Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Posted: 07.08.2003 09:48 Post subject: Rosenborg- Boh. kampen
Etter at jeg har kritisert Ståle i nesten hele sesongen har det snudd seg til storstillt beundring.
Har vi en bedre vestreback i Norge ? Fart,skudd og delaktig i det offensive spillet!!
Etter Espens gjeninntreden i målet virker hele forsvarsrekka tryggere. Lengre og mere offensive løp av begge sidebackene og i innimellom av midtstopperne.
Ørjan tilbake i storslag, Roar nærmer seg toppform.
Alle "spissene" scorer. Unge Solli................. helt konge...
Kansje sesongens beste omgang (2.)
LIVET ER HERLIG _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN
andre omgang som ble spilt i går var topp. Solli kom jo inn å tok helt styring. VELDIG bra. Så utrolig synd han ikke scora på skuddet han prøvde å sette etter raidet. Absolutt en mann for fremtiden. Roar Strand viste veldig gode takter. Skaffet RBk mange gode sjanser. Det er fortsatt like morsomt når Hoftun blir med fremover på banen! Det går HVER gang Men hva han gjorde på venstre vingen i går kan jeg ikke helt skjønne.
Når det gjelder spissrekka ble jeg ikke så veldig overasket. Veldig mye slurv der, iallefall på føste omgfangen. Skulle ha hatt inn enerly tidligere! Men alt i alt var dette en veldig god og underholdene kamp
Terningkast 5 _________________ Life is good, life is fotball