| View previous topic :: View next topic |
| Rosenborg BK - SFK Lyn |
| Hjemmeseier |
|
88% |
[ 8 ] |
| Uavgjort |
|
11% |
[ 1 ] |
| Borteseier |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 9 |
|
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 05.08.2003 17:57 Post subject: Rosenborg - Lyn |
|
|
Jeg er på ferie for tida, men det ser ut som at alt går bra her på rbkweb.com uten min hjelp. :)
Jeg tenker nok en gang litt langsiktig; nemlig helt til søndag. Tenkte at jeg kunne starte en tråd angående RBK - Lyn.
Forhåpentligvis revansjerer Rosenborg seg allerede i morgen (onsdag) mot Bohemians etter den elendige kampen mot Brann, men også mot Teitur og co håper jeg på festfotball.
5-0 ble det for noen uker siden, og så får vi se hvilken taktikk Teitur velger denne gangen - 8-1-1?  |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2003 21:15 Post subject: |
|
|
| 8-1-1..? Nåja... Slik Fridtjof har lagt opp taktikken tiligere i sesongen tror jeg det er mer fare for at det er han som starter 8-1-1... Rosenborg er jo sluttet å angripe etter at han tok over! Dersom Teitur har gøts til å angripe tror jeg Rosenborg vil få en tøff kamp og må spille på flaksen sin! Derimot vist Teitur legger seg bakpå tror jeg Rosenborg det kan bli flere baller i nettet enn det ble i cupen..! |
|
| Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 06.08.2003 10:22 Post subject: |
|
|
Jeg tror RBK skjerper seg etter den bedrøvelige Brann kampen.
Har tro på 2-0 seier, men det skumle er at begge målene kommer på dødball.
Savner den mere rett på mål stilen, hvor vingene brukes og sidebackene er mere med offensivt.
Her tror jeg at Fritjof har forandret RBK fra Eggens storhetstid.
Husker jeg feil eller var ikke Bastma toppscorer etter 4 kamper i fjor med 3 mål.
Det er nok riktig og trygge bakover når man spiller i CL, men på Norsk jord mot Norske lag bør vi spille på "gamlemåten" _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN |
|
| Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 06.08.2003 11:48 Post subject: |
|
|
Lag som ikke tør å angripe på Lerkendal vinner aldri! Det skjedde for lyn i cupen, og det kommer til å skje for lyn i serien. Teitur har dessverre ikke peiling på fotball - det har han vist i Brann og det viser han nå med lyn. Vi vinner komfortabelt igjen 4-0
Til toavo: Han heter ikke Bastma, men Basma!!! |
|
| Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 06.08.2003 13:23 Post subject: |
|
|
| Ludakris wrote: | Lag som ikke tør å angripe på Lerkendal vinner aldri! Det skjedde for lyn i cupen, og det kommer til å skje for lyn i serien. Teitur har dessverre ikke peiling på fotball - det har han vist i Brann og det viser han nå med lyn. Vi vinner komfortabelt igjen 4-0
Til toavo: Han heter ikke Bastma, men Basma!!! |
Takker for den korrigeringen Ludakris, men var det BASMA som var toppscorer etter 4 kamper i fjor? _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.08.2003 20:52 Post subject: |
|
|
2-0, og tre nye poeng.
Det gikk bra til slutt! :)
NÃ¥ gleder jeg meg til Depor!