View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 27.06.2005 21:39 Post subject: Nå starter heksejakten og et hælvete som i fjor |
|
|
spark alt som kan sparkes! |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 27.06.2005 22:04 Post subject: |
|
|
hva har det med overskrifta å jøre. Skal vi sparke alt og alle og så starte jakta? _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.06.2005 22:26 Post subject: |
|
|
Jeg hadde håpet på et seriøst og godt reflektert innlegg etter denne tittelen å dømme, og jeg ble enormt skuffet når jeg leste hva som sto. Fem fattige ord, som forteller null og niks om overskrifta.
Uansett. Ja, nå starter heksejakta. Og jeg håper derfor at klubbens ledelse kan fremstå på en ryddigere og bedre måte i år enn i fjor. Nå gjør vi det klart en gang for alle. Enten har Perry tillitt, eller så har han ikke det.
Selv mener jeg at vi må gi Perry beskjed om at man vil gjøre alt som står i ens makt for å kapre en ny trener til klubben i løpet av sommeren. Så får man senere avgjøre om han skal overta umiddelbart eller etter sesongslutt.
Nå må vi stå rakrygga hele gjengen. Det kommer en kraftig motvind nå. Kanskje kraftigere enn i fjor. Vi har tapt to kamper på rad, og det var to sekspoengskamper. Vi har tapt mot våre fremste rivaler i kampen om seriegullet. Pressen vil nok hive seg over Perry og Bratseth de nærmeste dagene, og vil nok mase høl i huet på Rune, om Perry har tillitt eller ikke. Jeg håper Bratseth er rakrygga nok til å svare korrekt på det spørsmålet, som han har gjort hittill. Og jeg håper det som skjer internt skjer på en ryddig og ordentlig måte. Uansett hva som skjer.
Vi får et helvete fremover. Jeg håper jeg slipper å gi Rune strykkarakter enda en gang. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.06.2005 22:29 Post subject: |
|
|
begynte å lage emnet så orka jeg ikke! er så jævla forbanna nå |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 27.06.2005 22:33 Post subject: |
|
|
det var faktisk ei jævla dårlig unnskyldning, el-hov _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.06.2005 22:59 Post subject: |
|
|
det driter jeg i |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 27.06.2005 23:14 Post subject: |
|
|
Ja, drit i det, men vær enig i at det var en sugen unnskyldning _________________
|
|
Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 27.06.2005 23:17 Post subject: |
|
|
Nakne fakta lyver ikke: Kombinasjonen trener-styre-spillere vi har nå, fungerer ikke. Uansett om vi liker og har sympati med de involverte, så er Rosenborg OGSÅ en bedrift. Og der stilles det krav til resultat.
Nå må det skapes en troverdig plan for å komme ut av uføret, og så må den gjennomføres. Det vil sannsynligvis omfatte endringer i alle de nevnte leddene (trener-styre-spillere), samt bruk av noen av de millionene som har akkumulert seg på kontoen. Og planen må selges inn/gjennomføres av noen med like stor glød og tro som Nils A. engang hadde.
RBK var heldige med starten på sin storhetstid, som falt sammen med oppstart av Champions League. Nå står toget på perrongen igjen, denne gang i form av TV kroner til de lag som presterer. Spørsmålet er om RBK skal være med? |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 28.06.2005 13:35 Post subject: |
|
|
Ivar Hoff legger skylda på Hareide
Han har nok rett i mye av det han sier der. Problemene starta etter at Hareide trakk seg, og der er det ledelsen i RBK har vært for dårlige til å finne gode alternativer, istedet for å sette inn 2. -trenere. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 28.06.2005 14:21 Post subject: |
|
|
Vel, jeg vil si at sportslig ledelse burde luktet det med Hareide tidligere.
Selv om Hareide vinglet var det lenge klart at trenerjobben for Norge ville bli ledig senest etter EM. De burde forutsett at en slik situasjon kunne inntreffe og hatt en plan....
Ellers synes jeg ikke det er forferdelig at Ass. Trener overtar. Dette ble jo gjort med stor suksess i 98....
Men den gang var vel laget noe mere på toppen, og det er nok litt verre å lede gjennom et generasjonsskifte.... |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 28.06.2005 20:17 Post subject: |
|
|
Solied ble hentet året før for å bli kjent med rbk for det var allerede klart at eggen skulle ha et sabbatsår. Nå i ettertid kan det tenkes at det hadde vært lurt å la eggen slutte allerede da og latt trond solied fått fortsette å utvikle rbk. Det samme ble gjort med hareide som var her i et i halvt år i lag med nils arne eggen. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 28.07.2005 09:05 Post subject: |
|
|
Jeg må si meg enig med Riseth...:
http://fotball.adressa.no...leID=82796
Det er vel først og fremst Jahn Ivar Jakobsen og Gøran Sørloth han henviser til...?
Forøvrig upåklagelig lojalitet fra Vidar  |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 28.07.2005 12:59 Post subject: |
|
|
Bra av Riseth. Det er nå han vil ha lojalitet av alle
EDIT: Skrivefeil _________________
|
|
Back to top |
|
 |
|