English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Benking av spillere

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 13.04.2005 15:02    Post subject: Benking av spillere Reply with quote

Ser at Hareide er bekymret for at solli og ødegaard sliter benken for rbk, og jeg må bare si meg helt enig. Jeg synes det er horribelt at man bruker mye penger på de som skal være rbk's fremtid for så å la dem råtne bort på benken. Ingen spiller blir bedre av å ikke spille kamper. Potensialle/ferdighetene dems er det jo ingen som tviler på, det var jo derfor de ble kjøpt inn. Alle spillere trenger også tid for å bli trygge i en ny klubb, lære seg medspillerne godt å kjenne. Særlig i en klubb som har mistet sin egen naturlige rytme. Jeg mener helt klart at så lenge ikke de eldre spillerne er ekstremt mye bedre enn de unge så bør de unge prioriteres. Spillere over 33 blir ikke bedre, uansett hva andre måttte mene. De kan holde seg bra, men de blir ikke bedre, det blir der i mot unge spillere. Derfor mener jeg helt klart at de unge bør satses på, og de eldre bør komme inn, evt spille ved skader/cup etc med mindre som sagt de eldre er ekstremt mye bedre, noe 1 serieomgang ikke videre tydet på, hjemmebane og eks 1 div. lag, grufult, brrrrrr.

FFS.
Back to top
View user's profile Send private message
fubar
Veteran

PostPosted: 13.04.2005 15:10    Post subject: Reply with quote

Solli har da for faen ikke slitt benken i RBK din gjøk....! Vi har jo spilt EN JÆVLA KAMP i tippeligaen, og han spilte halve kampen...! I morgen spiller han fra start mot FCK. Ødegaard har fått maaaange sjanser til å vise at han er god nok til å spille fra start, men foreløpig har han ikke gjort jobben...

Geeeez!!!
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 13.04.2005 15:18    Post subject: Reply with quote

Hvis Solli og Ødegaard ikke vil sidde på bænken må de jo bevise at de er gode nok til at være i første 11'ern, hvilket ingen af dem ahr gjort indtil videre.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 13.04.2005 15:21    Post subject: Re: Benking av spillere Reply with quote

FanFraSør wrote:
Jeg synes det er horribelt at man bruker mye penger på de som skal være rbk's fremtid for så å la dem råtne bort på benken. Ingen spiller blir bedre av å ikke spille kamper.

Jeg synes også at stallen bare bør bestå av 11 spillere. Da får alle spille hele tiden og alle er fornøyde.
Back to top
petko
Rutinert

PostPosted: 13.04.2005 17:12    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig med deg FFS. Hva var vitsen med å bla opp 10mill for Ødegaard hvis han skal sitte på benken. GReit at han ikke har storspilt, men han har ikke vært direkte dårlig heller.

En annen ting jeg reagerer på er at Ødegaard ikke har fått sjansen i noen annen posisjon enn ving. Han kan kunne gjort det riktig bra som indreløper tror jeg. Og kanskje også tilbaktrukken spiss i en 4-2-3-1 formasjon. Han hadde i hvertfall gjort det bedre enn F. Johnsen gjorde det.

Når det gjelder Solli så syns jeg at det er rett og slett tragisk at han blir benket og en 36 åring som har vært skadet i et halvt år og kun har spilt to kamper i vinter blir foretrukket. Jeg har ikke ord.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 13.04.2005 17:45    Post subject: Reply with quote

mono wrote:
Jeg er enig med deg FFS. Hva var vitsen med å bla opp 10mill for Ødegaard hvis han skal sitte på benken. GReit at han ikke har storspilt, men han har ikke vært direkte dårlig heller.

En annen ting jeg reagerer på er at Ødegaard ikke har fått sjansen i noen annen posisjon enn ving. Han kan kunne gjort det riktig bra som indreløper tror jeg. Og kanskje også tilbaktrukken spiss i en 4-2-3-1 formasjon. Han hadde i hvertfall gjort det bedre enn F. Johnsen gjorde det.

Når det gjelder Solli så syns jeg at det er rett og slett tragisk at han blir benket og en 36 åring som har vært skadet i et halvt år og kun har spilt to kamper i vinter blir foretrukket. Jeg har ikke ord.

Nu burde du måske nævne at denne "36-åring" er Ørjan Berg, en af Norges decidert bedste midtbanespillere.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 13.04.2005 18:31    Post subject: Reply with quote

1 seriekamp er spillt og det er litt tidlig å trekke konklusjoner Smile

Om Perry tenker som jeg håper han gjør så ser vi Helstad og Ødegaard i aksjon mot B/G. Begge er spillere som er meget "farlige" på bortebane og som har sin store styrke med store bakrom tilgjengelig.

Med Frode Johnsen og Braathen med fra start mot Aafk og FCK så ligger det vel ikke an til at de spiller sin 3dje kamp på en uke uten at de imponerer ?

Svaret får vi først på søndag.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb