|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 21.04.2005 15:57 Post subject: Eliteseriespisser - hvem er bra og hvorfor ? |
|
|
Hvem er det beste eliteseriespissene og HVORFOR ?
Hvilke hadde passett inn i RBK og HVORFOR ?
Hva med RBK`s Johnsen og Helstad ?
Jeg sier HVORFOR for å unngå lange lister med navn og utsagn av typen: Braaten ruler, Iversen suger osv...
Her er min topp 3:
1. Steffen Iversen. ( +: hodespill, arbeidskapasitet, spilleforståelse, avslutningegenskaper, -: fart, finter )
2. Bengt Sæternes. ( +:gjennombruddskraft, bevegelse, styrke, smarthet, avslutningegenskaper, - : fart, stabilitet )
3. Olivier Occean ( bevegelse, hodespill, avslutningegenskaper, fart og styrke ) _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 21.04.2005 16:29 Post subject: |
|
|
Ingen minus på Oliver? Hvorfor er han bare på 3. plass da? Og hvorfor har du skrevet at Steffen Iversen som er kanskje en av de latesete spissene i TIppeligaen har arbeidskapasitet?
Synes selv at Ødegaard kan være god hvis han bare vil, det så vi i fjor. Han har fart teknikk, avsluttingsferdigheter, finter og smarte avgjørelser( iallefall i fjor). Desverre spiller han litt Halvhjerta i RBK synes jeg, men håper på at han våkner snart. Da har RBK en god spiller.
Ødegaard scorer for Norge |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |