View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 17.12.2016 14:04 Post subject: Troillprat episode 22 |
|
|
Sesongen 2016 er historie, og RBK vant alt her hjemme igjen - men snublet i Europa. Tradisjonen tro oppsummerer Rune året med Bjørn Lyngen og Kenneth T. Kjelsnes!
Vi snakker om cupfinalen, sesongen sett under ett, utfordringer i spillerstallen, og svarer på noen spørsmål fra lytterne.
I alt tar det hele ca. 1 time og 27 minutter før vi forsvinner ut i den lange, kalde vinterpausen.
Relevant link fra episoden: Forslagene Kenneth og Bjørn la frem for årsmøtet 2012 i Rosenborg. http://kjelsnes.com/2012/...rosenborg/
Mer Troillprat til neste år, håper vi høres da!
http://troillprat.no/troi...jrn-lyngen _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Last edited by OrionPax on 17.12.2016 18:02; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 17.12.2016 14:11 Post subject: |
|
|
Gleeeedes  |
|
Back to top |
|
 |
Bagh Proff

|
Posted: 17.12.2016 20:15 Post subject: |
|
|
Pent!
God oppsummering av Kenneth og Bjørn.
Ble overrasket når spørsmålet mitt kom, hadde helt glemt at jeg hadde spurt.
Synd lyden er litt sånn halvveis, ironisk at det er jeg som klager på det, men likevel. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 17.12.2016 20:55 Post subject: |
|
|
Enig i det med lyden, det er litt av grunnen til at det gikk såpass lang tid fra innspilling til slipp. Når vi spilte inn var det ikke noe problem å høre noen, men fikk noen merkelige greier på enkelte frekvenser som jeg sleit fælt med å fjerne på opptakene. Har hatt nok merkelige lydfenomener denne høsten til å lære litt, heldigvis, og skal forsøke å lære mer om dette i offseason. Vi var langt unna "clipping" nivå, likevel høres det ut som noe som går i taket.
Jeg har ønsket meg bok om lydopptak til jul.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.12.2016 21:41 Post subject: |
|
|
Sånn går det når du inviterer med deg sånne tekniske brødhuer.
Likte forresten at den høyeste gjesten instiktivt snakket om at "Jensen har gitt opp å vinne Serie A" for å illustrere karrierestatusen til lagkapteinen. De fleste som ikke husker van Basten og Lombardo ville ha snakket om en viss liga i vest. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 21.12.2016 00:06 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg vil ikke si at det var teknisk kunnskap hos deltagerne det skortet på. Dvs. ting kunne kanskje vært bedre med mer lydteknisk kunnskap der, men det er bare en av mange faktorer som var slit. Tar fullt ansvar for dette og jobber allerede med research for å minke problemet fremover. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
|