| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 18.04.2006 00:54 Post subject: Ny forumstruktur |
|
|
Har etter nøye gjennomtenkning bestemt meg for å opprette et nytt underforum: "På sidelinja".
Innholdet der skal være RBK-relatert, men kan strekke seg langt i alle retninger - unntatt den sportslige. Med andre ord ønsker jeg å flytte en del av diskusjonene som hittil har pågått i "det skjulte" i "Garderoben". Samtidig vil tråder om økonomi, drakt, stadion, kunstgress o.l. fra det eksisterende hovedforumet bli flyttet hit.
Den nye strukturen:
Rosenborg
- Sportslig avdeling
- PÃ¥ sidelinja
- English forum
Mye om mangt
- Fotball generelt
- Garderoben
- Kjøp, salg og bytting
RBKweb
- RBKweb og forumet
- Gapestokken |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.04.2006 00:54 Post subject: |
|
|
Dette ser lovende ut, 2mas
Byttet forresten navnet på "Backstage" til "Helt bak mål". Tenkte det passet bedre inn. Mulig det bare forvirrer. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.04.2006 01:01 Post subject: |
|
|
Ser du har forandret Garderobe-innledningen:
"Forumet for det som ikke hører hjemme i de andre forumene. Ikke-sportslige temaer er godtatt."
Betyr det at Garderoben tar over funksjonen til Backstage nå? Det hadde ikke vært så dumt. Humor har vi jo f.eks. en humor-tråd til.
Men det er jo alltids noe skitprat på Backstage som ikke fortjener en egen tråd. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.04.2006 01:05 Post subject: |
|
|
Føler vel mest at det er forumbeskrivelsen som hittil ikke har stemt med innholdet i forumet. Det har vært svært vide grenser i "Garderoben", og sånn forblir det.  |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 18.04.2006 12:58 Post subject: |
|
|
Det ble veldig bra.
Spesielt delinga av alt som har med spillet og spillerene og gjøre, og det økonomiske og ledelsen osv. Den var litt stor før.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 20.04.2006 16:51 Post subject: |
|
|
| Når jeg skal spørre etter letteste måte å komme seg til Stabæk fra Oslo sentrum på - stiller jeg da spørsmålet i kamptråden i "sportslig avdeling"? If not, hvor? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.04.2006 17:02 Post subject: |
|
|
Om det har med Stabæk - RBK å gjøre, kan du jo like gjerne opprette en kamptråd allerede nå. Antar for øvrig at svaret et t-bane/trikk fra Bekkestua.  |
|
| Back to top |
|
 |
|