View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
jenssenc Senior
|
Posted: 04.04.2005 11:10 Post subject: La de nye få spilletid! |
|
|
La nå de nye spillerne få spille - ikke la dem visne på benken! Håper virkelig at både Ødegaard og Koppinen får spille MYE når serien nå starter, det tar litt tid å komme inn i spillesystemet - jeg husker hvordan Jan Derek plutselig blomstret etter lang tid uten imponerende spill. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 04.04.2005 13:55 Post subject: |
|
|
Ja du har rett og bra du bl.a nevner Koppinen. Han er i mine øyne en bedre spiller enn Riseth. Langt tryggere med ball, minst like god på hodet og bedre mann mot mann. En klassespiller (men ikke like rask kanskje).
Jeg stiller meg undrende til at Riseth virker å være et sikkert førstevalg?
Takk. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.04.2005 14:08 Post subject: |
|
|
Ikke sikkert han blir det, men det er jo verdt å huske at Koppinen bare såvidt er tilbake fra skade. |
|
Back to top |
|
 |
jenssenc Senior
|
Posted: 04.04.2005 14:32 Post subject: |
|
|
Jeg håper ikke Riseth har klippekort på laget - han er en veldig god duellspiller, men han er usikker med ballen i beina og forårsaker mange unødvendige frispark (gjerne pga av overtenning kan det virke som) i farlige posisjoner. Jeg tror Koppinen kan gjøre en minst like god jobb som Riseth. For øvrig håper jeg Basma får en stor sesong etter en litt laber fjorårssesong - han fortjener det. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 04.04.2005 15:49 Post subject: |
|
|
Ja, dere har rett - det er bare jeg som er litt utålmodig når det gjelder Koppinen. Han har imponert meg veldig her oppe i Tromsø. Samtidig er jeg litt redd for at det er vanskeligere å sette ut Riseth enn Hoftun (men når det sagt, når man i sin tid ikke var interessert i å hente Soma er jo Koppinen den perfekte erstatter for Hoftun, og Kvarme virker å være langt tryggere enn Riseth - så med Koppinen/Kvarme har RBK et bedre midtforsvar enn de som spilte der forrige sesong).
Takk. |
|
Back to top |
|
 |
|