View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mustrum Ridcully Veteran

|
Posted: 16.01.2020 21:55 Post subject: |
|
|
Sånn?
 _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 17.01.2020 01:36 Post subject: |
|
|
Vikkipædia: "Vikings logo er et splittflagg med rød bunn med Viking F.K. øverst og Stavanger nederst i gule bokstaver. Stiftelsesåret 1899 står under Stavangers tidligere byvåpen i midten, en eikestubbe (selv om byvåpenet faktisk har en vinranke) med spirende blad inne i en stilisert laurbærkrans (alt i gult). (Stavanger byleksikon. s. 579).
Forøvrig kjekt å se at folk i Stavanger fremdeles kan å telle til ti og ikke falt for fristelsen å lime inn en flathamra gulost. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Legende

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 10204 Location: Ciljans lekegrind
|
Posted: 17.01.2020 09:49 Post subject: |
|
|
Jeg ville ikke likt å være flue på veggen i kommentarfeltet dersom vi gikk for den logoen, i alle fall. Hvite laken og åpen ild. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Henning Legende

|
Posted: 26.11.2020 12:48 Post subject: |
|
|
Berntsen ferdig i Viking. Håper de satser på Cifuentes, hadde vært interessant |
|
Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran
|
Posted: 26.11.2020 12:52 Post subject: |
|
|
Var ikke de også ute etter Hareide? :/ _________________ Og forøvrig mener jeg NFF snarest må innføre VAR |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 26.11.2020 13:08 Post subject: |
|
|
Cifuentes hadde vært kult. Syntes Viking har en del spillere som fort kan bli ganske gode. Bytyqi har vært relativt enorm i år. Hadde vært spennende å se de under en mer progressiv trener. _________________ Radikal |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 26.11.2020 17:35 Post subject: |
|
|
Min erfaring med venner og kjente her i Stavangerområdet er at Berntsen har vært (og er) veldig godt likt.
Viking har hatt flere trenere som har gjort det mer eller mindre dårlig inntil Berntsen kom "hjem" og fikk skuta på rett kjøl igjen.
Dersom Vikingstyret nå proklamerer at "vi skal ha en trener som kan ta klubben inn i Europa", "det skal ikke stå på pengene" og "vi skal ha en god prosess" for deretter å ende opp med treneren til Ull/Kisa rett før sesongoppkjøringen starter - ja, da blir det månelyst her i Rogaland.
Slik gjør imidlertid ikke seriøse klubber, så det er vel ingen fare.
...eeeh - eller vent litt  _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.11.2020 20:55 Post subject: |
|
|
Jeg er sikker på om siste ord i denne sparkingen er sagt. De herrer som finansierer gildet i Viking har tydeligvis ikke blitt konferert med før de iverksatte sparkingen. Så kan vel like fort bli styret blir kastet.
https://www.aftenbladet.n...og-uverdig
Nå hørte jeg på lokalnyheten at det nye teamet presenteres i morgen. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 27.11.2020 11:02 Post subject: |
|
|
Virker da merkelig, nå har jeg ikke fulgt med noe på Viking i år, men de ligger da sånn greit plassert utifra hva en kan forvente? Hvis tanken er at assistentene skal ta over så kan de da vel la de gjøre det om et år når kontrakten til Berntsen uansett skulle gå ut? _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
|