View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
LOST Proff

|
Posted: 10.07.2006 15:55 Post subject: Nettverk av frivillige |
|
|
Nettverk av frivillige i diskusjonsforum koblet til RBK.
Lurer på hva dere tror, om det er mulig..? Jeg prøvde å starte en tråd ( http://www.rbkweb.no/foru...php?t=2574 ) men trakk vel inn alt for mange ting i en tråd, så jeg skal prøve å dele det litt opp.
Det jeg har tenkt på er en tråd der folk kunne komme med sine egne ideer(ikke diskusjoner)...for så senere diskutert disse og prøvd å bli enige om hvilke av ideene som er geniale.. for så å legge dette fram for en eller flere personer med inflytelse i RBK. Syns vi kunne ha prøvd iallefall.
Hvis dette hadde fungert kunne kanskje RBK hadde hatt interesse å gitt oss en kontaktperson(f.eks en hjelpetrener) som vi kunne ha lagt fram forslag til, og at denne personen kunne ha brakt ideene/forslagene/rådene vidre inn til klubben.
Forslagene kunne f.eks ha vært :
Det jeg foreslår nå : Et nettverk av frivillige i et diskusjonsforum koblet til klubben
Tips om talenter, spillere i andre land
Innspill om ernæring, treningslære, restutisjonsteknikker ol.
Forslag til fotballskoler osv...
Mener ikke at folk skal komme med ideer i denne tråden nå, men bare en diskusjon om det hadde kunnet ha vært til hjelp for RBK og HVORDAN DETTE KAN GJENNOMFØRES... Nesten et slags dugnadsarbeid for klubben. |
|
Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 10.07.2006 16:15 Post subject: |
|
|
Begynner å lure på om jeg har brukt rett ord... FRIVILLIGE høres litt rart ut men  |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 10.07.2006 19:17 Post subject: |
|
|
RBK bryr seg ikke en dritt om hva både du og jeg og andre mener. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 10.07.2006 19:32 Post subject: |
|
|
Og hvis de bryr seg, så er det bare å titte innom forumet.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 11.07.2006 10:13 Post subject: |
|
|
I tillegg så tror jeg RBK har tilgang til den samme informasjonen - og vel så det, som vi har... _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
|