English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KÃ¥re Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 269, 270, 271, 272, 273  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DarthJohansen
Proff


Joined: 02 Feb 2015
Posts: 430

PostPosted: 26.12.2018 13:43    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Skadesituasjonen handler om tilfeldigheter.


"Uflaks" sa Sverin Suveren.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 26.12.2018 17:08    Post subject: Reply with quote

At man ikke blir sliten av å gnåle sånn. Føler ikke for å forklare at uflaks er den desisdert største faktoren for hvorfor skader oppstår. Det handler ikke om manglende leggbeskyttere...
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5315

PostPosted: 26.12.2018 17:17    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
At man ikke blir sliten av å gnåle sånn.


Ã…rets kommentar Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
DarthJohansen
Proff


Joined: 02 Feb 2015
Posts: 430

PostPosted: 26.12.2018 17:34    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Det handler ikke om manglende leggbeskyttere...


Ja, for mangel på leggbeskyttere hadde vært Kåre sin feil. Det kunne vi klandret han for. Men skadesituasjonen han hadde skyltes, som vi begge er enig om, uflaks. I alle fall ikke feiltrening.
Back to top
View user's profile Send private message
Noah FC
Rutinert


Joined: 27 Aug 2012
Posts: 530
Location: Namsos

PostPosted: 26.12.2018 18:07    Post subject: Reply with quote

Jeg synes vi kan trekke en rød snor på fysikken i laget fra Rodal kom inn i treningen. Å det var vell Kåre som var stor fan av. Rodal treningen har lite med fotball å gjøre!
_________________
Ja. D va d da. Sei d.
Back to top
View user's profile Send private message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 26.12.2018 20:19    Post subject: Reply with quote

Hvis det er Horneland som er alternativet, kan vi like godt skvære opp med KI og hente han tilbake.

Dette blir for dumt av RBK-styet. Horneland?? En som mynter sitt spill på defensiv innstilling.. 4-4-2..

At noen kan sitte å forsvare et mulig valg av Horneland er et stort mysterium
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2549

PostPosted: 26.12.2018 20:29    Post subject: Reply with quote

All ære til Kåre for det han har gjort for klubben, men det var en nedadgående spiral på og utenfor banen. Og hører til i en annen tråd.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2549

PostPosted: 26.12.2018 20:46    Post subject: Reply with quote

Tøv at spillere ble solgt og ikke erstattet. Tvert imot. Skjelvik dro på bosman og ble erstattet av serbecic. Jevto dro også, men vi fikk inn Søder.

Fortsett gjerne diskusjonen i tråden om kåre, eller hvor er de nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 26.12.2018 20:50    Post subject: Reply with quote

Så du tror at det er Kåre sin skyld at det ikke er trøndere i 11'ern? Tror du at det ble kjøpt inn spillere til samme pengesum som trønderne ble solgt for ute i Europa? Hvordan tror du det er å sette sammen en 11er når de foretrukne vingene dine er skadet?
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2549

PostPosted: 26.12.2018 20:53    Post subject: Reply with quote

Mange meninger og troer du påla meg nå.

Hva med å diskutere kåre der det hører hjemme?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.12.2018 02:08    Post subject: Reply with quote

Green Goblin wrote:
Jeg tror vel at for menigmann og for oss ikke rbk’ere så har man forståelse for at Kåre går til sak.


Jeg sliter, uavhengig av at jeg er Rosenborg-supporter, med å se hvorfor nettopp denne/disse sparkingen(e) er verdige rettslige skritt, mens ingen av de titalls tidligere i klubben og hundretalls i norsk toppfotball forøvrig er det.

Jeg har ikke oversikt over alle teknikaliteter i prosessen, noe jeg tviler sterkt på at noen andre her inne har heller, men klubben hevder på sin side at de har alt på det tørre. Å forvente at den personen i klubben som per definisjon har best utgangspunkt for å trene laget skal få skriftlige advarsler av og sitte i forbedringsmøter med folk som ikke har dette som fagfelt blir rimelig håpløst. Enda merkeligere er det med Hoftun som faktisk fik tilbud om en annen stilling.

Jeg kan ikke se at dette er spesielt mye mer kontroversielt enn å sparke Ordinas som leverte rundt det man kunne forvente, Dempsey som fikk 10-ish kamper for en urealistisk overambisiøs opprykksklubb, eller Erlandsen som fikk fyken noen uker etter å ha fått ny kontrakt.

Sparkinger er en del av fotballen, og mangler på sportslige kriterier er det klart vanligste argumentet. Så er det selvsagt lov å være uenig i vurderingen, men jeg klarer ikke med min beste vilje å se at slikt skal trekkes for retten.

Beklager OT, for øvrig, så får mod flytte om de ønsker.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 29.12.2018 06:27    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:

Jeg sliter, uavhengig av at jeg er Rosenborg-supporter, med å se hvorfor nettopp denne/disse sparkingen(e) er verdige rettslige skritt, mens ingen av de titalls tidligere i klubben og hundretalls i norsk toppfotball forøvrig er det.


Så lenge det ikke foreligger brudd på straffeloven så inntas ikke dette perspektivet. Det handler vel om hver enkelt treners situasjon og hva de ønsker selv. Det er ingen komité som måler hva som er verdt å gå til søksmål for.

De som dømmer i denne saken, fotballinteresserte eller ikke, bør ikke ta noe hensyn til at denne saken handler om fotball. Det er alltid litt forskjell på dommere i hvilken grad de legger skjønn til grunn, men loven er ganske eksplisitt på hvordan oppsigelser skal foregå. Dersom saken av prinsipielle grunner når Høyesterett (mot formodning) vil jeg ikke levne klubben nubbsjans dersom saksøkers krav er innenfor rimelighetens grenser. Høyesterett vil nok vektlegge lovens bokstav og intensjon til fordel for den svake part.

Det er spesialtilfeller av loven der dommer kan konkludere utenfor saksøkers krav, blant annet av allmennyttige grunner. Spesielle arbeidskonflikter kan gi grunnlag, men det er lite sannsynlig at det vil skje i dette tilfellet med mindre dommeren blir provosert.

Det er mange som opplever lovbrudd fra arbeidsgivers side, men kun et fåtall som går til sak, og kun en pitteliten andel som havner i rettsapparatet da de finner forlik. Det er viktig for almenheten at noen går til sak da det er med å forme rettspraksis og sikrer rettsikkerheten.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 29.12.2018 06:34    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Dette er vel ingen elefant. Ingen mener at Horneland/Emberland virker som et fornuftig valg. Men samtidig er det ikke så mange som ville foretrekke Kåre/Erik heller.


Når Kåre tar klubben fra seriemesterskap til seriemesterskap og europacup etter europacup, og pengebingen vokste i ekstrem fart. Når man påstår at Horneland er enda bedre må man jo forvente enda mer. Hva er man daaaaaa misfornøyd med?
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 29.12.2018 09:08    Post subject: Reply with quote

Konesseur, dette har vel blitt besvart sånn ca. 11,73 millioner ganger totalt i ulike tråder. Jeg kan godt svare på det en gang til siden du tydeligvis har gått glipp av det. Det forventes først og fremst positiv utvikling i spillestilen, bedre relasjoner som fører til flere sjanser og flere mål og vi skal i en mye større andel av kampene virkelig føle at vi har kontroll stort sett i 90 min. Kanskje blir ikke resultatene like gode som de siste årene med fle the double og spill i E.L. Det lever de fleste på forumet veldig godt med fordi dersom vi igjen styrker den offensive gode rbk fotballen så vil det på sikt føre til bedre og mer stabile resultater. Målet er nådd med andre ord selv om vi f.eks bare vinner gull evt sølv og ikke noe cupgull eller Europa cup spill dersom vi f.eks vinner en rekke kamper 3 - 0, 4 - 1 etter morsom fotball, en toppscorer på 19+ mål og 70+ mål i serien. Da har vi virkelig et godt fundament for videre utvikling i de kommende sesongene.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 29.12.2018 12:27    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
De som dømmer i denne saken, fotballinteresserte eller ikke, bør ikke ta noe hensyn til at denne saken handler om fotball. Det er alltid litt forskjell på dommere i hvilken grad de legger skjønn til grunn, men loven er ganske eksplisitt på hvordan oppsigelser skal foregå. Dersom saken av prinsipielle grunner når Høyesterett (mot formodning) vil jeg ikke levne klubben nubbsjans dersom saksøkers krav er innenfor rimelighetens grenser. Høyesterett vil nok vektlegge lovens bokstav og intensjon til fordel for den svake part.


Jeg synes det ville være greit å ha som forutsetning at Kåre-sparkingen overhodet ikke er noe ekstraordinært, - det er derimot en helt vanlig handling. Trenere blir sparket hvert eneste år, både i Norge og i utlandet. Man kan jo bare se på England der Ranieri ledet Leicester frem til PL-historiens mest overraskende gull, og fikk sparken sesongen etterpå fordi det ikke gikk like bra. Også i Norge flommer det over av eksempler. "Avslutning av kontrakt" er den vanligste metoden å bytte en trener på.

Sånn har det "alltid" vært. Hvis det er tvil om at dette har rettslig grunnlag er det derfor ekstremt interessant å få kjørt denne saken i rettsvesenet.

Jeg antar at retten vil legge vekt på at alle impliserte parter er klar over denne sedvanen. At også Kåre var klar over at han, som alle andre trenere, når som helst kunne bli sparket. Hans egne uttalelser tyder jo på det. Og, at det også er sedvane at trenere får kompensasjon når de blir sparket.

Usikkerheten i denne typen ansettelsesforhold veies altså opp med etterlønn/kompensasjon ved brutt kontrakt, slik at arbeidstakerens økonomiske sikkerhet er ivaretatt for den perioden kontrakten er inngått.

Det ene retten bør se på er om dette er en praksis som alle norske klubber kan fortsette med. Dersom de ikke kan det vil man havne i en veldig vanskelig situasjon, som kanskje må løses ved ettårskontrakter?, og da blir det vanskeligere å få en god trener.

Det andre retten bør se på er hvilke kriterier en klubb kan bruke for å si opp en kontrakt. I dag er det sånn, "Har vi lyst til å bytte trener så bytter vi trener". Det er mange gode grunner til å ha det sånn, og så lenge dette oppveies ved etterlønn/kompensasjon ser jeg ikke helt hvorfor det ikke kan være sånn.

Det tredje retten bør se på er den konkrete Kåre-saken, men da må de to første punktene allerede være avklart.

At klubben har saklig grunn for oppsigelse er jeg overhodet ikke i tvil om.

Mens noen, som f.eks. du, Konesseur, tydeligvis overhodet ikke er i tvil om at slik saklig grunn ikke foreligger.

En diskusjon rundt saklig grunn er ikke fruktbar fordi de fleste relevante opplysninger er taushetsbelagt i egenskap av å være personalsaker. Men så lenge det uansett er berammet et rettsoppgjør spiller det jo ingen rolle heller.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.12.2018 13:37    Post subject: Reply with quote

Det kunne vært litt interessant å høre hva "utenforstående" (som Green Goblin) som forstår og/eller sympatiserer med Ingebrigtsen (og Hoftun) tenker om presedensen om de nevnte skulle vinne frem. Får de medhold og kan kreve utbetalt lønn for hele den kansellerte kontraktsperioden kan det bli hett for flere.

Samtlige (topp)klubber her i landet har jo flere trenere som er sparket i kontraktsperioden og flere av disse - kanskje brorparten - har garantert fått mindre i sluttpakker enn de ville fått i lønn ved fullendt kontrakt. Teknisk sett kan jo hvem som helst av disse kreve etterbetaling. For klubber med anstrengt økonomi, som Haugesund, Stabæk og Lillestrøm kan det i ytterste konsekvens bli totalt ødeleggende om et par-tre tidligere trenere kommer på døra og krever flere millioner "på dagen".

Som haavarl er inne på, vil det også legge voldsomme føringer for veien videre med en rettskraftig dom. Hvem vil våge å skrive lange (og dyre) kontrakter med en trener de ikke har mulighet for å løse fra kontrakten? Og hvor gode og meritterte trenere kan man forvente på løpende ettårskontrakter?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
LeMond
Proff


Joined: 26 Jun 2010
Posts: 344

PostPosted: 30.12.2018 02:46    Post subject: Reply with quote

Jeg kommer inn fra siden og har ikke fulgt diskusjonen her den siste tiden.
Må bare få sagt at det forundrer meg hvor enige dere virker å være om sparkingen av Kåre. Jeg har vært Rosenborgsupporter siden 1988 og kan ikke huske å ha følt så mye stolthet og glede siden Eggens tid som jeg har gjorde etter at Kåre tok over. Klubben ble med ett åpen, humørfylt, offensiv og reinspikka 4-3-3. Rett hjem. Tre seriegull på tre år.. Nå synes den gemene hop at det er greit at en klubblegende sparkes midt i sesongen.. Uten forvarsel. DET sliter jeg med å skjønne. At Kåre ikke omtales som den legenden han er for meg helt uforståelig. Uansett søksmål. Kåre for faan. Rosenborg for faan!
Back to top
View user's profile Send private message
krist2
Rutinert


Joined: 19 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: 30.12.2018 05:44    Post subject: Reply with quote

Har fulgt RBK ca. like lenge som deg LeMond, og er helt enig i at Kåre brakte tilbake den gode RBK-følelsen, med riktig type fotball og godt humør.
Og det er nok det store flertall her inne helt enig i vil jeg tro.
Men jeg kjente selv store deler av forrige sesong og starten av denne at Kåre hadde mistet noe, og for min del ble det å se kampene mer et pliktløp. Kjedelig spill, ingen god plan, og RBK-spillet var fraværende. Og vanskelig å se at han kunne gjort noe med utviklingen, når han ikke klarte det på over en sesong, og fikk en hel oppkjøring uten store utskiftninger av spillere uten at det hjalp på samhandlingen.

Ikke noe hadde vært bedre enn hvis Kåre hadde klart å forsette den gode utviklingen han hadde i 2015 sesongen, men det skjedde dessverre ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 30.12.2018 06:02    Post subject: Reply with quote

LeMond, de som skriver mye her er også personer som følger klubben og laget veldig tett. Mange er glade og fornøyde så lenge laget de følger vinner kamper og vinner pokaler. Andre er mer kravstore og ønsker også underholdning og ønsker å se at laget de følger og elsker utvikler seg. Kampene og ikke minst statestikk taler klart for seg. Det ble scoret mindre mål, vi ble mindre offensive i spillestilen og man satt i en stor andel av kampene med følelsen av at det fort kunne bli neste mål vinner eller at man når som helst kunne ende med å gi fra seg seiren til uavgjort. En stor andel av kampene ble også grusomt kjedelige å følge da laget nesten ikke skapte noe men spilte fram og tilbake og tilbake til keeper uten stor vilje til å sette fart på ballen og med kvaliteter nok til å spille seg igjennom. Mediene så også dette og ble mer og mer kritiske til rbk sin spillestil. Man kan godt si hva man vil om at alle medier elsker å skrive negativt om rbk, men de hadde rett i svært mye. De siste sesongene ble det stort sett skrevet om at rbk ikke lignet på seg selv, at rbk er og skal være lokomotiv for norsk fotball. Det som er bra for de fleste andre klubber er ikke bra nok for rbk. Rbk er en storklubb i vår lille del av verden og skal ikke bare vinne, men også helst vinne med stil. Om ikke bestandig så ofte. Det kan man trygt si ble sjeldnere og sjeldnere. For en stor del av oss som følger klubben så var dette en veldig negativ endring vi ikke ønsket. Da det viste seg at Kåre flere ganger fikk klar beskjed om å finne tilbake til seg selv anno 2015 og bare gjorde det i pr kamper etter å ha blitt irretesat for så å gå tilbake til sin egen destruktive filosofi så var utgangen til slutt uungåelig.

Jeg har også store problemer med å virkelig forstå hvorfor denne saken med Kåre er så utrolig unik i forhold til div. andre trenere som har blitt sparket etter 10 kamper, midt i sesongen etc. Hvor mange ganger har man ikke hørt og lest at treneren følte at han hadde støtte og det har også kommet frem i media at styret at styret har gått ut og sagt at treneren har full støtte for så å bli sparket noen dager senere? Hvor mange ganger har ikke trenere trodd at de skulle diskutere nye spillere eller andre ting så viste det seg at de ble kalt inn for å få sparken. Det er millioner av slike saker verden over. Dette er også en trener som har tjent utrolig gode penger på en hobby, ikke en gang leger som redder liv eller statsministeren er i nærheten av lønnen og det etter å ha fått muligheten når han egentlig ble hentet inn som vikar. Likevel føler han seg utrolig urettferdig behandlet (tydeligvis mye mer enn de millioner av andre trenerne i verden som også har fått sparken hardt og brutalt) og kjører derfor knall hardt mot klubben ved hver eneste mulige anledning i mediene og går til sak. Jeg håpet en kort periode etter at han ble sparket at han kunne utvikle seg i noen år og komme tilbake nå håper jeg han aldri i verden setter sine føtter innenfor brakka noen gang igjen. Hos meg og veldig mange andre er han nå totalt uspiselig. Noen ser helt sikkert helt annerledes på dette og det er jo lov. Historien og sannheten bestemmes som sagt av krigens seiersherrer.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
NÃ¥erdetnok
Veteran


Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1425
Location: Bergen

PostPosted: 30.12.2018 12:10    Post subject: Reply with quote

Kåre utløste energi og spilleglede i en spillergruppe med svært mye potensial under en av tidenes verste RBK trenere, men straks dette dabbet av etter et par sesonger (og en del av spillerne som blomstret pga friere tøyler var solgt) avslørte han seg som en høyst middelmådig trener som skulle vært terminert etter 2017 sesongen.

At han ble terminert midt i sesongen og tydeligvis uten en plan, samt måten det ble gjort på, kan gjerne kritiseres, men om dette var arbeidsrettslig feil kan det bli vanskelig å være norsk fotballeder for fremtiden.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 30.12.2018 12:16    Post subject: Reply with quote

Han gjorde mye mer enn å utløse energi. Han økte treningsmengden, han innførte klassisk RBK-stil, han terpet offensive detaljer på feltet og han bygget en god stemning i garderoben. Av en eller annen grunn gikk han gradvis bort fra dette og alt smuldret opp. Kanskje kunne styret gjort mer for å presse han tilbake til der han var i starten i stedet for å sparke han, men jeg vet ikke hva som ble sagt eller gjort i evalueringene som ble foretatt.
Back to top
View user's profile Send private message
NÃ¥erdetnok
Veteran


Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1425
Location: Bergen

PostPosted: 30.12.2018 17:54    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Han gjorde mye mer enn å utløse energi. Han økte treningsmengden, han innførte klassisk RBK-stil, han terpet offensive detaljer på feltet og han bygget en god stemning i garderoben.
Enig i det, og innlegget mitt var litt upresist der. Men om han gikk bort fra suksessformelen av en eller annen merkelig grunn, eller at utviklingen over tid viste at han rett og slett ikke var en så bra trener som man trodde i 2015/16 og at de svakhetene rett og slett kom tydeligere frem over tid, kan man jo lure på. Hva som skjedde med Kåre er i hvert fall et stort mysterium for meg, men at det var nødvendig for styret å gripe inn er åpenbart.
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1659
Location: Trondheim

PostPosted: 30.12.2018 18:17    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at Kåre tilsynelatende gikk vekk fra en åpenbar suksessformel.

Det er dette jeg ikke skjønner. Hvis man har et opplegg som fungerer, hvordan kan det over tid gli ut sånn uten at noen griper inn? Styret - hvor var de med unntak av å sende meldinger under kamp, og et lite hint i ny og ned om at han måtte tilbake på feltet? Spillerne - hvorfor har de latt det skje endringer uten å komme med tilbakemeldinger på dette? Og hvor i granskauen er Stig Inge Bjørnebye oppi dette? Jobber han med evaluering av evaluering, masteroppgaver på NTNU eller NFF-profesjonalisering av klubben?

Jeg tror vi kvittet oss med en svært liten del av problemet når vi sparket Kåre. Faktisk tror jeg vi skal jobbe hardt for å finne en bedre trener enn Kåre var når han kom hit - og hvis det var noe styret skulle gjort var det å pushe han tilbake på det de drev med de første årene under Kåre. Det må være et eller annet større som foregår på brakka, for det virker svært lite som om folk i klubben drar i samme retning.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10637

PostPosted: 30.12.2018 18:28    Post subject: Reply with quote

Så du antyder at den totale mangelen på inkompetanse ikke forsvant med Kåre?

Gullkornet fra Bjørnebye, da i Start, er lagret på Waybach Machine i tilfelle Dagbladets artikkel skulle forsvinne.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 30.12.2018 19:34    Post subject: Reply with quote

En av grunnene til at styret gikk til det skritt å sparke Kåre var vel at de hadde prøvd mange ganger å styre han tilbake til den han var når han kom. Dessverre uten hell.

Jeg anser Kåre sin periode i Rosenborg som meget suksesfull og vellykket, og han har en enormt stor stjerne i min bok. Likevel så kommer man ikke unna mangelen på utvikling og fremgang de siste to sesongene. At vi har et handlekraftig styre skal vi være glade for.

Blir spennende å se hvor han dukker opp neste gang. Og så blir det spennende med rettsak i januar nå, hvis det skulle gå så langt da.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 269, 270, 271, 272, 273  Next
Page 270 of 273

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb