View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mathiasman Proff

|
Posted: 16.02.2006 23:22 Post subject: www.rbkonline.net |
|
|
Ny RBK side! Besøk oss i dag! Du er hjertelig velkommen! Håper det er greit for 2mas at jeg reklamerer her. Hvis ikke gjør du det du må
www.rbkonline.net _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Tommee Eevers1 Senior
|
Posted: 17.02.2006 10:26 Post subject: |
|
|
Det fins bare en RBK side, denne. _________________ Æ hete Tommee Eevers1 ja, chö! Bra Sitat Recon:haha...Petter Rasmuss omtalte Michael Jamtfall som "sønnen til fyren som mener espen johnsen er god på tilbakespill" |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 17.02.2006 10:37 Post subject: |
|
|
Hvorfor i all verden startet du det nettstedet? Det er jo nesten helt likt rbkweb jo! _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 17.02.2006 11:38 Post subject: |
|
|
Neida, stå på du!
Den er litt "tom", så du må sørge for at siden fylles opp med innhold som er litt mer unik enn de andre sidene. Det kan bli veldig spennende om du fyller opp med innhold du har laget selv.
Personlig savner jeg flere bilder og videoer fra treninger o.l på nettet. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 17.02.2006 13:04 Post subject: |
|
|
Sikkert morsomt å "mekke hjemmeside", men hva er målet? Hvorfor skal folk besøke deres side istedet for rbkweb.com, kjernen.com eller rbk.no?
Alt for stort fjortiss-preg til at jeg kommer til å gidde å besøke den. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 17.02.2006 13:36 Post subject: |
|
|
Jeg var inne på den, men det var ikke så mye der... |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 17.02.2006 15:30 Post subject: |
|
|
Signaturen min wrote: | Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
Skjønner?
Hva faen er fjortispreget med den siden? _________________ Dette er en blank signatur
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 17.02.2006 15:35 Post subject: |
|
|
HeiaVincent wrote: | Neida, stå på du! |
I alle fall noen som er positiv til et nytt prosjekt. Hvis dere ser på åpningsdatoen så er det den 14. februar, altså 3 dager siden. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.02.2006 16:48 Post subject: |
|
|
Det blir aldri nok info om RBK
Men om siden skal bli virkelig god (og med det, godt besøkt) må du ha originalt innhold.
Hva skal siden inneholde som ikke Kjernen.com og rbkweb.com har? |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 17.02.2006 16:57 Post subject: |
|
|
Som du ser er "slagordet" vårt. Det beste fra to verdener. Det vi si at vi har videreført noe fra kjernen og rbkweb. Bra forum fra rbkweb(har aldri brukt kjernens så jeg kan ikke uttale meg om deres!), irc-kanal(kjernen. kommer etter hvert!), speakers corner(Kommer til å bli noe det samme som rbkwebs meninger), Børs'n(Liste over RBKs ti beste spillere i år(Blir aktiv når TL begynner) _________________ Dette er en blank signatur
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 17.02.2006 16:59 Post subject: |
|
|
Skal også skrive om fasiliteter generelt. Altså ikke bare Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 17.02.2006 16:59 Post subject: |
|
|
Altså Abrahallen, treningslabben osv  _________________ Dette er en blank signatur
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.02.2006 17:14 Post subject: |
|
|
Vær obs på at et "bra forum" er 85 % innhold og 15 % teknisk løsning. Det er ikke et bra forum med mindre du får gode skribenter som skriver gode innlegg.
Jeg tror at alle nye RBK-nettsteder, inkl. din, må satse på produksjon av originale artikler om de skal få noe særlig med besøk.
Speakers Corner er et greit konsept, men umulig å si om det er bra før vi ser hva slags artikler som blir publisert der.
Om en irc-kanal skal bli bra ... avhenger av hvem som henger der og hva som sies. Det meste av tiden (i løpet av et døgn) skjer det ingenting på en liten irc-kanal uansett, og da er det heller ikke noe poeng i å besøke den.
EDIT: eller var det link til Kjernens eksisterende kanal?
85-prosents-regelen gjelder i grunnen for hele nettstedet. Innholdet er mye, mye viktigere enn den tekniske løsningen. Produser godt innhold, så kommer leserne. Uten innhold kan du sitte med et teknisk perfekt nettsted - uten besøkende.
Quote: | Som du ser er "slagordet" vårt. Det beste fra to verdener. |
"Det beste fra to verdener" vil i så fall si:
- (kjernen.com) produksjon av daglige meget lesverdige "skråblikk" på RBK
- (rbkweb.com) hyppig produksjon av egne nyhetssaker
- (begge) en rekke engasjerte debattanter
- (begge) meget fyldig informasjon om supportere, historie, reiseruter, legender, sanger, bilder ...
"De beste tekniske løsningene fra to verdener" vil ikke hjelpe.
Men når alt dette er sagt - lykke til, håper nettstedet blir verdt å besøke.
Last edited by haavarl on 17.02.2006 17:20; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 17.02.2006 17:18 Post subject: |
|
|
Hadde ihvertfall vært en fordel å få riktig resultat på de fem siste kampene ...
Det var noen feil der.... Vi tapte ikke mot FCK og L Moskva...
Last edited by Forever RBK on 17.02.2006 17:19; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 17.02.2006 17:19 Post subject: |
|
|
Mathiasman wrote: | Signaturen min wrote: | Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
Skjønner?
Hva faen er fjortispreget med den siden? |
Sorry, jeg tok feil. Ser nå at det er en kjempeside. Blir nok en slager. Lykke til! |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 17.02.2006 17:32 Post subject: |
|
|
Det går fint. Sorry utbruddet! Takk for det! Skal prøve å følge haavarls tips. Og nå har vi ny skribent kan jeg melde om:) _________________ Dette er en blank signatur
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.02.2006 17:38 Post subject: |
|
|
Hvilke forumbrukere er det som står bak? Deg og erlendmf?
...må vite hvem jeg skal utestenge! |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 17.02.2006 17:40 Post subject: |
|
|
Jeg er også med på siden. |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 17.02.2006 17:55 Post subject: |
|
|
Artigkall du, Thomas!
Edit. Har en liten konspirasjonsteori jeg 
Last edited by erlendmf on 17.02.2006 17:58; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 17.02.2006 17:57 Post subject: |
|
|
Dagens hirarki RBkweb asså Hehe
EDIT: Den går ut på? _________________ Dette er en blank signatur
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 17.02.2006 18:38 Post subject: |
|
|
Hadde det ikke vært lurere om dere ble med RBKweb med engasjementet deres, slik at man hadde fått en topp side, istedenfor 4 halvgode sider. Regne med at det er bruk for folk som har lyst å gjøre en jobb for dette nettstedet... |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.02.2006 18:42 Post subject: |
|
|
RBKweb er da mer enn bra nok fra før? Jeg tror 2mas føler han har kontroll på sakene selv om det blir mye jobb, men ideer er han sikkert åpen for. |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 17.02.2006 18:58 Post subject: |
|
|
attach wrote: | RBKweb er da mer enn bra nok fra før? Jeg tror 2mas føler han har kontroll på sakene selv om det blir mye jobb, men ideer er han sikkert åpen for. |
Joda, ingen tvil om han gjør en god jobb, men en leder delegerer ansvar og jobb, og man skal jo ikke hvile på laurbærene, men hele tiden se muligheten til å bli bedre.
Hvis disse guttene har tid og lyst, hadde det heller værr best om de skrev for RBKweb, enn å lage en "rivaliserende" side. Og på en annen måte kan det være bra hvis ikke alt ansvaret ligger på en person, noe som fører til flere nyhter, flere artikler og man følger RBK tettere enn noen gang.. |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 17.02.2006 19:12 Post subject: |
|
|
Det du snakker om kommer nok ikke til å skje i nærmeste fremtid. Ettersom 2mas sikkert ikke vil ha folk som ikke har mye erfaring med dette, websider altså! _________________ Dette er en blank signatur
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 17.02.2006 19:19 Post subject: |
|
|
Hva med å adde sida vår på "linker", Thomas? Spørs om du vil linke til en "konkurerende" side da...  |
|
Back to top |
|
 |
|