English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dagens rbk spillere

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Trenger vi en ny klippe i forsvar og en ny indreløper?
ja! vi må ha inn nye friske bein(18-23år)
80%
 80%  [ 4 ]
nei,vi har nok med "gamlehjemmet"
20%
 20%  [ 1 ]
nei, hoftun og berg holder til de er 40+++
0%
 0%  [ 0 ]
bryr meg ikke
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 5

Author Message
KristerK
Senior

PostPosted: 02.05.2005 03:08    Post subject: Dagens rbk spillere Reply with quote

jeg vil her gjennomgå mine synspunkter om dagens spillere og per joars disposisjoner
det jeg legger som grunnlag er årest start på sesongen og RL kampene.

jeg begynner bakerst:espen hsr vært jevnt over bra.
greit nok at han har sine feil i ny og ne, men du finner ikke en keeper uten de(utenom en viss chelski målmann)

back rekken er jeg mer tvilsom til.
man finner ikke en mann under 30 der!!(utenom koppinen og dorsin som ikke får spille likevel)
og de viser gang på gang at noe må gjøres der.
jeg begynner på høgre med basma..
finner man en mer klomsete spiller i TL? NEPPE.. lger så mange dumme frispark og straffe at det skal ikke være mulig.. oh hva med passningsfoten? NEVN sist gang han traff med ett innlegg!
hoftun var på vei ut av laget,men så var han heldig me kvarme sin skade. har elsket hoftn i maange år,men no er det på tide at andre tar over. han gjør jevnt over mange småfeill,som tilsammen koster oss dyrt.
se bare idag mot lsk da han skulle hatt rødt på fellingen som bakerste mann.

riseth: jevt over veldig god,men slurver for mye i passning spillet sitt. ser rett og slett ukonsentrert ut på mange av de.
men han mener jeg holder mål.

koppinen har vært ett friskt pust,som vi hittil har fått sett fpor lite,men gi han sjansen!!

kvarme virker bra,men har sett litt for lite til han enda.

stensaas har en kanon fot,men syns han gjør vel mye rart til tider,tvilsom.
dorsin virker absolutt ikke til å være den kanon spilleren vi trodde han var da han kom.
han må iallefall overbevise meg mye mer når han får sjansen!

russel virker som en bedre kant spiller enn back,men sett han lite grunner skade,spennende.

winsen: for temposvak. holder ikke nivå til ett mesterlag som skal ut i europa!

solli: gi han tid. han blir en kanon spiller bare vi gir han tid. han er utvilsomt den retrt tiul å spille sentralt spør du meg! den fyren han ingen grenser for hvor god han kan bli. gi han 10-12 kamper på rad sentralt, så skald ere få se!

ørjan berg fryklter jeg begynner å bli gammel, men vi får se. man kan ennå skylde på langvarig skadeavbrekk pga hans dårlige form, men tror vi bør tenke nytt der etter endt sesong, og la han gå til bodø(ser til tider ut som det er der tankene hanna er)

roar supermann, evighetsmaskin. terroriserer ett hvert lag! han holder koken ennå,og holder han seg skadefri er han emr enn bra nok!

per ciljan: utrolig spennende, men han får jo faen meg ikke prøve seg en gang. gi han spilletid. bedre å sette han innpå en halvtime på slutten, enn winsns som ikke kan nå lenger.
her har vi ett skikkelig talent, og da bør vi faen meg bruke det før han stagnerer!!

tettey: har ikke helt troa på fyren, men time will tell.

braaten: KONGE. han har veldig mye "down" i løpet av kampene, m bare vent å se. gikk mikel for 100mill til lyn nå, så er ikke denne mannen mye dårligere!
MÅ bare få spille, så vil han bl en verdensstjerne. gi han tid!

storflor: har ett sinnsykt potensiale, men ser ut til å slite med å få det ut. får han rett instrukser framover tror jeg han også bli kanon!

ødegaard: hva faen holder han på med?
han er jo faen meg drtgood, men det ser ikke sann ut hittill på rbk laget. får jo ikke til en ting! utenom målet mot lsk, på hodet av alle ting! teknikken sitter absolutt ikke ennå! men; jeg sier ikke at de 10mill er bortkastet ennå. han kan bli bra han, etterhvert.

helstad:SPISS,ikke ving sann som perry mener tydeligvis!
han er mer enn god nok synes jeg visst han får tillit sentralt påå topp.

f johnsen: hva faen er teknikk for noe? han eiger det iallefall ikke. klarer ikke skejrme enn ball lenger en gang, og visst faen ikke. han taper jo sikekrt over halvparten av hodeduellene også no. han er UTE av form! gi helstad tillitt, ditta orker jeg ikke mer!

brattbakk: over og ut!! (tidligere favoritspiller)

RESTEN kommenterer jeg ikke grunnet ingen/lite spilletid

så til perry:

jeg har fortsatt ikke giot han opp,men han må snart se en kamp fra tribunen. dette her gr ikke lenger!!!
visst han ikke ser fra benken at Frode er totalt ute av form, så vet ikke jeg. og dette sier jeg ikke bare pga han er mMÅLLØS etter 4 runder, han vinner jo ikke dueller lenger heller! og holde på ballen, eller slå ei passning, det vet ikke mannen hva er for øyeblikket!
backrekka er utsatt for skader no, men at hoftun og basma ikke holder mål lenger, det bør han se.
jeg sier at han må slippe de, gjerne til sommeren, så få inn nye unggutter som kan lære av gamle gutta mens de fortsatt er der!!!

og hva faen gjør heølstad ute på høgre vingen????????? få han inn sentralt og ta ut frode!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ditta begynenr alvorlig å irritere meg!!!
noen andre som ser det som jeg ser??

ellers så er jeg fornøyd ar winsnes er ute av laget når alle er friske. det ser jeg på som positivt.
hoftun er ute når alle er friske, bra. og forhåpentligvis virker det som basma også er detr, når alle er friske!

så til spillestil: 4-3-3 virker bra, men hva med å ha en god innarbeida 4-4-2 visst det trengs? med 2 spisser på topp? dette er noe mini eggen har ymtet rampå, og jeg er enig!!

ellers er det vel ikke stort og si enn at jeg håper på 1-2-3 GODE signinger til sommeren, så blir dette her bra!

hadde vært fint med andres synspunkter:)

vet at jeg kansje overdriver smule her, men det er for å sette det litt på spissen, og for å få igang en diskusjon på de tingene jeg tar tak i!

ps:;sorry for sikkert en del skrive feil,men som dere ser på kl, så er det seint.
får dessverre ikke sove pga lsk kampen! noe MÅÅÅÅ gjøres framover no!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 02.05.2005 09:01    Post subject: Re: Dagens rbk spillere Reply with quote

KristerK wrote:
back rekken er jeg mer tvilsom til.
man finner ikke en mann under 30 der!!(utenom koppinen og dorsin som ikke får spille likevel)

*host* Hvorfor må de være under 30 da?

Det verste med backrekka er at du snart ikke finner en spiller der som er frisk.

Koppinen "får" ikke spille?

Dorsin, nei, han får ikke spille, men det er heller ikke så lett å konkurrere ut Stensaas. Ståles innleggsfot er fremdeles mange hakk bedre enn Mickes.

Quote:
hoftun var på vei ut av laget,men så var han heldig me kvarme sin skade. har elsket hoftn i maange år,men no er det på tide at andre tar over.

Joda, men jeg er helt sikker på at du har fått med deg at han ikke er førstevalget. Du ville vel helt sikkert hatt en syk Koppinen og en strekkskadet Kvarme på banen istedenfor? Eller?

Ja, Hoftun begynner å bli gammel, antallet gule kort er et sikkert tegn. Samtidig har jeg sett mange gode inngripener og godt spill fra ham også. Og ærlig talt, hvem burde spilt istedenfor? Tettey eller?

"Vi må ha flere!" - mer enn fire midtstoppere?

Quote:
koppinen har vært ett friskt pust,som vi hittil har fått sett fpor lite,men gi han sjansen!!

Det får han naturligvis når han blir frisk for faen!

Quote:
kvarme virker bra,men har sett litt for lite til han enda.

Kvarme er meget god. Men skadet. Det kan vi ikke gjøre noe med. Og det er litt teit å være "tvilsom til backrekka" når førstevalgene faktisk er ute.

I høyden skal jeg gi deg rett i at vi kanskje kunne hatt en 22-årig midtstopper som reserve istedenfor Hoftun, men det er jo vanskelig å forutse at vi skulle trenge så mange midtstoppere ...

Quote:
winsen: for temposvak. holder ikke nivå til ett mesterlag som skal ut i europa!

Eller Winsnes, som han heter. Skammelsrud var heller ingen sprinter, var han det?

Quote:
berg fryklter jeg begynner å bli gammel

Ah, det har du nok dessverre rett i. Vi må vel stadfeste det med en gang. Han begynner virkelig å bli gammel, det er som du frykter ...

Forøvrig er jeg enig; han var ikke fremragende i fjor, og bare tiden vil vise om han blir like god igjen.

Lurer på hvor alvorlig albueskaden var.

Quote:
braaten: KONGE. han har veldig mye "down" i løpet av kampene, m bare vent å se. gikk mikel for 100mill til lyn nå, så er ikke denne mannen mye dårligere!

Uhm. Han kan gjøre mye bra. Men han burde se til å gjøre det oftere.

Mikel gikk forøvrig ikke til Lyn ... og har du sett mye av Mikel, du, siden du sammenlikner?

Quote:
helstad:SPISS,ikke ving sann som perry mener tydeligvis!

En kantspiller er ikke nødvendigvis en ving. Har du glemt hvordan Brattbakk herjet som kantspiller ved siden av Rushfeldt?
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 02.05.2005 09:29    Post subject: Reply with quote

Man kan vel spørre seg hvilken respekt vikaren har i spillertroppen når flere av de er på fylla på Rio dagen før kamp...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 02.05.2005 11:37    Post subject: Reply with quote

"Man kan vel spørre seg hvilken respekt vikaren har i spillertroppen når flere av de er på fylla på Rio dagen før kamp..."

Er dette seriøst?
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 02.05.2005 11:45    Post subject: Reply with quote

Muligens avhenger det av hvordan man definerer "gå på fylla" ... tviler på at noen drakk til de stupte, for å si det sånn.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 02.05.2005 12:22    Post subject: Reply with quote

hehe, tja, uansett, kvelden før en viktig bortekamp...
Det har jo forøvrig ikke bare med alkohol og gjøre, men hvile og oppladning.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 02.05.2005 12:49    Post subject: Reply with quote

Sjanseløst spør du meg. Hvem er det snakk om?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 02.05.2005 13:29    Post subject: Reply with quote

Bare hørt to navn, men det var visst flere enn to. Ikke spør meg om detaljer, for det har jeg ikke.

de navna er i en annen tråd her! Wink (folk må jo jobbe litt for det)
Vi kan si det sånn at han ene så jaggu ut som han hadde vært på fylla med den j.. kløninga si som holdt på å skape flere straffere.

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb