View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Skip Proff

|
Posted: 18.12.2004 22:54 Post subject: Midtstopper |
|
|
NÃ¥r det er skader eller vi har karantene i forsvar har alle sett at vi er ille ute . Hoftun og Riseth kan jo ikke holde for alltid heller ...
Hvilken midtstopper synnes dere vi burde kjøpe?!
Jeg synnes vi burde kjøpe Soma. Han har fått erfaring i Brann. Han er bare 24år gammel. Rutine. Han er absolutt en spiller vi burde satse på  |
|
Back to top |
|
 |
SkatePunk Junior
|
Posted: 18.12.2004 23:36 Post subject: |
|
|
soma kunne vært bra. kan ikke komme på andre? Hmm...
vi har jo Koppinen nå som kan være til nyt te _________________ Rosenborg ruuulllee!!! yeah!! |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 19.12.2004 15:37 Post subject: |
|
|
Det er noen klubber som har vist interesse for Soma.
Men er det noen som vet hva Brann, eventuelt ville ha for han? |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 19.12.2004 17:12 Post subject: |
|
|
tipper 20-25mill |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.12.2004 17:18 Post subject: |
|
|
Soma er god han, men RBK forspilte sine sjanser da man bare satt og så på at han forlot Bryne i fjor. Soma er selv fast bestemt på å dra utenlands igjen, og jeg kan heller ikke se for meg at Brann ønsker å selge forsvarsklippen sin til RBK. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 19.12.2004 19:15 Post subject: |
|
|
Soma er den spilleren jeg helst så Rosenborg fik fat i, men det der er vel ikke meget håb for at det sker.
Så jeg kunne faktisk goddt tænke mig at se enten Leon Andresen fra AGF eller Daniel Agger fra Brøndby i Rosenborg. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 20.12.2004 17:12 Post subject: |
|
|
erlendmf wrote: | tipper 20-25mill |
Det var litt mye, kanskje ...
Men Soma er en god spiller som vi kunne hat i mange år, men hvis han vil til utlandet så har vel ikke det så mye å si ... |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 20.12.2004 19:49 Post subject: |
|
|
Rangvald Soma er en kjempe god midtstopper, og han er vel ikke så "gammel" heller(rundt 24-25 år?), så hvis vi hadde kjøpt han ville det jo blitt en god investering som vi kan ha i mange år. Og en ny midtstopper må vi jo ha om et år eller to uansett. Hoftun og Riseth kan jo ikke holde for evig heller. Og hvis de blir skadet så er det jo ganske tynt med erstattere.Vi har jo Koppinen, men Hansen forsvinner jo. Så jeg er helt enig med deg Bratigol jenta! _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 20.12.2004 22:17 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | Rangvald Soma er en kjempe god midtstopper, og han er vel ikke så "gammel" heller(rundt 24-25 år?) |
Godt tippa, han har akkurat fylt 25
Men; ikke tror jeg Ragnvald selv er interessert, ikke tror jeg brann er interessert i å selge, og ikke tror jeg rosenborg er villige til å betale det brann evt. vil kreve for han.
Altså, sjansene for at Ragnvald kommer til å spille i hvit drakt på lerkendal er nok veldig små ... |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 20.12.2004 22:43 Post subject: |
|
|
Har ønsket meg Soma jeg og, men i det siste har jeg skjønt at det kanskje er lite sannsynlig. Det må vel finnes enkelte talenter i andre klubber som er nær ved å blomstre? Ved at de kommer til Rosenborg feks? Eller noen som er gode i 1. divisjon. Da er de sikkert billigere og. Kan godt være det er en god midtstopper på et dårlig lag også, som ikke er så dyr. Likevel synes jeg det ikke er urimelig å legge litt penger i en god midtstopper. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 21.12.2004 16:55 Post subject: |
|
|
Skulle ønske Soma kom til oss!!  |
|
Back to top |
|
 |
andreas27 Junior
|
Posted: 26.12.2004 00:47 Post subject: |
|
|
hehe, herlig diskusjon dåkar har her!!!
tydelig at dåkar trengar en ny midtstoppar, dåkar har jo no mika koppinen som var et bra kjøp, men han trengar nok mye mer kamptrenning på midtstopperplassen.
soma kan nok dåkar bare glømme han selgar nok vi til utlandet får en fin pris til utlandet ettar 2005sesongen, vi har allerede hentet inn en ny islandskstopper som spiller fast på det islandskelandslaget sammen med vår andre stopper bjarnason.
dåkar trengar vel en ny midtbanegeneral også, mitt tips e tommyknarvik en spiller som isje sytar vist han må sitte på benken et par kampar!! |
|
Back to top |
|
 |
|