English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Zlatan the king (don't whíne)

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zlatan är bäst
Junior

PostPosted: 23.10.2002 16:19    Post subject: Zlatan the king (don't whíne) Reply with quote

I can't understand Bratseth comments, they are unnecessary.
It's obviously ok to pull in Zlatans sweater everytime the players can't follow in Zlatans pace. I don't think that Rosenborg players are the most fair players, why whine ? I feel that it's up to the referee to take those decisions as with the other decisions. Complain on the referee instead.

The only drittsekk out there is Bratseth !! Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 23.10.2002 16:53    Post subject: Reply with quote

Forstår ikke hvorfor du skriver på engelsk - du er jo svensk, "Zlatan är bäst"! Jeg svarer i alle fall på norsk:

Bare det å forsøke å slå til en motspiller skal være rødt kort. Zlatan ikke bare prøvde, men lyktes også med å slå til Erik Hoftun i går kveld:

I tillegg fortsatte svensken å knuffe og dytte til Hoftun gjennom hele kampen. Greit nok at heller ikke Erik er "mors beste barn" - han holder en del i trøya til Zlatan, men når Skåne-idioten dytter Hoftun overende like etter pause i ren irritasjon, er det noe feil et eller annet sted i hodet på ham!

Konklusjon: Zlatan skulle ha hatt rødt kort i første omgang, og dyttingen etter pause var soleklart gult kort. Med andre ord skulle Ajax-spissen vært utvist!
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 23.10.2002 17:54    Post subject: Reply with quote

bildet viser klart hva som foregår. Trenger ikke si mer enn det. Et bilde er et bilde.

Jeg er helt enig med Rune Bratseth som kaller Zlatan Ibrahimovic for drittsekk. Han er en drittsekk når han helt umotivert dytter/slår Erik Hoftun, og regelboka sier klart at det er rødt kort.

Jeg hadde en gang respekt for gutten. Men den har jeg nå mistet. Jeg liker ikke spillere som slår eller dytter sine motspillere. Fotball handler ikke om å slåss. Vil han drive med det kan han ha en stor fremtid innen bokseringen.

En enkel og grei konklusjon er da at Zlatan burde blitt utvist uansett. En skandale at han ikke blir det. Men det ble ihvertfall uavgjort, og rbk har et håp. Evil
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 23.10.2002 21:06    Post subject: Reply with quote

Jeg er totalt enig med Bratseth!
Zlatan skulle helt klar tha vært utvist! Slike unge spillere som ikke klarer å oppføre seg burde ikk få spille Evil

Det var ikke lett for dommeren og se det men slik skal ikke gjøres på en fotballbane Mad Zlatan er den spilleren med dårligst oppførsel i Europa i følge meg Evil
Back to top
View user's profile Send private message
hermsty
Senior

PostPosted: 25.10.2002 11:30    Post subject: Reply with quote

usportslig!!!!! Man slår ikke til spillere... Og man knuffer heller ikke en spiller i bakken bare fordi har selv er redd for å falle. JA til Videodømming Rolling Eyes
2mas
Sjef

PostPosted: 25.10.2002 14:30    Post subject: Reply with quote

Nesten like irriterende er det at Zlatan nekter på at han har gjort noe. I tillegg mener han at han som er "superstjerne" ikke trenger å bry seg om påstander fra "lille" Rosenborg: - Hvorfor skulle jeg bry meg om Rosenborg?

Faen, at det går an! Mad
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 25.10.2002 15:19    Post subject: Reply with quote

Helt enig, 2mas!
Når du har slått og sparket en motstander 2 ganger bør du legge deg flat istedet for å påstå at du ikke har gjort noen tinh Evil
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 24.04.2003 12:48    Post subject: Reply with quote

Hoftun får støtte av enda en midtstopper i sitt syn på Zatan:

Zlatan är en skit!

AC Milans Alessandro Nesta møtte svensken i duell etter duell under gårsdagens kvartfinale i Champions League, og har følgende konklusjon:

- Zlatan är en skit!

- Först fick jag en smäll av Litmanen, men det var inte meningen och sånt händer i fotboll. Men sedan gjorde Zlatan det med flit (på norsk: vilje). Han är en skit! sa Nesta.

Läs mer: Zlatan är en skit!

Fint at også andre har funnet ut dette! Det var på tide! Laughing
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 25.04.2003 16:16    Post subject: Reply with quote

Zatan suspendert i fem kamper

Flere enn Hoftun og Nesta har fått merke at Zatan bruker knyttneve, albue etc. ute på banen:

Den kontroversielle Ajax-spissen Zlatan Ibrahimovic ser ut til å måtte avslutte sesongen på tribunen. 16. april plantet han en albue i ansiktet på Feyenoord-backen Gerard de Nooijer. Det nederlandske fotballforbundet har sett episoden på video, og tok etter dette avgjørelsen om den lange utestengelsen.

Les mer: Zlatan utestenges i fem kamper
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb