View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.05.2003 16:23 Post subject: Ja, vi elsker Espen Johnsen |
|
|
Må bare uttrykke min enorme beundring over Espen Johnsen. Jeg visste vi hadde norges beste reservekeeper i fjor. Jeg visste også at han var/er en fremtidig landslagsmann. Men at han har en så enorm rekkevidde og klarer å ta de mest utrolige baller, det visste jeg ikke. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til at Espen skulle være førstekeeper. Jeg visste jo hvor fantastisk god Arni er, men ikke at Espen er minst like fantastisk. Benparadene mot Sogndal er noe av det beste jeg har sett av en rosenborg keeper på lenge. Han har vært sikkerheten selv i alle årets kamper. Så også mot Odd. Strafferedningen mot Odd på Søndag var det som virkelig utløste denne enorme beundringen over Espen. Hvis Erik Holtan foretrekkes fremfor denne mannen på landslaget, ja, da er jeg rede til å dra frem hagla og skyte landslagsledelsen.  _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 27.05.2003 16:37 Post subject: |
|
|
jeg er HELT enig  |
|
Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 27.05.2003 16:48 Post subject: |
|
|
Joakleis skrev: Så også mot Odd.
kan ikke akkurat si at alt Espen gjorde mot Odd...
Virket ikke helt bra på 1. målet, men utnom det har han vært helt fantastisk i år... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.05.2003 17:28 Post subject: |
|
|
Nei, kampen mot Odd var ikke det store. Jeg så selv kampen på webTV, og Espen hadde flere usikre inngrepener...
Men han kommer sterkt tilbake mot LSK i morra! |
|
Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 27.05.2003 23:07 Post subject: |
|
|
Signaturen min sier det meste!  _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|