English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Øyvind Storflor fått nok sjangser?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Chriz
Senior

PostPosted: 03.08.2004 19:45    Post subject: Øyvind Storflor fÃ¥tt nok sjangser? Reply with quote

Begynner å bli en smule lei av at Øyving får så mange sjangser, han har bortsett fra 2 kamper iår vært skammelig dårlig, fyren eier ikke skudd fot, kan ikke drible, bruker farten sin helt feil og ikke minst eier ikke fyren mål teft. Vi trenger absolutt en ny kant spiller, kanskje en ny midt spiss også, alle vet hvor ustabil Frode kan være..
Back to top
View user's profile Send private message
olaola80
Senior

PostPosted: 03.08.2004 22:14    Post subject: Reply with quote

Enig i at Storflor har vært mye under pari i år og må nok passe seg for Daniel Braathen framover! Når det gjelder Frode så har jo han vært den beste spilleren i år! Den eneste som har levert varene kamp etter kamp og scoret viktige mål! Vi kan ikke bare kjøpe spillere for å kjøpe selv om klubben er rik!
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 03.08.2004 22:21    Post subject: Reply with quote

of... synes du(chris) sier mye tull... vi kan ikke bare kjøpe nye spillere fordi storflor er i dårlig form..... storflor vil bli en strålende spiller med årene....dersom han får nok tilit vel å merke.... jeg er enig i at han ikke har spilt som han burde i år, men har likevel ferdighetene til å bli en topp spiller.....Ola gjør rett i og sette han ut av laget også nå mot sheriff, men vi kan ikke bare kjøpe inn en ny ving fordi en av vingene er i dårlig form Rolling Eyes tenk litt da....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 03.08.2004 22:22    Post subject: Reply with quote

ps... jeg er enig i at frode ikke er god nok værtfall Wink Wink Wink
Back to top
Chriz
Senior

PostPosted: 03.08.2004 22:43    Post subject: Reply with quote

Nå snakker jeg ikke om å kjøpe nye folk kun for at en spiller er i dårlig form, jeg er enig i at Frode har endelig vist hvor god han er, i form er han en av de beste spissene i Norge, og han behersker de fleste posisjonene han får. Problemet er at når Frode er ute av form, noe vi så tidligere iår og ifjor er han ufattelig utrolig DÅRLIG !!! Det kommer vi ikke utenom, samtidig blir han skadet har vi ikke Karadas lengre, vi burdet derfor gå til innkjøp av en ny, helst stor sterk spiss, iversen hadde vært perfekt men akk..

Når det gjelder Storflor, jeg begynte å følge han ifjor, skjønte ikke helt hvorfor han var på laget, derfor fulgte jeg han sinnsykt nøye gjennom alle kampene jeg fikk med meg. Tror jeg kom til en konklusjon at ut av 30 kamper så spilte han 2 gode.. Fyren er utrolig klønete, hver gang han skal gå drible seg forbi en kant spiller signaliserer han 1 min før hva han kommer til å gjøre, samtidig har han en tendens til å falle 50-60% av gangene han har ballen i føttene.. Han er faktisk en av de svakeste spillerne jeg noensinne har sett i Rosenborg, selv Harald bidrar mer med sin eneste finte, i det minste binder han opp folk slik at det blir rom til de andre spillerne...

Får vi en kant spiller til inn som kan gi bedre konkurranse på den plassen tror jeg det kan bli meget bra ! Samt en midtspiss som kan gi konkurranse til Frode, Frode hadde rimelig suksess med å spille tilbaketrukken spiss, angripende midtbanespiller ifjor, tror han kunne gjort det meget bra iår også ettersom han er i bedre form!

Ser at Sollied skal spille ving imorra, tror ikke det er riktig posisjon for han..
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 03.08.2004 23:50    Post subject: Reply with quote

jeg er enig i at vi trenger en inn istedet for frode... men vi kan muligens bruke braaten der også.... ønsker å få se han litt i den posisjonen før jeg uttaler meg ordentlig om det.....

når det gjelder storflor så er jeg ikke helt enig.... selv om han riktig nok har spilt en del dårlige kamper i år.... gutten har talent.... desutn har vi jo braaten der også som vi kan bruke som ving.... jeg ser bare ikke helt at vi har så voldsomt mye bruk for en ny ving, selv om det absolut ikke gjør meg noe om vi får en ny....
Back to top
Chriz
Senior

PostPosted: 04.08.2004 00:33    Post subject: Reply with quote

Braathen blir meget spennende, tror han kan slå til allerede denne sesongen, jeg håper virkelig at han lykkes, bare de gir han tid til å tilpasse seg..

Storflor har jeg mer eller mindre gitt opp nå.. Han har fått nesten 2 sesonger på seg nå og har ikke bevist noe som helst.. Han er snart 25 år og kan vel knapt kalles et talent lengre, burdet ialle fall ha hatt et gjennombrudd i RBK nå..

SÃ¥ med Braathen inne trenger vi kanskje bare en ving inn !
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb