View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
faani fra Ã…lebyen Junior
|
Posted: 28.10.2003 13:59 Post subject: Gjør RBK jobben? |
|
|
RBK gikk på et ymykende 1-6 tap mot Stabæk i siste hjemmekamp.
Til helga skal RBK avslutte serien med Tromsø hjemme.
RBK har jo forlengst blitt seriemester, og tenker sikkert mest på kampen mot Røde Stjerne akkurat nå. Risikerer vi at RBK tar for lett på TIL-kampen? Ikke noe glød igjen?
Som Aalesundsupporter betyr en "normal" dag på jobben på lørdag for RBK, at Aafk kan sikre fortsatt tippeligaspill. Ålesund har vist for fotballnorge at vi hører hjemme i øverste sjikt. Moldeæraen er over. Aafk fikser Bryne hjemme på Kråmyra (og kanskje går vi forbi Molde også!)
Vi blir DYPT SKUFFET om RBK tar lett på dette, og ikke gjør jobben.
RBK blir da HATLAG nr. 1 for meg.
Heia Aafk og heia RBK!
IKKE SKUFF OSS! |
|
Back to top |
|
 |
faani fra Ã…lebyen Junior
|
Posted: 01.11.2003 16:43 Post subject: |
|
|
hat hat hat
forbanna møkkalag |
|
Back to top |
|
 |
RuneBK Junior
|
Posted: 01.11.2003 19:41 Post subject: |
|
|
faani fra Ã…lebyen wrote: | hat hat hat
forbanna møkkalag |
Ja, ja. Ikke så mye hat nå da. Skjønner at du er skuffet over RBK, det var jeg også like etter kampen, for jeg hadde håpet at Aalesund skulle berge plassen. Nå, noen timer etter kampen tar jeg det ikke så tungt, alle lag som rykker ned har bare seg selv å takke. Aalesund har rotet bort for mange poeng på slutten av kampene i år, hadde de bare holdt i 90 minutter så hadde de berget med god margin. Skjønner godt at Aalesundsupportere er veldig skuffet, men Aalesund kommer tilbake, det håper jeg av hele mitt hjerte. Var på kampen mellom Aalesund og RBK i sommer og må bare si at Aalesundsupportere og folk ellers i Aalesund er supre. STÅ PÅ I AALESUND, KOM DERE TILBAKE TIL TIPPELIGAEN FORT SOM F...!!!  |
|
Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 01.11.2003 19:45 Post subject: |
|
|
Helt enig! Aarøy & co bør komme seg tilbake i tippeligaen fsf!  _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
Back to top |
|
 |
charg3r Junior
|
Posted: 01.11.2003 20:10 Post subject: |
|
|
Faen i helvete!
Mistet ALL respekt for Rosenborg i dag.. Bare så det er sagt!
Vi er tydeligvis ikke det eneste laget som ikke holder i 90 minutter.. _________________ Aalesunds FK - T I P P E L I G A 2 0 0 5 |
|
Back to top |
|
 |
RuneBK Junior
|
Posted: 02.11.2003 02:23 Post subject: |
|
|
charg3r
Synd du mistet respekten for Rosenborg i dag, men du kan aldri stole på at andre skal gjøre jobben for deg. Aalesund burde gjort denne jobben for lenge siden. Så charg3r, opp med hodet, dere kommer sterkt tilbake i 2005. |
|
Back to top |
|
 |
Matteh Junior
|
Posted: 02.11.2003 03:18 Post subject: |
|
|
Rosenborg har sine dårlige dager og dette var en av dem.
Så ikke skyld på RBK. Som det ble sagt har dere rota bort allt for mye poeng!
Men håper dere kommer tilbake i 2005! |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 02.11.2003 15:22 Post subject: |
|
|
Elendig rosenborg.....! Greit nok at vi hadde en dålig dag, men det skal likevæl ikke gå ann....!!! Føle med dokker Aalesund suportera..... Jeg blei forbanna når Tromsø scorte... Ønske dokker tilbake i 2005, å så håper jeg gjerne at dokker får 2. plassen i tippeligaen også.... å om dokker tar 1. plassen så kommer jeg heller ikke til å gråte en tåre....! Jeg skammer meg litt over Rosenborg!  |
|
Back to top |
|
 |
olaola80 Senior
|
Posted: 02.11.2003 20:10 Post subject: |
|
|
Rosenborg er ute av form og har vist det i de siste kampene. Likte ikke at Aalesund måtte ta turen ned i 1.divisjon jeg heller med den scoringen 3 minutt på overtid, men.... Det eneste positive er vel at "I" og Enga kan rykke ned mot Keiko og Sandefjord!  |
|
Back to top |
|
 |
jenta(aafk) Junior
|
Posted: 02.11.2003 22:10 Post subject: |
|
|
greetings faani & charg3r...og takk for medfølelsen fra RBK supporterne..
Så får dere heller oppfordre laget deres om å prøve litt (les:en god del) hardere neste gang!!
Sees på medaljeplass i 2005! _________________ TIPPELIGA 2005! Stormen herja i nordvest.... |
|
Back to top |
|
 |
charg3r Junior
|
Posted: 04.11.2003 15:39 Post subject: |
|
|
Uff..
Ble skrevet mest i sinne, men jeg kommer bare ikke over hvor jævla nære vi var.
@£"!# :evil:
Pluss at, ut i fra det jeg har hørt, så satt Hareide Riseth OG Hoftun opp på topp, når RBK var presset. Var jo dømt til å slippe inn da.
Men, men..
Som sagt: VI MØTES I 2005! _________________ Aalesunds FK - T I P P E L I G A 2 0 0 5 |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 05.11.2003 00:51 Post subject: |
|
|
charg3r wrote: |
Pluss at, ut i fra det jeg har hørt, så satt Hareide Riseth OG Hoftun opp på topp, når RBK var presset. Var jo dømt til å slippe inn da.
|
Da har du nok ikke hørt helt riktig, unge mann. Riseth ble flyttet opp som midtspiss, det er riktig., men ikke Hoftun(men opp på dødballer som han alltid bruker). Her er forklaringen på rokeringene på RBK:
Stensaas ble skada og bytta med Torjus Hanseen på venstreback. Så ble midtspiss Frode skada. Naturlig bytte her hadde vært Azar, men han er også skada. Dvs. Ikke så mange hodesterke spisser å sette inn. Følgelig rokering ble altså gjort: Frode ut, Solli inn på midtbanen. Strand ned på høyre back og Basma inn i midten sammen med Hoftun. Og Riseth opp som spiss. Altså fremdeles 4 i backrekka.
Rokeringene ble gjort pga av skadene og selvfølgelig ikke for at vi skulle la Tromsø vinne. Og slik Tromsø spilte, lå langt tilbake i 4-5-1, var det ikke noe bakrom. Ingen av kjappføttene(Brattbakk,Storflor eller Enerly) kom til sin rett. Tromsø spilte taktisk klokt og kompakt bakover. Og for tida har RBK svært vanskelig for å spille seg gjennom slike forsvarsverk.En hodesterk midtspiss som vinner duellene etter innlegg og langballer er da siste utvei(men vi liker ikke å spille slik). Riseth var faktisk eneste alternativet på det tidspunktet i kampen, som kunne fylle den rollen.
... så da så .. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
lavendel Junior
|
Posted: 05.11.2003 18:53 Post subject: |
|
|
rbk... æ itj se sølj lenger.... korfor d
dæ vet itj e nei minj at dem spelle dåle d kan e vårrå enig ti....  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 08.11.2003 01:53 Post subject: |
|
|
lavendel wrote: | rbk... æ itj se sølj lenger.... korfor d
dæ vet itj e nei minj at dem spelle dåle d kan e vårrå enig ti....  |
Det er fullt lovlig å skrive på norsk. Selv om jeg er trønder så har jeg STORE problemer med å forstå hva du egentlig prøvde å si her. Kan kanskje begrense bruken av smileys litt også. Prøv å plasser de der de hører hjemme
Utrolig vanskelig å si akkurat hvorfor RBK spiller så dårlig for tida. Men at det har noe med å gjøre at seriemesterskapet har vært avgjort i evigheter er jeg overbevist om. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
|