View previous topic :: View next topic |
Bør Bratseth gå? |
ja |
|
56% |
[ 13 ] |
nei |
|
34% |
[ 8 ] |
la han være håndklegutt en sesong |
|
8% |
[ 2 ] |
|
Total Votes : 23 |
|
Author |
Message |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 21.06.2005 22:29 Post subject: Heia media!!! - Bratseth må GÅ! - |
|
|
La merke til denne artikkelen i Dagbladet i dag:
Gullmas====>>>Bratseth stikker
Det er på tide at litt av fokus legges på RBK's "skjulte" Nemesis, Pengebokvaktbikkja Rune Bratseth..
Håper media maser Bratseth gul og blå dag og natt fremover. Snakker om å spare seg til fant.. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 21.06.2005 22:43 Post subject: |
|
|
Her burde vi være såpass kritiske å si at han ikke har gjort jobben sin godt nok, og må ta konsekvensene av det: Sparken _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 21.06.2005 23:58 Post subject: |
|
|
Makken wrote: | Her burde vi være såpass kritiske å si at han ikke har gjort jobben sin godt nok, og må ta konsekvensene av det: Sparken |
Ser og hoerer at man er veldig flinke til aa kaste seg paa dette hylekoret mot Bratseth... Slik jeg har forstaatt det er Bratseth foerst og fremst den som uttaler seg i media om spilleroverganger (inn eller ut). Han styrer ikke pengesekken... Det gjoer HELE styret i sin helhet...
Saa ikke skyt budbringeren!
Men jeg skal aerlig innroemme at jeg ikke helt har oversikt over arbeidsoppgavene til Rune Bratseth. Derfor kan det godt hende det er noe i kritikken av ham, men jeg er mer interessert i slike ting er saklige, derfor haaper jeg noen av de som kritiserer ham saa sterkt gjerne kan utdype akkurat HVA kritikken gaar paa... Kan noen av dere liste opp de viktigste arbeidsoppgavene til Bratseth (med kildehenvisning), og gi en kjapp kommentar? Slik at det er litt mer bakgrunn for aa diskutere hans stilling paa en mer saklig maate?
Ihvertfall jeg foeler ikke jeg kan uttale meg om hans stilling uten at jeg i det hele tatt vet hva hans viktigste arbeidsoppgaver er, men det er det vel tydeligvis andre som kan her. Derfor kan noen av dere, RBKSandvika eller Makken, og andre som har vaert ute og kritisert Bratseth, ta paa dere aa utdype kritikken slik jeg ber om litt over?
Paa forhaand takk...! |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 22.06.2005 12:45 Post subject: |
|
|
Det stod jo et annet sted at han bare hadde sotte på ræva å ikke gadd å skaffe stjerna Maxi Lopez. Er det å gjøre jobben sin? _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
|