View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 23.05.2006 15:07 Post subject: Norge - Sør-Korea |
|
|
Blir det fotballstreik til helgen, er det usikkert om det blir landskamp.
- Det får vi ta som det kommer. men i utgangspunktet mener vi streiken ikke bør ramme landslaget fordi dette er et representasjonsoppdrag. Og vi er ikke en part i en eventuell konflikt, sier Roger Solheim.
Les mer: Streik kan stoppe Korea-kampen |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 23.05.2006 15:09 Post subject: |
|
|
Steike, hadde ikke tenk over det.
Det er da meget synd, jeg har kjøpt billett!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.06.2006 21:12 Post subject: |
|
|
Det skremmer meg at de norske spillerne skyter like hardt som jeg gjør med en badeball/ballong... |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 01.06.2006 21:46 Post subject: |
|
|
Fy faen, betalte 50kr for at se kampen og blev mildt sagt skuffet. Strømstad var dog ndtagelsen, han var overlegent vores bedste spiller. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 02.06.2006 16:28 Post subject: |
|
|
Skuffende kamp, må jeg si. Men etter kampen mot Paraguay måtte det vel bli en nedtur uansett.
Jeg synes Tommy Svindal Larsen spiller skikkelig bra i disse kampene, dog. Hadde vi hatt ham, eller en liknende type, i RBK ville vi kanskje hatt spillet mer på gli nå. |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 03.06.2006 00:00 Post subject: |
|
|
TAF wrote: | Jeg synes Tommy Svindal Larsen spiller skikkelig bra i disse kampene, dog. Hadde vi hatt ham, eller en liknende type, i RBK ville vi kanskje hatt spillet mer på gli nå. |
Jeg må si meg svært uenig i dette, i hvert fall med bakgrunn i kampen mot Sør-Korea. Svindal Larsen var på etterskudd i hele kampen og hadde en elendig avslutning da han var alene foran mål. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 04.06.2006 12:40 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i at han kanskje ikke var like imponerende mot Sør-Korea som mot Paraguay, men jeg mener fortsatt det jeg sier.
Hva angår den situasjonen du beskriver, er jeg uenig. Han får et hardt innlegg fra høyre, delvis bakfra. At han i det hele tatt treffer ballen når han prøver på en spektakulær hel volley, tyder på rimelig god teknikk. Så vidt jeg kunne se på reprisen, var det heller ikke mye om å gjøre at han satte den i kassa. Han skal uansett ha pluss i margen for at han prøvde noe så "unorsk" som å skyte til på direkten, heller enn å forsøke en heading (som nok ville mislyktes fra den vinkelen og distansen) eller å dempe ballen først (som ville gitt backen tid nok til å komme i kroppen på ham).
Forøvrig mener jeg fortsatt at han ville vært et aktivum i RBK. Siden han bare er 32 år, ville han jo også hevet gjennomsnittsalderen i førsteelleveren vår betraktelig. |
|
Back to top |
|
 |
|