English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Trenger fremdeles en reporter til kampen i morgen!

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gary
Junior

PostPosted: 28.10.2005 11:01    Post subject: Trenger fremdeles en reporter til kampen i morgen! Reply with quote

Vi betaler nå 1000 kroner for denne kampen! Betaling for vedkommende neste sesong blir imidlertid 700 kroner for kamp, men om man ikke har lyst til å fortsette etter Tromsø-kampen, så er ikke det noe problem.

Rapporteringen er svært enkel og går for det meste på to 'keywords' som bestemmer om vi skal suspendere for spill på kampen eller tillate det.

Vennligst kontakt meg så snart som mulig - ser frem til å høre fra noen av dere!

Geir

geir.windsland@sports-reporting.com
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 28.10.2005 11:59    Post subject: Reply with quote

Jaggu mye fin info på den siden din, du!

http://www.sports-reporting.com
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 28.10.2005 13:18    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det bare er en "under construction"-side i påvente av eget innhold.

Hvilken thriller!

På bildet ser man hvor glade Team Ladbrokes er etter å ha oppnådd det beste ukesresultatet i OddsNets sommerkonkurranse!
Bak fra venstre: Bent Svele, Allan Aasterud
Foran: Geir Windsland, Helene Strand

Wink
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 28.10.2005 17:36    Post subject: Reply with quote

Tror ikke folk bør hjelpe ham før han gir oss sitt fulle navn og tlfnmr.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.10.2005 17:41    Post subject: Reply with quote

Han har da gitt sitt fulle navn. Enten jobber han fortsatt for Ladbrokes, eller så har han byttet arbeidsgiver, i likhet med en av de to andre karene på bildet over.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 28.10.2005 19:31    Post subject: Reply with quote

Uff så sløv jeg er! Nå hørtes det mer kurrant ut! Hakke mobil selv... Noen andre får høre Wink
Back to top
gary
Junior

PostPosted: 28.10.2005 20:44    Post subject: SÃ¥ flott da.... Reply with quote

...at konspirasjonsteoriene florerer i Trondheim. Og detektiv-virksomhet i ren Sherlock Holmes-stil. Pure class.

Ja, jeg har jobbet for Ladbrokes, siden for Betfair, og nå for et annet selskap som jeg av konkurransegrunner ikke kan oppgi navnet på. Men det er uansett meg man skal forholde seg til, og det bør vel holde?

Forstår jo at man ikke kan oppgi navn eller noenting her - fordi man gjerne vil spille med åpne kort - før man blir hengt ut. Dere som holder på med det - vennligst kutt ut. Det gjør det ikke lettere for meg når dere på syltynt grunnlag fraråder alle å ta jobben.

Ja, vennligst forklar meg hvordan jeg skal kunne lure noen som helst med dette her, og hva risikoen egentlig kan bestå i. Jeg står parat til å forklare når som helst.

Til dere som (forhåpentligvis) har kontaktet meg: Det ligger en ca. tre timer lang forsinkelse på emailserveren, så jeg har ikke mottatt noen email sendt etter 17.30 norsk tid ennå. Beklager dette!

Geir
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 28.10.2005 20:53    Post subject: Reply with quote

Okay, unnskyld. Jeg kan prøve om ingen andre har meldt seg på hittil. Er på hver hjemmekamp uansett fremover.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 28.10.2005 21:07    Post subject: Re: SÃ¥ flott da.... Reply with quote

gary wrote:
Ja, vennligst forklar meg hvordan jeg skal kunne lure noen som helst med dette her, og hva risikoen egentlig kan bestå i. Jeg står parat til å forklare når som helst.

Den eneste måten du kunne lure noen på er vel ved å ikke gi pengene. 700,- (nå 1000,-) for litt enkel kamprapportering virker for godt til å være sant. Og når man får tilbud som er for gode til å være sanne er de ofte nettop det.

Men om du ikke mottar meil av andre prøver jeg gjerne imorgen. Låner bare mobil til en av vennene mine. Sendte mail i sjutida!
Back to top
gary
Junior

PostPosted: 28.10.2005 21:16    Post subject: Bruk denne e-post adressen i mellomtiden: Reply with quote

geirwindsland@hotmail.com

Vet ikke når email-køen er clearet, så dette er vel den beste løsningen for øyeblikket.

Ja, 1000 kroner (og til og med 700 kroner) er en svært god betaling, men førstnevnte sum er kun aktuell nå ettersom dette virkelig haster.

Joda, man risikerer å kaste bort 90 minutter på å snakke i telefon og ikke få betalt, men nå er jo identiteten min kjent, så så stor sjanse for det er det vel ikke.

Dette er dønn seriøst.

Geir
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 28.10.2005 21:20    Post subject: Reply with quote

Var det ikke noen få smser? Uansett har jeg sendt deg meil nå. Reiser ikveld, men kontakter deg med en gang imårra tidlig.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 29.10.2005 11:23    Post subject: Reply with quote

Da ser det ut til at jeg blir et av de nekene som står på kjernenfeltet men ikke synger idag! Som unnskyldning skal jeg gi en tredjedel av det jeg tjener til tifo trondheim evt. kjernen.
Back to top
Jomer
Rutinert

PostPosted: 29.10.2005 12:02    Post subject: Reply with quote

Ut me svinet!!!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb