| View previous topic :: View next topic |
| Bør Storflor spille mer?? |
| Ja, spill så mye som mulig!! |
|
62% |
[ 5 ] |
| Nei han er ikke god nok! |
|
37% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 8 |
|
| Author |
Message |
m@ds Senior

|
Posted: 13.05.2003 08:39 Post subject: Mer rullering! |
|
|
Som vi har sett nå, så har vår fremtidige håp på venstrevingen etterlyst rulleringen som Åge Hareide hadde lovt ham. På 5 kamper har han bare spilt 41 min. Jeg vet at Brattbakk spiller der nå og gjør det bra, men Storflor er mye raskere enn Harald (faktisk en av Tippeligaens raskeste) og kan true bakrommet. Hva med denne angrepsrekka uten skader:
Enerly - Brattbakk - Storflor
Den kunne vært meget god med vinger som er Rosenborgs varemerke. Brattbakk er ikke en ving. Han er en som scorer mål og det hadde vært bedre for han hvis han var foran målet istedet for på sida av det.
Hva med å slippe til vårt store håp eller hva Åge?? _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 13.05.2003 09:44 Post subject: |
|
|
hørtes fornuftig ut HVIS rosenborg skal true bakrom, men hvis de spiller mot lag som ligger lavt, må de nesten ha karadas\johnsen på banen som midtspiss! Jeg begynner å lure på hva Fritjof mener med rulering, om det er å starte med det beste laget, og sette folk inn når seieren er avgjort, eller om det er å starte med de unge lovende spillerene ?
Men vi må ikke glemme at George er i form, han ligger på topp 4-5-6 plass på vg's topp 10 angripere, er bare brattbakk av rbk'erne som er over han!
Ser for meg dette angrepstrioen:
Brattbakk\Storflor Brattbakk\Karadas George\Enerly |
|
| Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 13.05.2003 11:29 Post subject: |
|
|
Helt enig ,med Mads...
har tenkt på den angrepsrekka selv.... |
|
| Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 13.05.2003 13:21 Post subject: |
|
|
George storspiller og bør få beholde plassen så lenge han fortsetter med det. Heller:
Storflor - Brattbakk - George |
|
| Back to top |
|
 |
Kienast Junior
|
Posted: 13.05.2003 16:04 Post subject: |
|
|
| Jeg synes Storflor ihvertfall skulle startet cup-kampen i dag, han er god nok for det, selvom jeg er enig i at de må få en fast startellver. Litt rullering må nok forekomme for at alle skal få litt spilletid. |
|
| Back to top |
|
 |
Kienast Junior
|
Posted: 13.05.2003 16:05 Post subject: |
|
|
| Jeg synes Storflor ihvertfall skulle startet cup-kampen i dag, han er god nok for det, selvom jeg er enig i at de må få en fast startellver. Litt rullering må nok forekomme for at alle skal få litt spilletid. |
|
| Back to top |
|
 |
|