View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Grek Junior
|
Posted: 04.03.2004 00:04 Post subject: Synd vi tapte men |
|
|
Jeg likte det jeg så av Rosenborg !
De jobbet hardt og viste at de ville noe !
Bare så synd det gikk som det gikk...
Grek |
|
Back to top |
|
 |
Elisabeth Junior
|
Posted: 04.03.2004 00:06 Post subject: |
|
|
Ja, det var meget synd, MEN!
Guttene spilte bra..
Det ble nervepirrende på slutten, og jeg må ærlig si at jeg ble skuffa.
Trodde veldig på 4. runde.
Men men.. De spilte bra, og hadde virkelig fortjent å gått videre.
Bra dommer da.. Det skal han ha. Lo godt da Gomes måtte gå av banen! |
|
Back to top |
|
 |
Grek Junior
|
Posted: 04.03.2004 00:11 Post subject: |
|
|
Ja , hadde vært værre hvis Rosenborg hadde gått av banen uten å prøvd
De fortjente virkelig en seier i dag .
Gomes er jo helt borte vekk , han har jeg mistet all respekt for!
Grek |
|
Back to top |
|
 |
Elisabeth Junior
|
Posted: 04.03.2004 00:15 Post subject: |
|
|
ja, men det var godt å se at Rosenborg tross alt er et bedre lag enn Benfica....i mine øyne.. Og mange andres..
Rosenborg står fortsatt støtt! |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 04.03.2004 00:15 Post subject: |
|
|
er også imponert.
Etter det jeg så tror jeg Rosenborg vil score noe sinnsykt med mål i år, vinne tippeligaen, cupen og Royal league.
Blir ett meget bra år sett med Rosenborg øyne. |
|
Back to top |
|
 |
Gaute Senior

|
Posted: 04.03.2004 00:46 Post subject: |
|
|
Jeg gikk inn i denne kampen, men stor respekt for Benfica, deres supportere og hele sulamitten.. Jeg går ut med hat! Jeg mener et STERKT hat.. Vertfall akkurat nå!! |
|
Back to top |
|
 |
Gaute Senior

|
Posted: 04.03.2004 00:50 Post subject: |
|
|
*går å henter en snøball, kaster den til portugal, treffer da luz og der var sesongen over for Benfica* (Det fikk en vått flekk på banen sin, hva om gomes tryna og brakk en negl.......?)
*+ at jeg henter en Nuno Gomes å dynker han så det holder i snøen*
*henter så RBK spillerene å bærer di på kongestol*  |
|
Back to top |
|
 |
Grek Junior
|
Posted: 04.03.2004 00:54 Post subject: |
|
|
Ja , lett å bli sint og frustrert over kampen i dag .
Har ikke mye respekt for dem lenger jeg heller men prøver å trøste meg selv med et meget bra spill fra rosenborg sin side.
Men som erik skrev så vil dette bli et flott år for Rosenborg.
Grek |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2004 12:08 Post subject: |
|
|
Fra Dagbladet.no - om skuespillerferdighetene til Benfica:
- Klart jeg blir opprørt, det er ødeleggende for fotballen, sier Bratseth som skrek noen feite gloser underveis i kampen.
He-he, lurer på hvilke "feite gloser" Elgen brukte... Må vel være i retning "fy farao!", "fysjameg", "nei, har du sett!".  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 04.03.2004 16:54 Post subject: |
|
|
Hehe
Det er vel i hvert fall feite gloser for Bratseth å være. Hvor feilte Bratseths gloser er, i forhold til de jeg sto for, skal være usagt. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 04.03.2004 18:03 Post subject: |
|
|
2mas wrote: |
He-he, lurer på hvilke "feite gloser" Elgen brukte... Må vel være i retning "fy farao!", "fysjameg", "nei, har du sett!".  |
hehe, den likte jeg...
menmen... det er irriterende at fotballen skal bli slik at man kan ligge på banen i evigheter for å hale ut tiden, Fifa eller noen bør prøve å stoppe det for det er ødleggende for fotballen. Jeg sier dette ikke bare på grunn av det i går kveld men også tidligere, f.eks. VM.. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 05.03.2004 00:18 Post subject: |
|
|
En regel mot dette er vel kanskje vanskelig å overholde, dessverre.
Ender med at spillere som faktisk har vondt får advarsler/gule kort. De må i alle fall finne på no kreativt. Eventuelt straffe spillerne/klubben etter kampslutt hvis man ser det går igjen gjennom hele kampen :
Man kunne eventuelt gjøre som i håndball/basket(ishockey?) innføre "effektiv spilletid" at dem stopper klokka når ballen er ute av spill eller noen ligger nede. Dette ville gjøre drøying av tida umulig.. men ville vel kanskje endre sporten en del  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.03.2004 15:51 Post subject: |
|
|
Zbegra wrote: | Man kunne eventuelt gjøre som i håndball/basket(ishockey?) innføre "effektiv spilletid" at dem stopper klokka når ballen er ute av spill eller noen ligger nede. Dette ville gjøre drøying av tida umulig.. men ville vel kanskje endre sporten en del  |
Brattbakk mener at en gylden middelvei er løsningen: De første 75 minuttene avvikles på vanlig måte, mens det sist kvarteret spilles med effektiv spilletid.
Vet ikke helt om jeg støtter forslaget... Tror endringen er for stor.
Tross alt: Det er forskjellige måter å hale ut tida på for å beholde stillingen i kampen; Espen Johnsen brukte jo ærlig talt god tid han også på utsparkene mot slutten av kampen i Lisboa. Det har de småampre Benflickorna-fansen i "English forum"-et helt rett i. Men det er langt derfra og til oppførselen til Moreira & Co. på onsdag! |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 08.03.2004 14:48 Post subject: |
|
|
Zbegra wrote: | Man kunne eventuelt gjøre som i håndball/basket(ishockey?) innføre "effektiv spilletid" at dem stopper klokka når ballen er ute av spill eller noen ligger nede. Dette ville gjøre drøying av tida umulig.. |
Jo, det ville vel gjort drøying av tida teknisk sett umulig, men rytmen i spillet blir uansett ødelagt. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 08.03.2004 18:09 Post subject: |
|
|
arnt wrote: | Jo, det ville vel gjort drøying av tida teknisk sett umulig, men rytmen i spillet blir uansett ødelagt. |
Det ville kanskje føre til at drøying av tid blir mindre attraktivt, når man vet at man likevel må spille de minuttene man søler bort? |
|
Back to top |
|
 |
|