View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Merete88 Junior

|
Posted: 21.10.2003 18:05 Post subject: Harald Martin Brattbakk |
|
|
HEY!!
Jeg lurte på om noen hadde noen mail adr eller noe sånt til Harald Brattbakk? jeg er et utrolig stort(og stolt)fan av fyren.. så, hvis noen har noen adr, eller bare har lyst til å dele med meg hvor råå Harald er , så svar meg her!
Rosenborg  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 11.05.2004 16:18 Post subject: |
|
|
meine du at hain e deili? hahaha _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 11.05.2004 16:29 Post subject: |
|
|
RBK FOR LIFE wrote: | meine du at hain e deili? hahaha |
deilig, har ingenting med talent å gjøre! han er konge på banen, og sånn er det... for min del ihvertfall:P _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Christoffer Junior
|
Posted: 11.05.2004 16:58 Post subject: |
|
|
Kan jo ikke akkurat si at Bratigol har vært konge på banen de siste kampene( da ser jeg bort fra Rissa kampen). Tror Rosenborg burde solgt noen av de vingene de har, å satset på nye.... _________________ "Å vinne er ingen deltidsjobb, det er en heltidsbeskjeftigelse. Du vinner ikke en gang i mellom eller gjør ting riktig fra tid til annen. Du gjør det riktig hele tiden. Å vinne er en vane, slik er det også å tape, desverre."
- Vince Lombardi - |
|
Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 11.05.2004 17:34 Post subject: |
|
|
jeg må si meg enig der. men synes ikke vi må ta forhastede besluttninger, man kan ikke kjøpe nye vinger bare fordi de to-tre siste kampene ikke har vætr mye å skryte av...! vi har sett det i år som i alle år, vi starter ikke bra, men avslutter serien før de fleste andre!! hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Christoffer Junior
|
Posted: 11.05.2004 18:05 Post subject: |
|
|
Ja, er helt enig med deg at vi ikke må ta forhastede beslutninger, men Enerly og George har bare stått og stanget de siste årene. Så jeg håper at vi får noen nye vinger, Bratbakk trenger konkurranse, og Storflor har ikke imponert. Mener også at Solli bør spille indreløper og ikke ving. Har større forventninger til vingene, enn det de har vist de siste kampene. Men jeg håper det kommer!!! _________________ "Å vinne er ingen deltidsjobb, det er en heltidsbeskjeftigelse. Du vinner ikke en gang i mellom eller gjør ting riktig fra tid til annen. Du gjør det riktig hele tiden. Å vinne er en vane, slik er det også å tape, desverre."
- Vince Lombardi - |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 11.05.2004 19:16 Post subject: |
|
|
George var da vitterlig bra på vårparten ifor da han fikk spille indreløper. Men som kant har han ikke fått utviklet seg noe særlig videre de siste to åra, enig i det - mye pga lite spilletid dog, tror jeg. Og jeg er spent på han nå som han kommer tilbake fra en periode i Spania, kanskje han kan tilføre oss noe xtra allikevel...
Samtidig så var Storflor tidvis bra ifor da han først fikk sjansen, får gi han litt tid. Tror han er en mann for fremtiden. Er viktig at han får brukt de egenskapene han er så god på. Nemlig å sette fart rettvendt, finte seg forbi og legge inn. Når han får ballen feilvendt eller må stoppe opp, ser det ganske raskt feil ut. Gi denne mannen tid, han har potensiale til å bli en hit i RBK fremover.
Når det gjelder Harald så synes jeg serieåpningen har vært ganske enkelt begredelig fra hans side. Nå er ikke dette bare hans skyld, men noe av skylden må han ta på egen kappe. 5 kamper uten mål er sjelden kost fra Harald sin side, og siden dette er hans største forse, nemlig å score mål, så får han ganske så raskt hard medfart av kritikerne da han har en tendens til å være ganske så usynlig utenom å sette ballen i nota. Ifjor så vi en litt ny Harald, som virkelig jobbet skjorta av seg hjemover også iår har denne jobbinga hjemover også vært mere i skyggen.
Oppsummeringsvis er jeg ikke redd for at Storflor og Brattbakk snart kommer ut av dvalen igjen. Spørsmålet er vel egentlig om det skjer allerede i neste kamp.
Samtidig er jeg ganske så sikker på at RBk kommer til å hente inn ytterligere en angrepsspiller i løpet av sommern, så nevnte herrer gjør det ikke akkurat bedre for seg selv ved å forlenge dvalen med ytterligere noen uker..... |
|
Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 11.05.2004 20:50 Post subject: |
|
|
kunne ikke vært mere enig.....!!
Skjerpings, gutan!!
SKJERPINGS!!  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 11.05.2004 20:53 Post subject: |
|
|
ingen har jo imponert så veldi å år da...ut ifra dæm kampan æ har sjett å resultata _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 11.05.2004 21:27 Post subject: |
|
|
RBK FOR LIFE wrote: | ingen har jo imponert så veldi å år da...ut ifra dæm kampan æ har sjett å resultata |
- etter min mening må keeper-johnsen og riseth totalt sett få godkjent så langt. Men det er mye å gå på for alle ja. |
|
Back to top |
|
 |
|