English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
De tre nøttene....

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 14.08.2004 00:07    Post subject: De tre nøttene.... Reply with quote

De tre nøttene som Ola sier..... kan vi klare å vinne alle? tre gode lag hevngjerrige og i form..... det skal mye til for at vi vinner alle tre.... og vinner vi ikke alle tre er vi mest sannsynlig ute av enten cupen,CL eller tippeliga seieren.... sjebne uke.... men vi ligger jo egentlig veldig bra ann foreløpig.... må si at ola har gjort en bra jobb når man ser på mulighetene i år....tror at dersom vi slår ut macabi haifa kan dette bli en jubel sesong.... men disse tre neste kampene vil som sagt avgjøre mye..... tror dere på alle tre nøttene? eller klarer vi bare to? jeg tror vi vil slite mot tromsø og kan kanskje klare å dra i land et uavgjort resultat eller en mulig seier.... lillestrøm har jeg trua på at vi skal klare å slå ut av cupen.... macabi haifa blir jevnt, men jeg tror vi seirer der å... tror egentlig tromsø blir hardest.... hva tror dere??
_________________
De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sondre
Senior


Joined: 16 Dec 2003
Posts: 130

PostPosted: 14.08.2004 01:26    Post subject: Reply with quote

Vil faktisk tro at Lillestrøm kampen blir hardest, de er sultne på å hevne seg fra sist helg. Vil tro at LSK er veldig sultne på revansje, og som kjent, det bruker å hjelpe om alle spillerne vil vise at de kan tukle RBK, selv om de ble knust Wink
Haifa kampen har jeg trua på, RBK har mesterliga-rutine/erfaring, noe som jeg tror blir avgjørende. Det med "heksegryta" og ville tilstander i Israel tror jeg neppe kommer til å avgjøre kampen. Hoftun, Strand og de gamle ringrevene vet hva de går til, de vet hva de må gjøre, og de vil forhåpentligvis hjelpe de yngre spillerne mentalt om hva som venter dem. Jeg er overbevist at RBK kommer igjen med seier.
Hva Tromsø kampen angår, vil jeg tro blir en brakseier til RBK. Tromsø har presset på seg, noe som jeg ikke tror de håndterer veldig godt. Med press mener jeg da at de må/bør vinne for å i det hele tatt greie å rokke RBK på jakten etter seriegull...


hmm, alt i alt virker jeg jaggu veldig positiv. Tror jeg skal bli psykolog etter alt det preiket om det mentale Shocked , men som sagt, jeg tror RBK vil vinne disse kampene. Men et skår i gleden kan bli LSK kampen.
Lykke til Very Happy
_________________
-RBK
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sondre
Senior


Joined: 16 Dec 2003
Posts: 130

PostPosted: 14.08.2004 01:27    Post subject: Reply with quote

Vil faktisk tro at Lillestrøm kampen blir hardest, de er sultne på å hevne seg fra sist helg. Vil tro at LSK er veldig sultne på revansje, og som kjent, det bruker å hjelpe om alle spillerne vil vise at de kan tukle RBK, selv om de ble knust Wink
Haifa kampen har jeg trua på, RBK har mesterliga-rutine/erfaring, noe som jeg tror blir avgjørende. Det med "heksegryta" og ville tilstander i Israel tror jeg neppe kommer til å avgjøre kampen. Hoftun, Strand og de gamle ringrevene vet hva de går til, de vet hva de må gjøre, og de vil forhåpentligvis hjelpe de yngre spillerne mentalt om hva som venter dem. Jeg er overbevist at RBK kommer igjen med seier.
Hva Tromsø kampen angår, vil jeg tro blir en brakseier til RBK. Tromsø har presset på seg, noe som jeg ikke tror de håndterer veldig godt. Med press mener jeg da at de må/bør vinne for å i det hele tatt greie å rokke RBK på jakten etter seriegull...


hmm, alt i alt virker jeg jaggu veldig positiv. Tror jeg skal bli psykolog etter alt det preiket om det mentale Shocked , men som sagt, jeg tror RBK vil vinne disse kampene. Men et skår i gleden kan bli LSK kampen.
Lykke til Very Happy
_________________
-RBK
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 14.08.2004 01:46    Post subject: Reply with quote

tromsø har bestandig hatt et godt tak på rosenborg..... synes de fleste store tapene er kommet mot gutte fra alfheim.... men alle kampene blir steinharde.... dette blir hardt Crying or Very sad Crying or Very sad Wink
_________________
De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
duttend
Proff


Joined: 22 Apr 2003
Posts: 314

PostPosted: 14.08.2004 02:03    Post subject: Reply with quote

RBK4EVER wrote:
tromsø har bestandig hatt et godt tak på rosenborg..... synes de fleste store tapene er kommet mot gutte fra alfheim.... men alle kampene blir steinharde.... dette blir hardt Crying or Very sad Crying or Very sad Wink

Synes det bare er morsomt med litt motstand jeg. Tror ikke standarden på Tippeligaen har blitt noe dårligere, tror den har bedra seg en del jeg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kelli
Junior


Joined: 11 Aug 2004
Posts: 20

PostPosted: 14.08.2004 02:25    Post subject: Reply with quote

Dette blir en trippel-thriller
Back to top
View user's profile Send private message
Zbegra
Rutinert


Joined: 25 Oct 2003
Posts: 500
Location: Trondheim

PostPosted: 14.08.2004 03:45    Post subject: Reply with quote

PÃ¥skekrim i August!
Hvem tar rotta på hvem!? Very Happy Very Happy

Tror vi vinner alle 3 jeg. Vi har hatt såppas fremgang siste tida og tror den vil fortsette utover høsten. Very Happy
_________________
Kvit og Svart, Alltid!
Back to top
View user's profile Send private message
Chresh
Junior


Joined: 18 Mar 2004
Posts: 3

PostPosted: 14.08.2004 12:30    Post subject: Reply with quote

jeg tror at lillestrøm kampen blir tøff.. redd vi kan rykke ut av cupen.. et helt tent revansje sugent lsk lag med fulle tribuner og fullt liv fra KFL. det lover ikke godt.
Back to top
View user's profile Send private message
Chriz
Senior


Joined: 03 Aug 2004
Posts: 127

PostPosted: 14.08.2004 12:57    Post subject: Reply with quote

Jeg er helt sikker på at vi ryker ut idag, derfor kommer jeg ikke til å se kampen engang, NFF har gjort sitt for at dette skal bli en realitet.. Dessuten tror jeg ikke guttene er så super tent idag, de tenker nok mer på CL!

Jeg håper på RBK, men skulle jeg satset penger på denne kampen hadde det vært Lillestrøm..

Bryr meg egentlig ikke så mye om cupen jeg, bare håpe de denger Tromsø i neste serierunde og får litt ro i serien .. !

EDIT: Seff ender jeg opp med å se kampen, bak en pute..
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.08.2004 13:21    Post subject: Reply with quote

Synes alkokutt-Bratseths kommentar til Lillestrøms ølforbud var meget bra:

- Det at de ikke tillater spillerne et par øl, betyr jo at de ikke stoler på spillerne sine, sier Rune Bratseth.

Og overraskende nok, er LSK-sjef Frank Grønlund enig med Bratseth:

- Ikke alle spillerne er like voksne, slår Grønlund fast.

Cool

Les mer:
Arrow Bratseth: - La gutta ta en øl
Arrow Bare sportslig bakrus på Åråsen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 14.08.2004 13:36    Post subject: Reply with quote

Tromsøsøpla skal gruses totalt. Knuses under hælen som med en jernbeslått støvel fra 40-tallet!

Haifa er jeg så pisse nærvøs over at jeg ikke vil jinxe den i hele tatt...

Lillestrømkampen blir tøff, men jeg tror vi tar den!
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 14.08.2004 14:06    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Synes alkokutt-Bratseths kommentar til Lillestrøms ølforbud var meget bra:

- Det at de ikke tillater spillerne et par øl, betyr jo at de ikke stoler på spillerne sine, sier Rune Bratseth.

Og overraskende nok, er LSK-sjef Frank Grønlund enig med Bratseth:

- Ikke alle spillerne er like voksne, slår Grønlund fast.

Cool



hehe.......... ja..og når Grønnlund sier de ikke er voksne nok, så er det ille....hadde vi måtte sagt det om spillerne våre så hadde det hvert noe jeg misslikte sterkt... Rolling Eyes
_________________
De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kelli
Junior


Joined: 11 Aug 2004
Posts: 20

PostPosted: 14.08.2004 19:01    Post subject: Reply with quote

... bare Lillestrøms spillere ikke inntar alkohol rett før kampstart, så

... ellers blir det kan hende utvisning pga 'fyllespill' Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
RBK4EVER
Proff


Joined: 15 Apr 2003
Posts: 303
Location: Hammerfest

PostPosted: 14.08.2004 22:15    Post subject: Reply with quote

der røyk første nøtten.... vi må vel bare se fremover..... vi har to minst like vanskelige kamper i vente.... Sad
_________________
De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kelli
Junior


Joined: 11 Aug 2004
Posts: 20

PostPosted: 14.08.2004 23:55    Post subject: Reply with quote

Begge to to gjenstående kampene av de 'tre nøttene' blir skikkelig utfordrende :

Blir det størst chanse til å vinne mot TIL eller mot M Haifa ?

Hva er antatt å være RBKs styrke i møte med TIL og hva er vanligvis TILs fortrinn ?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.08.2004 17:41    Post subject: Reply with quote

Ja, vi er inne i tre meget tøffe uker:

Lillestrøm (h)
Maccabi Haifa (h)
Lillestrøm (b)
Tromsø (h)
Maccabi Haifa (b)

Statistisk sett "må" RBK nesten tape én av disse kampene - og dermed bryte ubeseiret-rekka, og spør du meg, var det egentlig like greit at tapet kom i går.

Nå satser vi i stedet på å sende Tromsø nordover uten poeng og å kvalifisere seg oss for CL!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb