|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 11.03.2003 12:17 Post subject: Spisser ? |
|
|
hmm, Christer har takka nei, og jeg som trodde dette var hans sesong:\ men men, han gjør hva han vil. Men nå er det på tide å finne en erstatter, nå har vi Brattbakk som sansynligvis legger opp om et par år, enerly som er god NÅR han er skadeFRI, ludde som 90% sikkert forsvinner til sommern, Øyvind Storflor, Frode Johnsen, Dag Frode, og Azar.
Jeg har ikke sett dag frode i aksjon, men, tror ikke de er gode nok for Europa siden han ikke er blitt brukt så mye i Tippeligaen.
Øyvind S har jeg heller ikke sett så mye til, men han gjorde det vel ganske skrapt i moss i fjor ? 8(?)mål for et bunn lag ? det er sterkt
Frode er ikke den Europeiske toppspissen rosenborg trenger, det er heller ikke azar. Begge er gode på hodet, og har stor arbeidskapisitet, men ingen av dem har noen stor fart. For min del håper jeg de anskaffer seg en spiss med Enorm Hurtighet blanda med teknikk, han trenger ikke være så god på hodet eller slå briliante passninger, bare han er rask, teknisk god og bra avslutter, det Rosenborg trenger.. mener jeg da
Dra til sverige? skjekk Hadzimehedovic ?
noen enige ?
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 11.03.2003 12:26 Post subject: |
|
|
Joda, enig, men kanskje litt storforlangende? En slik spiss vil koste enormt mye, det vil ikke RBK ha råd til. |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 11.03.2003 12:37 Post subject: hm |
|
|
neida, det trenger ikke bli så mye, hvis man er lur å henter inn et talent som er rask og har god teknik. RBK har vel ingen prob å hente inn spillere fra hele norden om det så var ? med det ryktet de har mener jeg
send speidere rundt om i verden, et par til sør amerika, et par til norden, osv :d se leverkusen som har norske talentspeidere i sør amerika, se hva de har funnet. Lucio med flere
Begynn å dra ut av norden, få unge spillere med talent nede i 15 års alderen til Norge for å lære dem norsk samtidig med at de trener med de beste hele tiden:) eller hva synes du ?
heh, neida, var kanskje ikke helt seriøst det siste der, men, kanskje 16-17 år? det synes jeg.
få 16-17 åringene til Trondheim for å lære dem fotball og norsk  |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |