|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2003 17:27 Post subject: Roger Albertsen |
|
|
Roger Albertsens tidlige død har vekket nesten mer oppmerksomhet i Nederland, enn i Norge:
Roger Albertsen, oud-prof van FC Den Haag en Feyenoord, is zondagmorgen op 45-jarige leeftijd overleden. Hij leed aan een ernstige ziekte. Eind vorig jaar kreeg hij van zijn artsen te horen dat hij nog slechts enkele maanden te leven had. Toch had hij nog hoop het voorspelde lot te ontlopen door zich in Duitsland te laten opereren. Vorige week werd duidelijk dat die hoop tevergeefs was.
Les mer:
Roger Albertsen (45) overleden
Oud-profvoetballer Albertsen (45) overleden |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2003 20:26 Post subject: |
|
|
Fridtjof sine ord:
Til minne om Roger Albertsen
Det var med tungt hjerte jeg mottok beskjeden om Roger Albertsens bortgang.
Jeg hadde lenge visst at Roger var alvorlig syk, men Roger var en vinner med ukuelig vilje og styrke, på den måten holdt han også liv i håpet om å bli frisk. Denne viljestyrken og det gode humøret har gitt både deg og de lag du har spilt for mange seire. Jeg har kjent deg i mange år og som landslagskollega ble du også en god kamerat. Du dro tidlig ut som ung gutt for å prøve lykken i Nederland, arbeidet deg frem til å bli en fullblodsproff med innstilling og hardt arbeid som ditt varemerke. De samme egenskapene tok du med deg inn i Norges landslag, det var ikke vanskelig å bli glad i deg med din medfødte vinnervilje og ditt strålende humør. Din trillende latter var smittsom, nå er den borte. Vi var mange som var glade i deg både i landslagsmiljøet og her i Rosenborg.
Tankene går til din nærmeste familie og spesielt til dine barn, ord blir fattige i tapet av en kjær far. Vinnervilje og humør er viktige egenskaper å ha i livet, nå er det stille.
Vi lyser fred over ditt minne, Roger.
Ã…ge Hareide |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |