English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tore Reginiussen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 103, 104, 105  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 22.08.2020 17:02    Post subject: Reply with quote

Huber wrote:
TR er dessverre ikke lenger markant bedre enn de to andre


100% uenig. Det er klasseforskjell. Tore har en posisjonering som er flere divisjoner høyere enn begge de to nevnte. Vil heller ha han i 4 år til enn Hovland..

Trolig kjøper vi en stopper som spiller med Tore ut neste år med en av de to muppetene som backup (om vi ikke klarer å overtale Besim til å komme tilbake før).
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.08.2020 00:40    Post subject: Reply with quote

– Det er alltid vanskelig å gi seg, så jeg finner nok aldri et ideelt tidspunkt. Jeg begynner å bli voksen, og det er nok de færreste som spiller hjemlig serie, i Europa og på landslaget når de er 35 år. Det er siste fase nå, det har jeg innsett.

– Hva om Åge Hareide vil ha deg med videre?

– Jeg har ikke snakket med Åge enda. Slik det ser ut nå, så skal det mye til for at jeg fortsetter etter sesongen.

– Hva skal til?

– Det vet jeg ikke selv engang. Det går lite på lyst og motivasjon, men det er en tid for alt. Jeg har en tanke om at jeg skal kunne bruke mer tid på familien, slik at jeg kan følge opp dem. Årene går fryktelig fort og han eldste er snart åtte år, sier RBK-bautaen.

Les mer: RBK-kapteinen har prøvd å gi seg: – De er flinke til å overtale meg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 30.08.2020 02:58    Post subject: Reply with quote

Nå har ikke jeg Nidaros abonnement så får ikke lest hele saken, men snakker han altså om å gi seg etter inneværende sesong?

Kanskje ikke overraskende da han pratet om å gi seg for et år siden, men vil tro at om Norge kvalifiserer seg til EM så vil det være en av tingene som kan trigge han til å ta et år til i så fall. Tar nok en prat med Lagerbäck da for å finne ut om han ligger an til å få være i EM troppen eller ikke.

Kan vel kanskje forklare ryktene om at vi ser etter en stopper allerede nå, hvis de tror at Tore gir seg etter sesongen. Eller så har det med at Åge har hatt noen klare krav og ønsker fra dag en og at han ikke trenger resten av sesongen på å bedømme troppen for å finne ut hvem som burde gå og hvem som burde komme.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 30.08.2020 03:40    Post subject: Reply with quote

Tore har vel truet med å gi seg i flere år nå, blir ikke overrasket om han fortsatt er her om to år. Uansett håper jeg vi henter inn et nytt førstevalg åkke som.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 05.09.2020 14:13    Post subject: Reply with quote

– Det var en tøff fight i går. Det smalt godt, og jeg fikk meg et par trøkker. Jeg fikk en i hodet rett før pause, som ga meg litt trøbbel og som jeg kjenner litt i dag, sa Reginiussen på landslagets pressekonferanse lørdag.

– Det er liten sannsynlighet for at jeg spiller mandag. Det kan hende jeg reiser hjem i løpet av morgendagen, fortsatte han.

https://www.nettavisen.no...14852.html
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 05.09.2020 14:28    Post subject: Reply with quote

Det siste vi trenger nå er enda en nøkkelspiller skadet.
Bare bra at Tore Reiser hjem ..
Landslaget er så pisse dårlig uansett, så det har ingen betydning om Tore spiller for Norge eller ikke
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.10.2020 21:08    Post subject: Reply with quote

Ifølge eiendomsoverdragelsene på Nidaros har landslagsspilleren solgt en eiendom på Persaunet til Eirik Bülow Langsæter og Julia Öman for 8.200.000 kroner. Overdragelsen er tinglyst 30. september.

Nidaros omtalte i januar at Reginiussen var i gang med å bygge en tremannsbolig på Persaunet, og salget nå omhandler én av seksjonene til nyboligen, ifølge eiendomsoverdragelsene.

Reginiussen har tidligere meddelt overfor Adresseavisen at han har planer om å bo i en av delene selv.

Les mer: Tore Reginiussen solgte bolig for over 8 millioner
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 08.10.2020 23:39    Post subject: Reply with quote

Tore har vært svak lenge for oss, med noe glimt av storhet. I kampen mot Serbia viste han imidlertid frem at han er langt unna nivået han var.

Det må jobbes med erstatter nå! Han tar nok ikke en sesong til.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 08.10.2020 23:39    Post subject: Reply with quote

Jeg har aldri sett en stopper bli så herjet med som Tore ble i kveldens landskamp. Tapte absolutt alle dueller og falt så mye av det var 100% umulig å havne i offside for Serberne. I tillegg var det den vanlige kvaliteten med ball. Dersom vi skal drømme om å spille mot Europeisk ok motstand bør Tore gi seg til jul. Har vært en bra spiller for oss , men er nivåmessig fritt fall. Det har forøvrig vært synlig i hjemlig serie i hele år. Her ble det dessverre så alt for tydelig. Lurt å gi seg nå og ikke ta en Hoftun.
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
Platon.XI.XI
Senior


Joined: 09 Oct 2019
Posts: 204
Location: Trondheim

PostPosted: 08.10.2020 23:51    Post subject: Reply with quote

Tore har gjort jobben sin, og vel så det! Nå tror jeg det er lurt å ta en Marit Bjørgen før han ender opp som Britney Spears.
_________________
Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.


Nils A. Eggen
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 09.10.2020 00:09    Post subject: Reply with quote

Etter min mening så skulle vi ha tatt og kvittet oss med Tore R. for 2-3 år siden.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 09.10.2020 00:12    Post subject: Reply with quote

Blir vel kroken på døra på karrieren nå vil jeg tro. Virket ikke veldig innstilt på å fortsette i intervjuet som er linket til noen poster tilbake her, og nå som ikke EM lenger er der så går han nok løs på sine 10 siste RBK kamper etter landslagspausen.

Kommer i så fall til å skje mye i forsvarsrekkene inn mot neste sesong. Med unntak av Holmar så kommer fort resten av forsvarsfireren til å være ny.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 09.10.2020 00:24    Post subject: Reply with quote

Joestlaachmkr wrote:
Etter min mening så skulle vi ha tatt og kvittet oss med Tore R. for 2-3 år siden.


Tullprat. Han har vært vår klart beste stopper frem til Holmar kom. Hvis man skulle kvittet seg med noen så er det de som har vært klart svakere. Det er dog en prekær mangel på gode midtstoppere i Norge pr. i dag, noe som er reflektert gjennom at Hovland og Tore er på landslaget. Skoen trykker først og fremst på det at vi mangler speiderapparat og søker for snevert og er fastlåst på trøndelag/norge/skandinavia.
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3533
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 09.10.2020 00:33    Post subject: Reply with quote

Men blir han klar til neste kamp for oss? Ble vel byttet ut med skade
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 09.10.2020 03:56    Post subject: Reply with quote

Håper det går bra og at han kan få en verdig avslutning om han nå skulle velge å legge opp. Flott type. Virkelig vært en bauta for oss de 8 årene han har vært her.

Smått utrolig å tenke på at han var ganske skadeplaget i ung alder mens han i RBK knapt har misset en kamp med unntaket av når han røk akillessen i 2015. Den skaden var vel for øvrig det som gjorde at Holmar etter hvert spilte seg varm i RBK trøya.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 507

PostPosted: 09.10.2020 09:58    Post subject: Reply with quote

Forøvrig synd at han sannsynligvis takker av til tomme tribuner.
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3944
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 09.10.2020 10:03    Post subject: Reply with quote

Tror man skal være noe forsiktig i å dømme Tore ut fra en landskamp.
I ES standard er Tore mer enn god nok og en svært viktig brikke i laget vårt. Det at landslaget ser til eldre og noe "velbrukte" forsvarsspillere skal ikke brukes mot f. Eks Tore.

Han vil kunne markere seg i ES i både en og to sesonger til han, men har lite å gjøre på et tafatt landslag.
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 09.10.2020 11:41    Post subject: Reply with quote

Nå må RBK forstå at han kan ikke være en bærebjelke til neste sesong. Jeg vil ikke ha Hoftun 2 som springer 60m på 12.00 i en alder høyt oppe i 30 åra. Det er tydelig at REG er på vei ned og han har blitt dårligere. Lavere fart er helt tydelig. Har ikke klubben lært på dette nå heller? Han kan være reserve til neste sesong. Jeg håper han legger opp for egen og RBK sin del. Nok er nok. Man bør ikke dra dette for langt så vi sitter igjen med fæle minner om 5-2 tap mot LSK fordi REG blir totalt fraløpt fra en eller annen nigerianer RBK ikke kjente til som LSK hentet for nesten ingen kroner.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 09.10.2020 12:52    Post subject: Reply with quote

Pinne69 wrote:
Jeg har aldri sett en stopper bli så herjet med som Tore ble i kveldens landskamp.

Da fulgte du ikke særlig med, for i samme kamp spilte det en Ajer - og han så enda dårligere ut!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 09.10.2020 12:53    Post subject: Reply with quote

Håper Tore tar et år til!
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 09.10.2020 13:02    Post subject: Reply with quote

Jeg for min del syns Senador er ALT for positiv.

.. til LSKs opprykkssjanser. Very Happy
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 09.10.2020 14:12    Post subject: Reply with quote

Forsvarsrekka i går besto av spillere i sin beste alder pluss ToreR, de ble minst like herjet med som vår mann og litt til. Alesami var hårreisende svak..
Tore holder god ES standard ennå, men ikke europeisk nivå - ingen norske stoppere gjør det per nå.
Dette er nok hans siste sesong, han har vært en meget bra og viktig spiller for oss og vil gå inn i rekken av store RBK spillere mener jeg
Back to top
View user's profile Send private message
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 09.10.2020 21:48    Post subject: Reply with quote

Hedon, var det en spøk det med at Ajer var dårligere enn Tore? Altså, Reg lå på magen etter HVER eneste luftduell. I tillegg forstyrret han spissen null så alle avslutningene hadde bra kraft. Ajer tapte kanskje 50% av duellene og var dermed svak, men han var ikke i nærheten av Tore-nivå. Blir ny makker til Holmar i neste vindu:)
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 09.10.2020 22:06    Post subject: Reply with quote

Tore må legge opp før vi vil huske pinlige opptredener. Det passer å sette strek etter denne sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 09.10.2020 23:31    Post subject: Reply with quote

Syns også Ajer klarte seg vesentlig bedre enn Tore, men mulig det var mye jeg ikke la merke til da.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 103, 104, 105  Next
Page 98 of 105

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb