English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sessongkort og E-cup billetter

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
langtind
Junior

PostPosted: 12.08.2004 01:05    Post subject: Sessongkort og E-cup billetter Reply with quote

Hei,
Må bare få ut litt skuffelse her på forumet. Har nettopp kjøpt meg to sessongkort til Lerkendal, i den tro at dette skulle gi meg billetter til det som er av kamper på Lerkendal. Men den gang ei...

Fikk tilsendt et brev fra RBK for en ukes tid siden ang hvordan man skulle gå frem for å få billetter til kvalikkampen min M.Haifa. Gjorde som brevet sa, og overførte pengene til RBK's konto i god tid før fristen (ble trukket fra kontoen 06.august). Desverre måtte jeg jobbe og gikk klipp av kampen selv.

Men hva er bedre enn å kunne gi bort ett par billetter til kampen til småsøsken?? Hadde det bare fungert... Min søster måtte gå hjem uten å få sett kampen, vaktene fortalte henne at det ikke var registrert noe kjøp av billetter på sessongkortene...

Irriterende og dårlig... Har sendt en mail til RBK angående saken, og håper (og forventer) at de gir henne et lite plaster på såret..

Mvh
Arild

PS! Det hjelper på humøret å kunne få sagt hva man mener, og spesielt blandt likesinnede! :)

PS!! Snakket med RBK ved Grethe og de baklaget det og ordnet opp i saken! Min søster får to billetter til kampen mot Tromsø og jeg får pengene tilbake! Og når hun ble fornøyd, da er jeg fornøyd! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
RBKw
Rutinert

PostPosted: 19.08.2004 19:21    Post subject: Reply with quote

Ergelig når sånt skjer. Da jeg var med i en mobbeundersøkelse på fotball.no, kunne jeg vinne billetter til kampen mot Belgia. Det var med "På lag mot mobbing", og de som ble trukket ut og fikk billetter, skulle sitte på langsiden og danne mønsteret "På lag mot mobbing". Jeg synes dette var toppe plasser, og da jeg fikk verdikortet i posten ble jeg veldig glad. Da jeg kom til Ullevaal og henta de to billettene jeg hadde vunnet, ble vi plassert i Colasvingen, helt øverst i hjørnet mot tribunen hvor "På lag mot mobbing" satt. Dette synes jeg var veldig skuffende, for det første på deler av lang tribunen i veien for deler av 16. meteren, og vi var jo lovet plasser og skulle danne et mønster. I pausen kom speakeren mot tribunen hvor "På lag mot mobbing" satt, og ba de som satt på nederste rad med blå t-skjorter å gå opp til de ledige setene hvor det var hvite t-skjorter, fordi det skulle bli tatt bilde av dem. Altså; Det var mange ledige plasser på den tribunen, og de som hadde på seg blå t-skjorter måtte bytte plass og sette seg der hvor de hvite var. Da skjønner jeg ikke hvorfor vi ble plassert på de elendige plassene, noe må tydeligvis ha sviktet. Mobbeundersøkelsen var for ungdom og 2500 fikk to gratis billetter hver, men på tribunen satt mange små barn på sju år, og voksne folk sammen. Man måtte være over 16 år for å ta den, og det var ikke mulig å lyve på testen for å si man var yngre/eldre. Skuffende synes jeg. Nå fikk jeg hvertfall klagd litt jeg og.

Fint det gikk bra med deg og billettene da Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb