View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
m@ds Senior

|
Posted: 06.11.2003 14:48 Post subject: Ny midtstopper |
|
|
Tror egentlig at vi bør gå rundt å se etter en ny midtstopper som kan ta over for Hoftun. Han er snart en gammel mann og kan kanskje gå av med pensjon.
Mine forslag:
Brede Hangeland - Landslagsstopper og en klassespiller i vente!
Mexès MEGET LITE SANNSYNLIG!
Egentlig synes jeg Hangeland er det eneste klare forslaget! _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
Back to top |
|
 |
olaola80 Senior
|
Posted: 06.11.2003 17:11 Post subject: Ny midtstopper? |
|
|
Få inn ein som kan å behandle bailln og "sjæf" litt. Mangle vel den egenskapen Hangeland. Kanskje finnes itj arvtakern te Hoftun i ein annen klubb? Har jo fleire gode alternativ i klubben. Torjus ha sikkert vokse utruli i den rollen! Martin Høyem, som e på utlån te Molde. Eller kanskje Arne Rynning fra RBK2 voks så my før Hoftun gi sæ at han tar jobben  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.11.2003 20:06 Post subject: |
|
|
Jeg tipper at Hareide gjerne vil hente inn Trond Andersen... Hareide brukte ham fast som midtstopper i Molde, med stort hell. |
|
Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 07.11.2003 12:33 Post subject: |
|
|
Vil egentlig ikke ha Trond Andersen til RBK. Gi oss Hangeland som jeg tror til å nå langt i RBK!! Han er også en god inntektskilde som eksportartikkel etter et par år! Andersen kommer til å legge opp hos oss! _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2003 18:24 Post subject: midtstopper |
|
|
Husker dere hva Azar Karadas ble kjopt som...? _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.11.2003 19:58 Post subject: |
|
|
Ja, men den godeste Karadas har vel vist at det er midtspiss han duger best til?! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 08.11.2003 01:58 Post subject: |
|
|
Karadas har etablert seg som spiss, det er tross alt der han er best. Han kan brukes som kriseløsning på stopperplass, når det måtte være nødvendig. Og akkurat det er for meg uproblematisk. Vi trenger nok kanskje en ny stopper, men hvis vi skal ha en umiddelbart bør det være en som aksepterer å sitte på benken. Synes egentlig at Høyem bør ha den plassen der, men det er ikke sikkert han vil det. Selv om han ikke akkurat får særlig mere spilletid i Molde... _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 08.11.2003 13:58 Post subject: |
|
|
Hvis rosenborg skal ha en erstatter for Hoftun, må de ut av klubben sin tror jeg. torjus tviler jeg på kan ha den samme rollen. ser for med hangeland fra norge, kanskje tommy jønsson fra ifk ? tror ikke du finner noen bedre alternativer fra norge enn Hangeland iallefall.
men det er min mening:)
Mvh Thomas |
|
Back to top |
|
 |
|