View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 17.09.2005 22:57 Post subject: Melde oss ut av norge? |
|
|
Mitt forslag er at vi melder oss ut av norge. Etablerer trøndelag som et eget land, så starter vi vår egen europacup som vi spiller hele året, vi har jo ikke motivasjon til å spille norsk fotball uansett. Det må et europeisk topplag til for at vi skal kunne slå noen. Vet dette er en usaklig post men hva annet fører vel ikke depresjonen til?  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 17.09.2005 23:33 Post subject: |
|
|
suicidale tendenser hos meg. har alltid trodd livet mitt var bra, men nå ser jeg at jeg var lykkelig fordi rosenborg vant. får heller ikke sove før vi er over kvalikplassstreken med like mange kamper spilt som de andre laga!
om rbk rykker ned blir det en laaang vinter! |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 17.09.2005 23:40 Post subject: |
|
|
Sent på 90 tallet var det vell snakk om å melde seg inn i Premier League..  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 18.09.2005 00:44 Post subject: |
|
|
Quote: | Mitt forslag er at vi melder oss ut av norge. Etablerer trøndelag som et eget land, så starter vi vår egen europacup som vi spiller hele året, vi har jo ikke motivasjon til å spille norsk fotball uansett. Det må et europeisk topplag til for at vi skal kunne slå noen. Vet dette er en usaklig post men hva annet fører vel ikke depresjonen til? |
Kanskje vi heller skulle prøvd å melde oss inn litt? Etter tapet mot Moldebygda kan vi havne under streken hvis Glimt og TIL vinner sine kamper i morra. Det kan likevel være håp i hengan snøre. Glimt spiller mot Ålesund borte. De er ikke så grusomt dårlig hjemme. Noe som vi vet Tromsø har FFK på Alfheim. Tipper TIL klarer det hjemme. Men det kan jo vippe vår vei. Wakey wakey RBK! Det blir plenty tid til depping i første divisjon. Kommer vi oss igjennom dette, og berger plassen, kan det kanskje kunne bli vridd til noe positivt tross alt. Nå er det slutt på sjampis og kanapeer eller hva det heter. -Slipp villdyret løs, hvis det fortsatt finnes.
 _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 18.09.2005 09:40 Post subject: |
|
|
Ta dere sammen litt. Det er surt at laget vårt taper så mye, men bruk heller energien på å støtte laget enn å klage over at livet deres er forferdelig nå. Vi må glede oss over CL, og se frem til de resterende kampene i Tippeligaen. Vi rykker nok ikke ned, og gjør vi det, så får vi ett år på å bygge opp laget igjen. |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 18.09.2005 11:06 Post subject: |
|
|
Ser bare litt sturing i den første posten jeg da, men der har dere meg
Melde oss ut av Norge ja? Det hadde jo vært en drøm. Lage landet Trøndelag. Det negative er at jeg må skjifte statsborgerskap :/ |
|
Back to top |
|
 |
|