om flere klubber er interessert, sier han om interessen fra andre klubber.

(...)

Levi legger ikke skjul på at han ikke er en typisk RBK-ving. Han utelukker imidlertid ikke å bli værende i Trondheim for å kjempe om en plass i startelleveren.

– Jeg er fortsatt ikke den klassiske RBK-vingen. Jeg foretrekker en mer fri rolle. I Sverige fikk jeg lov til å ha en slik type rolle i laget. Det trives jeg bedre med. Jeg får lov til å bevege meg mer sentralt på banen. Jeg gleder meg til å høre hva RBK tenker om meg og hvilken rolle jeg kan ha her, sier han.

Svensken mener oppholdet i Elfsborg gjorde han til en bedre spiller. Spesielt når det gjelder én ting.

– Jeg har fått bedre lederegenskaper takket være masse spilletid og tillit. Selv om jeg var 80 % frisk, fikk jeg spille. Det betød mye for meg. Jeg vet det ikke gjelder her i Rosenborg. Poengsnittet med meg på banen i Elfsborg var atskillig høyere enn da jeg ikke var på banen. Det betyr ikke at jeg gjorde alt, men det sier vel noe, sier Levi.

Skal han bli værende i RBK må han ha en sentral rolle som gir spilletid. 24-åringen påpeker at han ikke er et ungt talent lengre.

– Jeg spiller heller 30 kamper for Elfsborg enn 10 kamper for Rosenborg. Jeg er 24 år gammel nå og trenger spilletid. Jeg er ikke dum heller. Men jeg har ingen skyhøye krav til RBK. Jeg krever ikke å spille hver enste kamp. Men det er annerledes nå sammenlignet med da jeg kom til Trondheim, sier han.

Les mer: Har ikke pratet med Horneland om fremtiden: – Jeg aner ikke hva som skjer
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 30.01.2020 13:36    Post subject: Reply with quote

Forventer mer eller mindre at han ikke får den spilletiden han vil ha, og ønsker seg i praksis vekk.

Last edited by Kamerat Ola on 30.01.2020 13:48; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Pepsi
Junior


Joined: 09 Mar 2012
Posts: 33

PostPosted: 30.01.2020 13:37    Post subject: Reply with quote

https://www.nidaros.no/sp...ost=750967

I et intervju med Helsingborgs Dagblad (krever innlogging) forteller svensken at han ikke vet hvor han befinner seg om én måned.

På spørsmål om hva Rosenborg har sagt til 24-åringen, svarer han følgende:

"– De sier at vil beholde meg. De har sagt at det kommer mange kamper og at jeg kommer til å få spilletid. Samtidig er det noen kamper jeg vil spille mer enn andre, og da handler det om hvem de velger. Jeg tror dessverre at jeg vet svaret, og jeg er redd for at svaret ikke er meg, sier Levi til avisa. "


Med den defensive innstillingen der er det vel greit for alle parter om Levi finner seg en annen klubb å spille for.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 30.01.2020 16:47    Post subject: Reply with quote

Tja, her sier vel klubben mer eller mindre at du er et soleklart andrevalg og skal kun spille når førstevalget hviles eller er skadet.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 30.01.2020 17:01    Post subject: Reply with quote

På ingen måte. De sier at han vil få spilletid. Hvis han viser seg som det beste valget vil han bli valgt i de viktigste kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
BjarneB
Senior


Joined: 31 Jul 2018
Posts: 124
Location: Mustachemetropolen

PostPosted: 30.01.2020 17:56    Post subject: Reply with quote

Svenske medier melder at det bare er detaljer igjen ifm en overgang til Norrköping.
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 30.01.2020 18:03    Post subject: Reply with quote

Levi på vei ut, da må det også handles en ny ving.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 30.01.2020 19:48    Post subject: Reply with quote

Håper vi bruker litt på dette og henter et klart førstevalg. Viktig posisjon
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31, 32  Next
Page 29 of 32

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb