| View previous topic :: View next topic |
| Noen vist å kjøpe unge spillere når de aldri får fast plass? |
| Ja |
|
81% |
[ 13 ] |
| Nei |
|
18% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 16 |
|
| Author |
Message |
Rosenborg er ekte kjærlig Junior
|
Posted: 01.06.2004 14:26 Post subject: Hva skal RBK med nye spillere? |
|
|
Dritt lei av nye spillere.. Hva skal man med dem? Se på soli.. når får han fast plass? Jeg vil se et yngre lag så klart.. Men jeg vil ikke se en benk med en "ung gjennomsnittsalder". Men hva gjør det å kjøpe noen bomkjøp? Hvis det gjør at vi får en klasse spiller som vi ellers måtte betalt 3 ganger så mye for, minst, eller kanskje aldri hadde fått.. hvis han stikker til en annen klubb?
Rosenborg er i ferd med å bli en storklubb som lar spillerene med navn spille, fremfor å la de gode spille.
Og de som mener 29 år er gammelt, det trekker jo ned gjennomsnittet i RBK..(tror jeg da) |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 01.06.2004 14:56 Post subject: Re: Hva skal RBK med nye spillere? |
|
|
| Rosenborg er ekte kjærlig wrote: | | Se på soli.. når får han fast plass? | Fortsetter han å slå feilpasninger som i går, så vet ikke jeg... |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 01.06.2004 15:31 Post subject: |
|
|
Tja, som jeg ser det har alder ikke så stor betydning igen så længe der bliver præstert på et højt sportsligt niveau.
Der var der vidst også en anden der pointerede, hvor han hev en spiller fra Valencia frem som er 39(!) år.
Selvfølgelig skal Rosenborg købe nye spillere hvis de mener at med tiden kan blive førsteholdsmateriale.
Der skal jo trods alt en vis kvalitet tl for at være fast mand i Rosenborg. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Salomon Junior
|
Posted: 03.06.2004 04:42 Post subject: |
|
|
Man kan jo også kjøpe inn unge spillere for så å leie dem ut ... på den måten vil de få spilltid + RBK kan hente dem tilbake når tiden er inne. _________________ "Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly- |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 03.06.2004 06:19 Post subject: |
|
|
Leie dem ut ja, ikke selge dem og så kjøpe de inn igjen. Har vist seg at det blir litt dyrt. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Salomon Junior
|
Posted: 03.06.2004 16:31 Post subject: |
|
|
Leste på TV2 Nettavisen nettopp at Martin Høyem er utleid fra Rosenborg, stemmer det ???
Trodde han var solgt jeg ...
Har RBK noen andre, bortsett fra George, som er utleid for øyeblikket? _________________ "Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly- |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.06.2004 10:15 Post subject: |
|
|
| Monz wrote: | Leste på TV2 Nettavisen nettopp at Martin Høyem er utleid fra Rosenborg, stemmer det ???
Trodde han var solgt jeg ... |
Ikke overraskende tar Nettavisen feil. Han var leid ut i fjor høst, men ble solgt (gitt bort) før jul. |
|
| Back to top |
|
 |
Yzerm4n Junior

|
Posted: 09.06.2004 16:50 Post subject: |
|
|
Noen som vet noe om åssen Christer George har gjort det i Spania? _________________ Ælske RBK |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 09.06.2004 23:04 Post subject: |
|
|
| Yzerm4n wrote: | | Noen som vet noe om åssen Christer George har gjort det i Spania? |
Nei, desverre  |
|
| Back to top |
|
 |
|