| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 10.05.2004 09:57 Post subject: 16. mai: RBK - Molde |
|
|
Vår alles Arild gleder seg til årets høydepunkt for hans vedkommende, bortekampen mot hans kjære Rosenborg:
- Jeg regner med å bli tatt imot med stormende jubel, sier Stavrum.
- Vi skal sende ham oppover dagen før, slik at han skal kunne stå og skrive autografer ved siden av Olav Trygvason-statuen på torget i Trondheim, fleiper trener Reidar Vågnes.
Les mer: Stavrum tror på seier på Lerkendal
Ja, velkomne skal dere være!  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.05.2004 14:02 Post subject: |
|
|
Etter mandagens begredelige opptreden mot Tromsø, må det bli revansje mot Molde på søndag!
- Det smarteste vi kan gjøre, er å komme tilbake og revansjere oss mot Molde 16. mai, fastslår Erik Hoftun.
Også Ola By Rise ser fram til søndagens kamp på Lerkendal.
- Vi må gå i oss selv og forsøke å rette på alt som gikk galt. Det er ingen grunn til å bli deprimert eller grave oss ned. Nå skal vi ta tak. Allerede mot Molde skal vi vise oss frem fra en helt annen side, sier By Rise.
Les mer: Oppreisning mot Molde
Molde skal knuses på søndagen!  |
|
| Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 11.05.2004 15:12 Post subject: |
|
|
æ håpa på tur, bor i bergen, men æ har itj gidda å spurt om peng...
ska opp ein tur i år da _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 11.05.2004 20:51 Post subject: |
|
|
Mye står å vipper på denne kampen.
føler det kan bli et vende punkt.
vinner rbk denne vil det gå oppover.
taper de.....tor jeg selvtillitten blir relativt lav.
håper på en komfortable seier.
3-1 til molde
kan godt hende molde scorer først... |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 11.05.2004 21:01 Post subject: |
|
|
Molde skal ikke bare knuses. De skal GRUSES!!!!!!!!!
Men jeg frykter det verste... _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 11.05.2004 21:15 Post subject: |
|
|
sitter med litt nerver når kampen sparkes i gang ja...
men det er nok fordi vi var så bortsjemt under fjoråretssesong! ble vant me å kjøre lekestue med motstanderene! |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 12.05.2004 07:57 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er litt deilig å faktisk være litt spent før en tippeliga-kamp for en gangs skyld...  |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 12.05.2004 16:53 Post subject: |
|
|
ja, men det har ikke vert gøy å sitte med nerva på høyspnn gjennom alle kampene hittill i serien. Synes kampene bør avgjøres etter en 60 - 70 minutter... |
|
| Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 12.05.2004 17:16 Post subject: rbk vinner |
|
|
RBK vinner, det er jeg 100% sikker på!
Sånn som Molde har spilt i år skal Rosenborg greie dette
ganske lett.
De har spilt Rævva fotball i hele fjor og har fortsatt med det i år etter mening. De trenger en ordentlig trener og tilskuere hvis de skal bli en klubb å regne med igjen.
Petter Rudi er dessuten oppskrytt!! |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 12.05.2004 21:36 Post subject: |
|
|
16. mai er en fin dag for RBK til å vise Norge for alvor at vi skal ta gull i år og kjøre fullt ut nå.
det blir "vendepunktet," selv om jeg vil påstå at det ikke har vært noe tvil. Bare TV og avisene som spekulerer litt..
men i hvert fall satser jeg på en...3-1 seier til RBK!! _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.05.2004 07:53 Post subject: |
|
|
Utsolgt på Lerkendal
Allerede torsdag ble de siste billettene til søndagens kamp mot Molde solgt, og nå åpner RBK for å gjenta fjorårets forsøk med å slippe inn mer folk enn hva det er seter til.
- Denne gang blir det ikke sluppet inn flere på nedre Rema-tribune (Kjernen-feltet), men på nedre Adressa-tribune vil det blir flere russ enn det antallet seter som er tilgjengelig. Tribunedelen gjøres med andre ord om til ståtribune for anledningen. Trolig vil det ikke bli mer enn 200 ekstra utover normal kapasitet, forteller arrangementssjef i RBK, Endre Storholt, til rbkweb.com.
Les mer: Sprenger kapasiteten på Lerkendal
Med andre ord: Det blir bra med folk på søndagen. Tid for å knuse Molde!  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.05.2004 17:57 Post subject: |
|
|
UFF:... 0-1 etter 1. omgangen DÅRLIG.. kunne hatt en del mål ja... og til "vår kjære arilD". håper du så at rbk sitt frispark ikke ble tellende.. og dessuten skulle det vært kanskje 2 straffer..
Knerten  |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 16.05.2004 18:57 Post subject: |
|
|
Elendig...sjønner ikke at en formsvikt kan være så...omfattende.
Bedringen må komme innen 3 kamper. viss ikke tror jeg en CL plass til neste år ryker. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 16.05.2004 21:09 Post subject: |
|
|
Når Rosenborg ikke vinner 16. Mai-kampen, da vinner vi heller ikke serien. Det er jeg stygt redd for at kan være tilfelle. Vi står jo å sover i forsvar på begge målene? Skal vi fortsette med det, kan vi fort havne langt unna toppen i årets tippeliga. Aggresiviteten må tilbake i laget, både offensivt og defensivt, og vi må få tilbake rytmen. Det virker ikke som at Ola vet hva rytme og aggresivitet er for noe. Han vet i hvert fall ikke hvordan han skal få det tilbake i spillet. Det flyter sikkert brukbart bra på trening. Da spiller de jo tross alt bare mot kompisene. Trening og kamp er to vidt forskjellige ting, og det merkes godt denne sesongen. Tap for Molde 16. mai på Lerkendal er rett og slett bare uholdbart!
De to kommende kampene vil kunne bli svært viktige. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
|