English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK-styret
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 19.11.2019 19:20    Post subject: Reply with quote

At tilskuertallene har gått rett til skogs er utrolig nok ikke min personlige mening, det er den faktiske realiteten. Du kan skylde på sparkingen av Kåre, rettsak osv alt du vil, men jeg er ganske overbevist om at vi glatt hadde hatt minst 15-16000 i snitt denne sesongen om det ble spilt en mer offensiv og underholdende fotball.

Tilskuertallene er omtrent så saklig som du får det. De er absolutte fakta, og et rimelig solid tegn på at det som presteres overhodet ikke holder mål. Om du mener at å fokusere på meg og å tilegne meg meninger og forutinntatte holdninger etter eget forgodtbefinnende er så voldsomt mye mer saklig så for all del..

Du kan gjerne fokusere på om Horneland fikk 2 eller 3 måneder før seriestart, men faktum er jo at vi kom til sesongstart fullstendig nedkjørt, og ble overløpt av alt og alle frem til midten/slutten av mai. I tillegg måtte Horneland slå full retrett på 4-2-3-1/4-4-2 planene sine. Han bommet med andre ord totalt på opplegget sitt.

Oppturen under CL-kvalikken kom mer som et resultat av at det var sluppet opp på treningen og vi var i bedre fysisk forfatning enn på våren, og at vi møtte et annen kampbilde enn i ES. De manglende relasjonene og samhandlingen kommer mindre til syne når man i større grad kan ligge bakpå og kjøre kontringer enn når man må føre kampene. Dessverre er det stort sett det siste som er tilfelle i ES (og prestasjonene i ES var heller ikke veldig imponerende i denne perioden), og da holder det ikke å bare skape sjanser på dødball og en og annen individuell prestasjon eller forsvarsfeil.

Om du er fornøyd med 5000 tilskuere og LSK-fotball på Lerkendal, så for all del, men absolutt ingenting av det Horneland har vist i 2019 sier meg at han er riktig mann for RBK.


Last edited by Sløvsekken on 19.11.2019 19:33; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 19.11.2019 19:32    Post subject: Reply with quote

Hva var tilskuertallet under Coolen da, Bakklandia?

Ja, og når du skal ta meg på fakta, så er det fint om du ikke lyver og/eller bevisst misrepresenterer fakta. Du drar fram de to bunnårene for sølvmedalje i 2016 og - 17, og påstår at det er standard. I fjor tok Molde 59, i 2015 var det 57 (Godset), så 60 (Perry/Kåre), 62 (Perry), 58 (Godset). Vi må tilbake til latterlige 2011, da vi stjal en bronse med 49 poeng, før vi finner en sølvmedalje (Tromsø, 53) med færre poeng enn det maksimale antallet vi kan få i år. Så var det 61 (Enga) og 56 (Molde, som er gode på billige medaljer).

Jeg må jo spørre:er du så dårlig til å søke, eller antar du bare at alle andre er det? Synes du selv du 'vurderer rettferdig'? Og hva sier det om styrken på argumentet ditt at du må forfalske statistikken for å underbygge din egen posisjon?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 19.11.2019 20:48    Post subject: Reply with quote

Ja, som jeg sa - rundt 55 poeng. Det innebærer alt fra 53 til 57 poeng. Jeg lyver ikke, du leste bare ikke setningen godt nok Wink
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 19.11.2019 20:52    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
At tilskuertallene har gått rett til skogs er utrolig nok ikke min personlige mening, det er den faktiske realiteten. Du kan skylde på sparkingen av Kåre, rettsak osv alt du vil, men jeg er ganske overbevist om at vi glatt hadde hatt minst 15-16000 i snitt denne sesongen om det ble spilt en mer offensiv og underholdende fotball.

Tilskuertallene er omtrent så saklig som du får det. De er absolutte fakta, og et rimelig solid tegn på at det som presteres overhodet ikke holder mål. Om du mener at å fokusere på meg og å tilegne meg meninger og forutinntatte holdninger etter eget forgodtbefinnende er så voldsomt mye mer saklig så for all del..

Du kan gjerne fokusere på om Horneland fikk 2 eller 3 måneder før seriestart, men faktum er jo at vi kom til sesongstart fullstendig nedkjørt, og ble overløpt av alt og alle frem til midten/slutten av mai. I tillegg måtte Horneland slå full retrett på 4-2-3-1/4-4-2 planene sine. Han bommet med andre ord totalt på opplegget sitt.


Oppturen under CL-kvalikken kom mer som et resultat av at det var sluppet opp på treningen og vi var i bedre fysisk forfatning enn på våren, og at vi møtte et annen kampbilde enn i ES. De manglende relasjonene og samhandlingen kommer mindre til syne når man i større grad kan ligge bakpå og kjøre kontringer enn når man må føre kampene. Dessverre er det stort sett det siste som er tilfelle i ES (og prestasjonene i ES var heller ikke veldig imponerende i denne perioden), og da holder det ikke å bare skape sjanser på dødball og en og annen individuell prestasjon eller forsvarsfeil.

Om du er fornøyd med 5000 tilskuere og LSK-fotball på Lerkendal, så for all del, men absolutt ingenting av det Horneland har vist i 2019 sier meg at han er riktig mann for RBK.


Publikumstallene er korrekte, men du svartmaler bunnen uten sesongkort.

Han kommer ikke på treningsopplegget- det er helt normalt å miste overskuddet når man øker treningsmengden, men det slo ut riktig etterhvert, og det er det vi høster fruktene av nå - i fjor avga vi poeng mot slutten, i år vinner vi poeng mot slutten.

Men som sagt, Horneland SKAL komme dårlig ut av deg for din del.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 19.11.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

Hvis slike ukvalifiserte påstander er alt du har å komme med så kan vi like godt legge ballen død her.

Hva treneren heter er forøvrig totalt uvesentlig for min del, så lenge laget spiller god fotball og klubben lever opp til potensialet sitt. Om Horneland gjør rent bord med festfotball neste sesong, så skal jeg være først i rekken til å si at jeg tok feil. For klubben sin del hadde det vært det optimale utfallet. Dessverre ser jeg lite i 2019 sesongen som tyder på at denne trenden plutselig snur i 2020. Snarere tvert i mot. Episoder som den med Åsen/Helland tyder jo på at han har mistet deler av garderoben også.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 19.11.2019 22:20    Post subject: Reply with quote

Ja, som sagt, du svartmaler fordi du har bestemt deg på forhånd. Du er vel fakitsk en av dem som kommerr til å bli lei deg når vi faktisk klarer medalje.

Litt oppfriskning av spillerstallen, så skal du se.

Og hivilke påstander - rettelse: fakta - er det du mener er ukvalifiserte? Jeg skjønnner at dte blir vanskelig å kontre fakta med bare forutinntatthet etterhvert, men det går i det minste ann å forsøke. å forsøke å avslutte diskusjonen når du inser at du ikke har stort å komme med, er bare feigt.

Og at du driter i hva trener heter, tror jeg ikke noe på. ikke tror jeg du bryr deg særlig om hvordan vi spilelr helelr, ås lenge vi vinner pokaler. tross alt, jeg har ikke hørt det uttale deg særlig skeptisk om fjorårsesongen, til tross for at flere enn meg har påpekt at den har ganske maange likehtstrekk spillemessig med denne. Men hei, vi vant, så da var jo det en god sesong, ikke sant?
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 19.11.2019 22:36    Post subject: Reply with quote

Om du absolutt skal vite det så har jeg vært mer eller mindre fast på Lerkendal siden 1984 og hatt sesongkort på Lerkendal i over 20 år på rad nå, og jeg er fortsatt en av de som faktisk gidder å møte opp. Så nei, jeg sitter ikke og håper på at vi ikke tar medalje.

Når det gjelder denne debatten derimot har du jo opplagt så lite å komme med hva gjelder sak her at du sitter og dikter opp en masse vås om hva jeg tror og mener i et desperat forsøk på karakterdrap. Makan til pisspreik.

Og jo jeg har uttalt meg rimelig hyppig om forrige sesong også, og at det vi presterte spillemessig ikke holdt mål. Jeg var også 100% enig i sparkingen av Kåre. Men det er vel enklere å dikte opp egne historier for å bygge under ens meninger ? Wink

Vi kan sitte her til nyttår uten å bli enig, og dessverre er livet for kort til å kaste bort på sånnt tullprat.Minn meg på det i desember 2020 hvis vi står med seriegull, e-cup deltakelse og 15000+ på tribunene igjen, så skal jeg gladelig skrive en beklagelse til Horneland om at jeg tok feil. Inntil det så forholder jeg meg til realitetene, som er at vi spiller kjip fotball, oppnår svake resultater og likegyldigheten sprer seg.


Last edited by Sløvsekken on 19.11.2019 22:48; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 19.11.2019 22:42    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
At tilskuertallene har gått rett til skogs er utrolig nok ikke min personlige mening, det er den faktiske realiteten. Du kan skylde på sparkingen av Kåre, rettsak osv alt du vil, men jeg er ganske overbevist om at vi glatt hadde hatt minst 15-16000 i snitt denne sesongen om det ble spilt en mer offensiv fotball.


Dette er helt klart riktig. Hadde vi begeistret fremfor poling, innkast og dårlige innlegg så hadde det kommet flere folk. Jeg tror også at disse elendige prestasjonene i EL kamp etter kamp har ført til at folk har gjennomskuet korthuset Rosenborg BK.

Fortsetter rævafotballen vil snittet ligge rundt 8/9000 neste år. Jeg tipper vi ender der neste sesong sammen med en 5.plass. Molde vinner nok et gull og kjøper Adengbenro for 11 millioner. Glansdagene er over. Det må tas drastiske grep for å unngå dette. Jeg ser ikke hvordan de skal snu dette nå. De kan jo ikke ansette kompetanse!
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 19.11.2019 23:03    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Sløvsekken wrote:
At tilskuertallene har gått rett til skogs er utrolig nok ikke min personlige mening, det er den faktiske realiteten. Du kan skylde på sparkingen av Kåre, rettsak osv alt du vil, men jeg er ganske overbevist om at vi glatt hadde hatt minst 15-16000 i snitt denne sesongen om det ble spilt en mer offensiv fotball.


Dette er helt klart riktig. Hadde vi begeistret fremfor poling, innkast og dårlige innlegg så hadde det kommet flere folk.


Tullprat - lerkendal-publikumet kommer når laget vinenr, uansett hvordan dte spiller. Det var ikke akkurat festfotball vi holdt på med under Hamren, f.eks, men iingen av de tre seongen han var involert i hadde snitt på under 15.000. Han hadde sågår høyere snitt i alle sine sesonger enn Kåre hadde i sine...

Det handler ikke om å bli underholdt på Lerkendal-tribinene, det handler om å være bortskjemte.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 19.11.2019 23:05    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Men det er vel enklere å dikte opp egne historier for å bygge under ens meninger ? Wink .


Jeg dikter ikke opp noe som helst, den osm dikter opp ting her er du, for å sverte Horneland. fabulerer om 66 % frafall av publikum, når realiteten sier 20 %, f.eks ...

Du har meninger, jeg har fakta.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 19.11.2019 23:09    Post subject: Reply with quote

De offisielle tilskuertallene inkluderer 8000 sesongkort, uansett om de benyttes eller ei. Om du hadde vært tilstede mot Glimt sist, så hadde du sett at det neppe var mer enn 6000 tilstede, og da er jeg faktisk ganske snill. Utenom tidlige cuprunder osv. så er det ganske så lenge siden Lerkendal har vært så glissent.

Og jo, du sitter og dikter opp og tilegner meg synspunkter og holdninger. Det er ingen automatikk i at kritikk betyr at man håper det går rett til helvette, som du virker å tro. Jeg er kritisk fordi jeg faktisk bryr meg om denne klubben, og det svir å se den underprestere så til de grader.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 19.11.2019 23:22    Post subject: Reply with quote

Nettopp - DU har bestemt at de underpresterer til tross for at vi har stet at dnene spilelrgruppa nar blitt dårligere sesong for sesong.

O gfordi du har betsemt deg for deg, må dte slevsagt være trenerens feil. for spåillerne er selvsgat helt uskyldig, og slevsagt mye bedre enn de ser ut som i år - selvb om de har spilt på akkurat samme ræva viset i snart 2 1/2 seosng. Jada, når du ikke får dte gullet du er avhengie av, da er dte selvsagt TRENEREN som er tidens verste. PUNKTUM!

Det er ikke noe jeg dikter opp - det re holdnignen din. det skinenr tydlig gjennom i logikken din. og ja, det er ikke noe mellomting. alt annet enn gukl ER katastrofe, eller "til helvete". i følge deg. det er tydelig når du blåser opp frafallsprosenten blant publikum, ugyldigjør gode pretsajsoner i europa og alt det andre du gjør for å få Horneland til å fremstå som mye verre og dårligere enn han i realiteten er. Bare fordi han ikke får det eneste vurderingskriteriet du byr rdeg om post-Kåre - Gull ,helst the double. SOm den bortskjemte Lerkendal-pokaljunkinen du er.

problemet er bare at laget ikke underprester. dette ER nivået det ligger på. Andre Hansen fant ett utenomjordisk nivå i fjor høst som reddet det kjære gullet ditt, men spillet var akkurat like ræva.

Men det gir du faen i, fordi det å ta hensyn til slikt passer ikke inn i agendaen din.

kritikk er helt fint, det, men da er dte DET du må komme med. ikke surmaga overdreven svartmaling.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 19.11.2019 23:26    Post subject: Reply with quote

Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 19.11.2019 23:37    Post subject: Reply with quote

Ja, sant, det er ikke så enkelt når du blir avslørt, og er too far gone til å kunne gå tilbake å faktisk kunne bruke argumnter lenger...

Jeg kjenner igjen "argumneteringen" fra div. SoMe-forum - den er identisk med andre som eenten er medgangssupportere og/eller KÅre-bitre, så derfor er dte ganske lett å se igrennom deg...

Netsen år, når vi vinner sreien igjen, da blir alt bra igjrn. selv om spillet skulle være like ræva for 3 sesong på rad...
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 20.11.2019 08:00    Post subject: Reply with quote

Seriøst, Bakkis, ro deg ned. Du har ikke avslørt noen, dere er uenige. På tide å legge av seg det der at du tror du har avslørt folk hver gang de himler med øynene av rantingen din.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 20.11.2019 09:45    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Ja, som jeg sa - rundt 55 poeng. Det innebærer alt fra 53 til 57 poeng. Jeg lyver ikke, du leste bare ikke setningen godt nok Wink


Snittet er på 57,4, medianen 57,5 og i 5 av 10 sesonger måtte man ha mer enn 57 poeng for å ta sølv. I 7 av 10 sesonger måtte man ha mer enn 55 poeng for sølv. Vi kan maksimalt få 54. Hva var det du sa? "Vurder rettferdig, takk!!", var det det?

Igjen: Hvorfor velger du å lyve? Det er jo beint fram idiotisk hvis du ønsker å bli tatt på alvor med de meningene du sitter med, og det burde kanskje være et tankekors at fakta motsier meningen din? Du burde kanskje justere deg litt, i stedet for å bli postfaktuell? Du trenger jo ikke å dokumentere at laget er resultatmessig godt nok for sølv for å forsvare Horneland, men da må du kunne argumentere med prestasjon kontra resultat. Klarer du ikke det?

Og hva skjedde med dokumentasjonen av det tilsvarende tilskuerfallet under Coolen?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 20.11.2019 17:21    Post subject: Reply with quote

Jeg lyver fortsatt ikke, du vrir på kriteriene for å få det til å se dumt ut - du operer med tiårs-perspektiv, jeg har sagt "De siste årene". Det er riktignok ett relativt begrep, men jeg har aldri vært borti at det defineres som ett tiårs-perspektiv. Jeg tenkte hele tiden siden Kåre tok over, altså de siste 5 årene, f.eks.

Og i tilegg var det dette med "rundt 55 poeng" altså IKKE nøyaktig 55 poeng, men 55-ish poeng. Det der påpekte jeg sist også, uten at du viser vilje til å ta det inn. Og veit du hva, da er selv både medianen og snittet i tiårsperioden du insisterer på innafor!
SÃ¥ ja, vurder rettferdig!

Det er som når Rekdal til stadighet messer om at man må ha rundt 30 poeng for å overleve en Eliteseriesesong - han mener ikke nøyaktig 30 poeng, han heller...

Jeg sa aldri at jeg skulle dokumentere noe rundt det, jeg bare reagerte på at ett snitt som gjelder for 2 trenere ble brukt som argument FOR den ene av trenerne, og ikke begge to, f.eks.

Jeg skjønner at du er på krigsstien og skal "ta" meg, men jeg skjønner ikke hvorfor.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 20.11.2019 17:22    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Seriøst, Bakkis, ro deg ned. Du har ikke avslørt noen, dere er uenige. På tide å legge av seg det der at du tror du har avslørt folk hver gang de himler med øynene av rantingen din.


Når man ikke har mer å komme med, hva er man da?
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 20.11.2019 17:22    Post subject: Reply with quote

Martyr der altså.
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1153

PostPosted: 20.11.2019 19:30    Post subject: Reply with quote

Noe morro å spore i siste artikkelen om Winsnes?
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 20.11.2019 20:29    Post subject: Reply with quote

Ikke utover at han offentliggjør at han har stilt seg tilgjengleig for styrerplass dersom komietten (og årsmøtet) ønsker det.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
jacsonø
Veteran


Joined: 15 Aug 2011
Posts: 1614

PostPosted: 22.11.2019 10:49    Post subject: Reply with quote

Og at Fredrik kansje ikke ser det som aller viktigst å fylle tribunene, når han uttaler seg slik i intervjuet:

Quote:
– Fotball betyr mye for mange, men det er ikke på liv og død slik jeg kan oppleve at det er i jobben min som lege. Idrett er artig og interessant, og vi har mulighet til å bidra med noe positivt for folk. Det er ikke så alvorlig som mange andre ting i livet. Det er mitt utgangspunkt, sier han.


For mange supportere er det vel nesten på liv og død om klubben lykkes sportslig.....
Quote:
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 22.11.2019 12:37    Post subject: Reply with quote

Ikke for å bli helt supporternazi, men når en vara i styret ser det som 'sitt utgangspunkt' at den rollen bare er artig og interessant og ikke så viktig eller alvorlig, så synes jeg jo ikke det er en kjempegod søknad om innvalg som fast styremedlem. Det er ikke uttalelsene til en fyr som brenner for verdiene til klubben, eller som har store visjoner på klubbens vegne.

Det samme kan man sikkert si om mange av de andre styremedlemmene, men jeg tror nettopp derfor man burde benytte enhver anledning til å velge noen som faktisk bryr seg personlig, framfor en eller annen klubbveteran som først og fremst vil holde kontakten med miljøet, og ellers er (tilsynelatende) ganske pragmatisk på hva han står for.

Og så smaker jo uttalelsene dessuten litt av 'Brain Surgeon', men nå skal jeg ikke påstå at han tar feil heller.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 22.11.2019 13:01    Post subject: Reply with quote

Joda, men han sier ikke at jobben ikke er alvorlig, men at den ikke er så alvorlig som andre ting i livet. En selvfølgelighet så klart,men det gir han muligheten til å si at han har en viktig jobb.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 22.11.2019 14:16    Post subject: Reply with quote

Det er jo også en klassisk bailout hvis man kritiseres for den jobben man gjør.

"Ville du heller at jeg skulle droppa å kurere DATTERA DI, HÆ!!!??"
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Next
Page 10 of 20

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb