|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.04.2004 17:52 Post subject: Brattbakk: Kjerring og Riseth: Rævvslikker , sier Hagen |
|
|
Åsmund Sjøberg, RbkWeb.Com skrev:
Det er i siste utgave av Vålenga-magasinet at Erik Hagen lar enkelte av sine kollegaer i fotball-Norge få det glatte lag.
Vidar Riseth, Magne Hoseth, Peter Marstedt og Harald Brattbakk er de som får hardest verbal skyts rettet mot seg av Hagen.
Hagen har følgende å si om Harald :
«Alle ser på ham som Mr. Perfect, men det er den mest feige spilleren jeg har vært borte i. Gjør en masse tull når dommeren ikke ser på. Han spiller som ei kjerring.»
På dagens trening prøvde rbkweb.com å få høre Haralds kommentar til dette.
Det eneste vi klarte å få ut av en bestemt avvisende Brattbakk var:
-SÃ¥nt kommenterer jeg ikke.
Vidar Riseth blir stemplet både som "riksklysa" og "rævslikker". Til Adressesavisen sier Riseth;
"I utgangspunktet har jeg ikke lyst til å kommentere dette, men jeg tar meg ikke nær av det."
Fornuftig av gutta våre, som lar fotballen tale for seg.
DETTE ER F*** MEG NOE AV DET MEST FORKASTELIGE JEG HAR HØRT!HAN KALLER BRATTBAKK KJERRING OG JUKSEPAVE, og RISETH RÆVVSLIKKER! F*** ta deg Hagen! Du er den mest usportslige i tippeligaen. Du som er klyse....
Enige :
PS: Skal begynne å være aktiv i forumet igjen nå  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.04.2004 10:49 Post subject: |
|
|
Erik Hoftun reagerer på Hagens verstingliste. Den vanligvis så sindige hemnværingen er irritert på stopperkollegaen:
«Stakkars mann! Han må da skjønne at dette kun slår tilbake på han selv. Snakk om skudd over mål, eller takling i hoftehøyde som passer bedre på Hagen,» skriver RBK-kapteinen på hjemmesiden sin.
«Å gå ut på den måten mot kollegaer hører ikke hjemme noen steder. Og bare så du vet det; jeg vet ikke om mer sympatiske, jordnære, hyggelige og folkelige spillere enn Vidar og Harald,» fastslår Hoftun. |
|
Back to top |
|
 |
hanneRBK Junior

|
Posted: 15.04.2004 20:24 Post subject: |
|
|
Husk på: Stakkars Hagen er ikke så god, å misunner en del spillere for at de vet hvordan god fotball spilles _________________ Hanne! Sjekk ut sia jeg laget: www.hessa.tk |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |